هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول


هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول

خب به سراغ یکی از واقعی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول برویم. هتل رافلز به خاطر سطح بالای امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، توسط Forbes Travel Guide که معیارهای بسیار سخت‌گیرانه‌ای دارد، در سال ۲۰۱۹ به عنوان تنها هتل ۵ ستاره استانبول شناخته شد. اما ببینیم این هتل چه امکاناتی ارائه می‌دهد که چنین جایگاهی را از آن خود کرده و از بهترین هتل‌های استانبول شده.

هتل رافلز در فاصله ۸ کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده اما به خاطر قرار گرفتن در مسیر مترو، تردد و رفت و آمد در آن به راحتی و بدون مشکل انجام می‌شود. با توجه به ارتفاع زیاد ساختمان این هتل، مهمانان از تراس، شهر استانبول را زیر پای خود می‌بینند و حتی می‌توانند چشم‌انداز خاص و زیبای تنگه بسفر را هم ببینند.

این هتل ۱۸۵ اتاق دارد که همگی آشپزخانه و حمام دارند و به سیستم تهویه مجهز هستند. گاوصندوق، یخچال مینی، قهوه‌ساز، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون، اینترنت وای فای و سشوار از جمله امکاناتی است که در همه اتاق‌ها وجود دارد. در کنار این موارد برخی از اتاق‌ها بالکن هم دارند.

علاوه بر این امکانات اختصاصی، امکانات عمومی هم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از ورزش و سرگرمی در استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ و زیبایی گرفته تا سالن بدنسازی و یوگا برای بزرگسالان و کلوپ بازی برای بچه‌ها ارائه می‌شود.

همچنین خدمات پارکینگ، سرویس اتاق، ترجمه، مراقبت از کودک، اتاق‌های مناسب با ویلچر، زمین بازی و باغی دوست داشتنی، امکانات تکمیلی این هتل هستند که به شما کمک می‌کنند سفری با آرامش بیشتر را تجربه کنید.

لوکیشن هتل رافلز استانبول روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول در فیسبوک
ارسال هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول در تویتر
ارسال هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول در واتس آپ
ارسال هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول در تلگرام
خبرخوان هتل رافلز استانبول، واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0