فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان


فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان

املی دختر پاریسی ساده و پاکی است که باورهای خودش را درباره‌ی عدالت دارد. او سعی می‌کند به آدم‌های دور و برش کمک کند و در این میان عشق را کشف می‌کند. این فیلم هم بدون تردید یکی از بهترین فیلم های رمانتیک جهان است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما این فیلم را ببینید، امکان ندارد عاشق اَملی نشوید!

آمِلی زندگی محدود و کنترل‌شده‌ای دارد؛ به این معنی که با بسیاری از تجربه‌های زندگی روبه‌رو نشده است و همین دیدگاه ساده‌دلانه و شیرینی نسبت به عشق در او به وجود آورده است. بعد از اینکه آمِلی از نحوه‌ی تأثیر محبت روی دیگران آگاه می‌شود، همه‌ی زندگی خود را به ایجاد تغییرات مثبت در جهان اطرافش اختصاص می‌دهد.

آمِلی متوجه می‌شود که برای کمک به مردم و واقعیت‌یافتن دیدگاه مثبتش در دنیا، باید به آنچه باورش دارد، عمل کند. آمِلی یاد می‌گیرد که مهربانی و حس عدالت از نقاط قوت آدم‌ها هستند و نه نقاط ضعف‌شان. وقتی حال خوشی ندارید، «آمِلی» (محصول سال ۲۰۰۱) می‌تواند دیدگاه‌تان را نسبت به دنیا تازه و روح‌‌بخش کند.

آملی معتقد است دنیایی که در آن زندگی می‌کند جای خوب و زیبایی است و هر عمل معنایی دارد. روزی جعبه‌ای را پیدا می‌کند و به دنبال صاحب جعبه می‌گردد و اینگونه ماجراجویی‌های او آغاز می‌شوند. این فیلم درباره‌ی جادو است و اینکه چگونه با شراکت در سرنوشت دیگران، نه تنها زندگی آنها را روشن‌تر می‌کنیم بلکه زندگی خود را نیز به رنگی تازه درمی‌آوریم.

آملی دختری با تخیل قوی است. روزی یک جعبه‌ی اسباب‌بازی (که متعلق به سی یا چهل سال پیش است) در حمام منزلش کشف می‌کند و تصمیم می‌گیرد صاحب آن را پیدا کند. او سراسر پاریس را می‌گردد و سرانجام او را پیدا می‌کند و برای خوشحال کردنش به‌طور ناشناس جعبه را به دست او می‌رساند. پس از آن آملی برای خوشحال کردن دیگران به روش‌های غیرمنتظره در زندگی‌شان دخالت می‌کند. زندگی آملی بر اساس این تصمیم به‌کلی تغییر می‌کند. نگاه‌ کردن‌ گاه و بی‌گاه آملی به دوربین برای برقراری ارتباط با مخاطب، این فیلم را بسیار جذاب کرده است.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان در فیسبوک
ارسال فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان در تویتر
ارسال فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان در واتس آپ
ارسال فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان در تلگرام
خبرخوان فیلم اَملی / Amélie یکی از برترین فیلم های عاشقانه جهان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0