فیلم سیندرلا (Cinderella)


فیلم سیندرلا (Cinderella)

داستان فیلم به زندگی سیندرلای جوان می‌پردازد که پدرش پس از فوت همسر خود، با یک بانوی موذی و شیطان‌صفت به نام ترمین که دو دختر دارد، ازدواج می‌کند.

طولی نمی‌کشد که اقوام جدید به عمارت آنها نقل مکان می‌کنند و سیندرلا تبدیل به یک خدمتکار می‌شود. حتی پس از مرگ پدر، دختر جوان تسلیم نمی‌شود و به اندیشیدن درباره‌ی چیزهای خوب زندگی ادامه می‌دهد.

به زودی شانس ملاقات با یک مرد جوان و زیبا زندگی او را تغییر می‌دهد. فیلم یک داستان پریانِ خوب و فوق‌العاده زیبا است که باعث می‌شود به رخ دادن اتفاق‌های خوب ایمان داشته باشیم.

فیلم سیندرلا Cinderell
فیلم سیندرلا Cinderell

معرفی فیلم سیندرلا

فیلم سینمایی سیندرلا به‌کارگردانی Kenneth Branagh در سال 1334 در گونه کمدی و عاشقانه تولید شده است.

سیندرلا که اولین فیلم Kenneth Branagh محسوب می‌شود

Simon Kinberg، Allison Shearmur و David Barron تهیه‌کنندگان سیندرلا این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایتالیا تهیه کرده‌اند.

بازیگران فیلم سیندرلا

بازیگران فیلم سیندرلا چه کسانی هستند؟ در سیندرلا بازیگرانی چون Cate Blanchett ، Lily James ، Richard Madden ، Stellan John Skarsgård و Holliday Grainger به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم سیندرلا حدود 5 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان سیندرلا را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

داستان فیلم سیندرلا

از محتوا و داستان فیلم سیندرلا چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه سیندرلا توسط Chris Weitz نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان سیندرلا منتشر شده است، می‌خوانیم: «داستان این فیلم همان داستان قدیمی «سیندرلا» است که دختری زیبا به نام “الا” (لیلی جیمز) مادرش را از دست میدهد و پدرش با زن دیگری ازدواج میکند ولی پدرش نیز طی اتفاقی فوت می کند. و او توسط نامادری و دو ناخواهری بد جنس خود ظلم می بی…»

فیلم سیندرلا و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم سیندرلا نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم سیندرلا به طور متوسط فعالیت 1ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم سیندرلا بهترین اثر Holliday Grainger در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

4 تن از بازیگران سیندرلا، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در سیندرلا 4 فیلم اولی بوده‌اند: Lily James، Richard Madden، Stellan John Skarsgård و Holliday Grainger.

همچنین Kenneth Branagh کارگردان سیندرلا اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Cate Blanchett را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران سیندرلا نیز 10 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 5 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 10 همکاری برای اولین‌مرتبه در سیندرلا رخ داده است. مانند: Cate Blanchett و Lily James، Cate Blanchett و Richard Madden، Cate Blanchett و Stellan John Skarsgård، Cate Blanchett و Holliday Grainger، Lily James و Richard Madden.

عوامل فیلم سیندرلا

اگر از تصویربرداری فیلم سیندرلا خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن Haris Zambarloukos بوده است. موسیقی متن فیلم سیندرلا اثر Patrick Doyle است. در مجموع بیش از 12 نفر در تولید فیلم سیندرلا نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم سیندرلا (Cinderella)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم سیندرلا (Cinderella) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم سیندرلا (Cinderella) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم سیندرلا (Cinderella) در فیسبوک
ارسال فیلم سیندرلا (Cinderella) در تویتر
ارسال فیلم سیندرلا (Cinderella) در واتس آپ
ارسال فیلم سیندرلا (Cinderella) در تلگرام
خبرخوان فیلم سیندرلا (Cinderella)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0