اپرا دبی


اپرا دبی

ساختمان اپرا در مرکز شهر دبی واقع شده است و بزرگترین مرکز فرهنگی – هنری کشور امارات می‌باشد. محل برگزاری انواع سرگرمی‌های شهر، اپرا، نمایشگاههای هنری، برگزار کننده موسیقی کلاسیک، برنامه‌های فرهنگی، نمایش‌های کمدی و کنسرت‌های بزرگ این شهر می‌باشد؛ اپرا میزبان برنامه‌های سالانه تئاتر و موسیقی‌های معروف در این کشور است و بسیاری از گردشگران را سمت خود می‌کشاند؛ ساختار دکل مانند اپرای دبی، شاهکاری در عصر معاصر و ادای احترام به تاریخچه شهر دبی می‌باشد. طراحی منحصر به فرد این ساختمان توسط Junus Rostock، به گونه‌ای می‌باشد که توانایی تبدیل شدن به ۳ حالت مختلف را دارا باشد برای مثال می‌تواند از سالن نمایش تئاتر به سالن کنسرت تغییر یابد و از سالن کنسرت به سالن مسطحی مناسب برای برگزاری مراسم‌ها، ضیافت و یا همایش‌های مختلف مبدل گردد؛ علاوه بر تمامی این موارد ذکر شده، این مجموعه دارای چندین سالن و فضای باز در پشت بام خود مانند: رستوران‌ها و باغ آسمان و… است که نمایی فوق العاده‌ای از فواره‌ی معروف دبی و بزرگترین برج جهان یعنی برج خلیفه را دارد.
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "اپرا دبی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: اپرا دبی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب اپرا دبی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال اپرا دبی در فیسبوک
ارسال اپرا دبی در تویتر
ارسال اپرا دبی در واتس آپ
ارسال اپرا دبی در تلگرام
خبرخوان اپرا دبی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0