پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )


پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )

در شمال محله یالیکاکی، در سواحل دریای اژه، در ۸ کیلومتری مرکز شهر دیدیم، پارک آبی زیبا با مساحت تقریبی ۳۶۰۰۰ متر مربع برای استفاده عمومی میهمانان و گردشگران در این منطقه قرار دارد.

پارک آبی دیدیم با دو استخر در فضای باز

شما می‌توانید یک روز کامل تابستانی را در این پارک آبی بگذرانید و از هوای تازه، خورشید درخشان و مناظر زیبای دریای باشکوه اژه ، انواع تفریحات و تجهیزات تفریحی و بازی و آب لذت ببرید.

خیلی از توریستانی که راهی شهر زیبا و ساحلی دیدیم می‌شوند، ترجیح می‌دهند که در یک هتل در نزدیکی پارک آبی دیدیم اقامت داشته باشند تا رفت و آمد راحتی از هتل به پارک آبی دیدیم داشته باشند.

پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )
پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )

هتل‌های نزدیک به پارک آبی دیدیم

خیلی از توریستانی که راهی شهر زیبا و ساحلی دیدیم می‌شوند، ترجیح می‌دهند که در یک هتل در نزدیکی پارک آبی دیدیم اقامت داشته باشند تا رفت و آمد راحتی از هتل به پارک آبی دیدیم داشته باشند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در این مقاله به شما، هتل‌های نزدیک به پارک آبی دیدیم را معرفی کنیم و درباره امکانات رفاهی و تفریحی آن‌ها و همین طور فاصله‌ای که با پارک آبی دیدیم دارند، صحبت کنیم تا شما هم بتوانید انتخاب بهتری در زمینه رزرو هتل در تور دیدیم داشته باشید.

هتل بویوک آنادولو دیدیم ریزورت

هتل بویوک آنادولو دیدیم ریزورت یک هتل ۵ ستاره است که امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی از جمله باشگاه ورزشی، یک استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، کلاب تفریحی مخصوص کودکان و یک مرکز اسپا تعبیه شده است. در این هتل که در نزدیکی پارک آبی دیدیم واقع شده است و حدودا ۴.۳ کیلومتر با پارک آبی دیدیم فاصله دارد. در هتل بویوک آنادولو دیدیم ۲۸۲ اتاق مهمان وجود دارد که همگی هم دارای امکانات رفاهی خوبی مثل بالکن مبله شده، تلویزیون ال سی دی، یک فضای نشیمن مجزا و یک گاوصندوق هستند. با همه این‌ها می‌توان گفت که هتل بویوک آنادولو دیدیم ریزورت یکی از بهترین هتل‌های دیدیم در نزدیکی پارک آبی دیدیم است.

هتل مدوسا هاوس دیدیم

هتل مدوسا هاوس دیدیم ۷ کیلومتر با پارک آبی دیدیم فاصله دارد. در این هتل یک باغ و یک فضای باربیکیو تعبیه شده است و کلا ۱۰ اتاق مهمان را در خود جای داده است که همگی هم دارای امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت وایرلس، سیستم تهویه مطبوع و سشوار هستند. با این اوصاف می‌توان گفت که اقامت در هتل مدوسا هاوس دیدیم مناسب کسانی است که می‌خواهند در فاصله به نسبت نزدیکی از پارک آبی دیدیم اقامت داشته باشند و ترجیح می‌دهند که در یک هتل آرام، ساده و خانوادگی اقامت داشته باشند.

هتل تمپل کلاس دیدیم

هتل تمپل کلاس دیدیم یک هتل ۳ ستاره است که در فاصله ۶.۹ کیلومتری پارک آبی دیدیم قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره و ارزان در نزدیکی ساحل واقع شده است و امکانات تفریحی خوبی مثل استخر روباز، استخر مخصوص کودکان و باشگاه ورزشی دارد. این هتل ۷۴ اتاق مهمان را در خود جای داده است و اصولا نظر آن دسته از توریستانی را به خود جلب می‌کند که به دنبال یک هتل ارزان در نزدیکی پارک آبی دیدیم هستند. خوشبختانه باید بگوییم که هتل تمپل کلاس دیدیم در نزدیکی یک سری از اماکن دیدنی دیدیم هم قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به محوطه باستانی دیدیما و معبد آپولو اشاره کرد.

هتل آکوا ویستا هالیدی ویلیج دیدیم

هتل آکوا ویستا هالیدی ویلیج دیدیم یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به پارک آبی دیدیم است که حدودا ۶.۸ کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز و همین طور یک استخر مخصوص کودکان دارد و از این نظر هتل خوبی برای اقامت به حساب می‌آید و اصولا کودکان از اقامت در این هتل احساس رضایت می‌کنند. لازم به ذکر است که اتاق‌های هتل آکوا ویستا هالیدی ویلیج بدروم ساده هستند، اما امکانات خوبی مثل آشپزخانه دارند و اصولا خانواده‌های چند نفره از اقامت در آن استقبال می‌کنند تا بتوانند خودشان غذای خودشان را در تور دیدیم تهیه کنند و بدین شکل در هزینه‌های سفر به دیدیم صرفه جویی کنند.

آبی دیدیم Didim Aquapark 2 3 پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )
پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )

برای رزرو تور دیدیم و رزرو یکی از هتل‌های نزدیک به پارک آبی دیدیم می‌توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی سفر با ما 09123833830 تماس بگیرید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark ) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark ) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark ) در فیسبوک
ارسال پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark ) در تویتر
ارسال پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark ) در واتس آپ
ارسال پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark ) در تلگرام
خبرخوان پارک آبی دیدیم (Didim Aquapark )

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0