پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟


پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟

پروتز مو امروزه به دلیل هزینه کمتر و فوری بودن آن نسبت به کاشت مو و عدم جراحی در پوست سر افراد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در این مقاله امروز به مقایسه دو روش بازگشت موهای از دست رفته یعنی پروتز مو و کاشت مو می پردازیم و مزایا و معایب پروتز مو را نیز بررسی می کنیم.

روش های مودار شدن مردان و زنان

روش های زیادی برای مودار شدن مردان و زنان وجود دارد که از استفاده از کلاه گیس های مختلف تا کاشت مو، می توان برای هر یک امتیازاتی در نظر گرفت. اما پروتز مو، روشی بینابین کلاه گیس و کاشت است که مزایای زیادی برای آن قائل هستند. این روش جالب، نه دائمی است و نه موقتی، پس بهتر است درباره اش بیشتر بدانید.

پروتز مو چیست؟

بازگرداندن موهای از دست رفته با استفاده از پروتز مو روش جدیدی است که امروزه به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش که یک راه حل موقتی برای افرادی است که بر اثر ریزش مو دچار طاسی و ضعف اعتماد به نفس شده اند به دلیل هزینه ترمیم مو کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

در این روش، موی مصنوعی به جای کاشت در پوست سر، در پروتزهایی از جنس نانو که بسیار ظریف و مشبک هستند کاشته می شوند، سپس با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان قرار می گیرد.

در ظاهر پروتز مو حالتی بسیار طبیعی و مانند موی انسان دارد.

مزایای پروتز مو :

  • هزینه کمتر نسبت به کاشت مو
  • حالت طبیعی پروتز موی نانو
  • نداشتن درد و جراحی

این پروتزها، با توجه به نوع کچلی و طاسی سر افراد، جنس و حالت طبیعی موهای خود آن ها، در مراکز زیبایی و ترمیم مو ساخته می شود و با روش های مختلفی، بر روی سر قرار داده می شود.

روش های اتصال پروتز مو روی سر

  • استفاده از چسب های مخصوص گیاهی
  • استفاده از کلیپس به موهای فرد، متصل می شود.
  • با گره به موی سر خود فرد وصل می شود که با رشد مو، نیاز به فیکس کردن دارد.

پروتز مو یا کاشت مو

پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟
پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟

پروتز مو بهتر است یا کاشت مو :

زمانی که در مورد پروتز مو شروع به تحقیق می کنید یا از افرادی که این روش را برای درمان طاسی برای شما پیشنهاد می کنند مسلما چیزی جز مزیت و سود برای شما شرح داده نمی شود. با توجه به اینکه کاشت مو هزینه بیشتری دارد و همچنین احتیاح به تحمل جراحی و دوران نقاهت بعد از درمان دارد، شاید شما سریعا تصمیم به جایگزینی کاشت مو با پروتز مو کنید.

هزینه کاشت مو و هزینه پروتز مو

اما باید در نظر داشته باشید که اولا هزینه کمتر در لحظه است و موهای بدست آمده بوسیله روش پروتز مو دائمی نیست و حداکثر 1 سال بعد باید نسبت به ترمیم و جایگزینی آنها اقدام کرد. پس هزینه پروتز مو در طول عمر شما چندین برابر هزینه کاشت مو خواهد بود.

مزیت بعدی پروتز مو را امکان عبور هوا و رطوبت به دلیل مشبک بود توری آن می نامند. اما توجه داشته باشید به هیچ امکان عبور هوا و رطوبت به پوست سر شما به دلیل استفاده از چسب برای اتصال نیست. حتی اگر برای اتصال ار کلیپس استفاده شود، موهای پوششی پروتز مو مانند موی طبیعی که ریزش طبیعی دارد و با موی جدید جایگزین می شود نیست.

موی انسان با ریزش طبیعی خود امکان رشد موی جدید و تجدید قوای پوست سر را می دهد. این امکان را پروتز مو از پوست سر شما می گیرد. در نتیجه این امر چربی پوست سر با تجمع در زیر پروتز مو بوی بدی گرفته و امکان بوجود آمدن حساسیت پوستی و خارش سر را فراهم می کند.

قرمزی و خارش پوست سر در افرادی که پروتز مو انجام داده اند بسیار شایع است. همچنین عنوان می شود از شبکه های توری مشبک آن موی سر شما رشد خواهد کرد که کاملا بی اساس و نادرست است. چسب پروتز مو امکان چنین امری را به شما نمی دهد.

معایب پروتز مو

در کل معایب پروتز مو را می توان بصورت زیر خلاصه کرد :

  • بوی بد سر انسان به دلیل تجمع چربی زیر لایه زیرین پروتز مو
  • خارش و حساسیت پوستی
  • قرمزی پوست سر انسان
  • هزینه بسیار بالا در طولانی مدت
  • موی غیر طبیعی و بدون امکان رشد
  • راه حل غیر دائمی برای درمان ریزش مو

هزینه پروتز مو چقدر است؟

معمولا انجام هر روشی در کلینیک ها و مراکز مختلف، قیمت های متفاوتی دارد، اما می توان برای این روش با توجه به نوع و تراکم پروتز، محدوده قیمت بین 1 تا 3 میلیون را در نظر گرفت.

پروتز موی زنانه

این پروتزها از نظر جنس و ساختار و نحوه استفاده، هیچ تفاوتی در انواع زنانه و مردانه ندارند و فقط نوع و شکل آنها بر اساس تفاوت موی مردانه و موی زنانه، کمی متفاوت است. در انواع زنانه، از موهای طبیعی زنانه استفاده می شود زیرا حالت و بافت موی مردان با زنان تفاوت دارد و از طرفی، با توجه به بلندتر بودن موهای زنان، قیمت پروتزهای زنانه کمی بیشتر است.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ در فیسبوک
ارسال پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ در تویتر
ارسال پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ در واتس آپ
ارسال پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ در تلگرام
خبرخوان پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0