شبهای سفید روسیه


شبهای سفید روسیه

یکی از مشهورترین و پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری روسیه، شبهای سفید روسیه است که هر ساله توریست های بسیار زیادی برای بازدید از آن به روسیه سفر میکنند.

این پدیده زیبای طبیعی در اکثر شهرهای روسیه قابل رویت است اما شهر سنت پترزبورگ روسیه به نحوی برای لذت بردن از شبهای سفید روسیه ، شناخته شده تر است و شبهای سفید سنت پترزبورگ بسیار مشهور است.

سفر به روسیه

اگر شما نیز علاقمند به سفر با پکیج های تور روسیه و لذت بردن از شبهای سفید هستید ، اطلاعات این قسمت برای شما مفید خواهد بود .شبهای سفید روسیه در تابستان هر سال در شهرهای شمالی روسیه رخ میدهد و گردشگران و علاقمندان به بازدید از این پدیده طبیعی به روسیه سفر میکنند . این پدیده که به علت وسعت مدار عرضی در این منطقه اتفاق می افتد ، موجب میشود تا طلوع و غروب خورشید در یک زمان رخ دهد . در واقع خورشید نمیتواند که هنگام غروب در افق فرو رود و تاریکی شب را ایجاد کند و هوا روشن باقی میماند .این پدیده هر سال از اواخر ماه می شروع شده و تا اوایل ماه جولای ادامه دارد.

شبهای سفید روسیه 2

بهترین زمان سفر به روسیه و بازدید از این شبهای سفید

اما بهترین زمان سفر به روسیه و بازدید از این شبهای سفید ۱۱ ماه جون تا ۲ جولای میباشد.
اگر علاقمند هستید در زمان شبهای سفید در روسیه باشید، بهتر است تاریخ ۲۱ خرداد ماه تا ۱۱ تیر ماه را برای مسافرت انتخاب کنید تا لذت بیشتری ببرید.
اگر چه پدیده شبهای سفید روسیه در شهرهای مختلفی در روسیه قابل رویت است، اما شبهای سفید سنت پترزبورگ بسیار مشهور است و به عبارتی شبهای سفید بیشتر با نام شهر سنت پترزبورگ روسیه گره خورده است.
در ایام شبهای سفید، شهر سنت پترزبورگ در طول ۲۴ ساعت شبانه روز خواب ندارد و مملو از توریست ها و گردشگرانی است که در خیابانهای شهر گردش می کنند و از فضای موجود لذت میبرند.
این شهر که به مدت ۲۰۰ سال پایتخت روسیه بوده است، دارای مکان های تاریخی، کلیساهای بسیار زیبا و جاهای دیدنی فراوانی است که در زمان شبهای سفید و بسیار زیبا تر دیده میشوند .هر سال حدود ۴ میلیون گردشگر در این ایام از شهر زیبای سنت پترزبورگ بازدید می کنند  و از جاهای دیدنی سنت پترزبورگ دیدن می کنند .توریستها و گردشگران در ایام شبهای سفید روسیه، تا بامداد در خیابان های شهر قدم می زنند و از مناظر زیبای این شهر لذت می برند.

شبهای سفید روسیه 3
اگر شما نیز تمایل دارید در این ایام به روسیه سفر کنید، یکی از تورهایی که نباید از دست بدهید، قایق سواری روی رودخانه نوا است.
معمولاٌ این تور زمانی انجام میشود که پلهای متحرک روی این رودخانه  باز و بسته میشوند و در ایام شبهای سفید با توجه به رنگ زیبای آسمان سنت پترزبورگ، منظره بسیار زیبا و منخصر به فردی را پیش روی شما قرار میدهد.
رنگ آسمان آبی و افق مایل به صورتی است و بازتاب این نورها بر روی آب رودخانه نوا فوق العاده است و یکی از به یاد ماندنی ترین مناظری است که در سفر خود با تور مسکو، میتوانید در خاطرات خود ثبت کنید.
چندین سال است که فستیوال ویژه ای در زمان شبهای سفید روسیه در شهر سنت پترزبورگ برگزار میشود.
این فستیوال تابستانی هر سال در ماه می شروع میشود و تا پایان ماه جولای ادامه دارد. جمعیت این شهر دو میلیون نفر است و در فصل تابستان ۲ برابر جمعیت خود از گردشگران پذیرایی میکند.
فستیوال تابستانی سنت پترزبورگ، شامل آتش بازی ها، جشن ها، نور پردازی های زیبا و فستیوال های موسیقی، برنامه های شاد و تفریحی، نمایش های مختلف، رقص های محلی و گروهی و همچنین باله ها و اپراهای مشهور روسی  است که بر شکوه و زیبایی این شهر می افزاید.
شبهای سفید روسیه یکی از جذابیت های بیشمار روسیه است که پیشنهاد می کنیم حتماٌ در برنامه سفر خود قرار دهید و سرزمین تزار های روسیه را از نزدیک ببینید .

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "شبهای سفید روسیه" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: شبهای سفید روسیه در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب شبهای سفید روسیه را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال شبهای سفید روسیه در فیسبوک
ارسال شبهای سفید روسیه در تویتر
ارسال شبهای سفید روسیه در واتس آپ
ارسال شبهای سفید روسیه در تلگرام
خبرخوان شبهای سفید روسیه

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0