فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)


فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)

کریس گاردنر یک پدر مجرد است و تمام تلاش خود را برای شادی پسرش می‌کند. بدبختانه، زندگی او را بیشتر و بیشتر به چالش می‌کشد. حقوق کم یک فروشنده برای پرداخت تمام قبض‌ها کافی نیست و به همین خاطر کریس و پسرش را از خانه بیرون می‌کنند و هر دو سرگردان خیابان‌ها می‌شوند. کریس یک شغل تازه پیدا می‌کند، اما موفقیت مالی باز هم از او فرار می‌کند. با این حال، حتی این شرایط هم نمی‌توانند او را شکست دهند، چون باید به‌ خاطر پسرش قوی بماند.

معرفی فیلم در جستجوی خوشبختی

فیلم سینمایی در جستجوی خوشبختی به‌کارگردانی Gabriele Muccino در 13 سال پیش یعنی سال 1385 در گونه درام و زندگی‌نامه‌ای تولید شده است. در جستجوی خوشبختی توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 7.2 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم در جستجوی خوشبختی را اثری بی‌ارزش و بسیار بد ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم در جستجوی خوشبختی

فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)
فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)

بازیگران فیلم در جستجوی خوشبختی چه کسانی هستند؟ در در جستجوی خوشبختی بازیگرانی چون ویل اسمیت در نقش Chris Gardner، تندی نیوتون در نقش Linda، Jaden Smith در نقش Christopher (as Jaden Christopher Syre Smith)، Brian Howe در نقش Jay Twistle، جیمز کارن در نقش Martin Frohm، دن کستلانتا در نقش Alan Frakesh و Kurt Fuller در نقش Walter Ribbon به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم در جستجوی خوشبختی حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان در جستجوی خوشبختی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم در جستجوی خوشبختی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Gabriele Muccino به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری در جستجوی خوشبختی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم در جستجوی خوشبختی می‌توان به Takayo Fischer در نقش Mrs. Chu، Kevin West در نقش World’s Greatest Dad، George Cheung در نقش Chinese Maintenance Worker (as George K. Cheung)، David Michael Silverman در نقش Doctor at First Hospital، Domenic Bove در نقش Tim Ribbon و Scott Klace در نقش Tim Brophy اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران در جستجوی خوشبختی براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 62 سال است که نشان می‌دهد بازیگران در جستجوی خوشبختی عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم در جستجوی خوشبختی

از محتوا و داستان فیلم در جستجوی خوشبختی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه در جستجوی خوشبختی توسط Steve Conrad نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان در جستجوی خوشبختی منتشر شده است، می‌خوانیم: «یک فروشنده دوره‌گرد مسولیت نگهداری از فرزندش را به عهده می‌گیرد و این موضوع او را در خصوص حرفه‌اش دچار مشکلاتی می‌کند…»

فیلم در جستجوی خوشبختی از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم در جستجوی خوشبختی عبارت است از: .

فیلم در جستجوی خوشبختی و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم در جستجوی خوشبختی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم در جستجوی خوشبختی به طور متوسط فعالیت 9ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم در جستجوی خوشبختی بهترین اثر ویل اسمیت، جیمز کارن، Kurt Fuller، Takayo Fischer، Kevin West و George Cheung و یکی از 4 اثر شاخص Takayo Fischer در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

براساس امتیاز مردم فیلم در جستجوی خوشبختی بهترین اثر Gabriele Muccino در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.

فیلم در جستجوی خوشبختی براساس امتیاز مردم به آثار بهترین اثر Steve Conrad در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

2 تن از بازیگران در جستجوی خوشبختی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در در جستجوی خوشبختی 2 فیلم اولی بوده‌اند: Jaden Smith و Domenic Bove.

همچنین Gabriele Muccino کارگردان در جستجوی خوشبختی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون تندی نیوتون، Brian Howe، جیمز کارن، دن کستلانتا، Kurt Fuller، Takayo Fischer، Kevin West، George Cheung، David Michael Silverman و Scott Klace را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران در جستجوی خوشبختی نیز 78 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 78 همکاری برای اولین‌مرتبه در در جستجوی خوشبختی رخ داده است. مانند: ویل اسمیت و تندی نیوتون، Jaden Smith و Brian Howe، جیمز کارن و دن کستلانتا، Kurt Fuller و Takayo Fischer، Kevin West و George Cheung.

عوامل فیلم در جستجوی خوشبختی

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم در جستجوی خوشبختی نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) در فیسبوک
ارسال فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) در تویتر
ارسال فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) در واتس آپ
ارسال فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) در تلگرام
خبرخوان فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0