برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید


برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که از موهایتان به صورت ویژه‌ای مراقبت کنید و با ملایمت با آن‌ها رفتار کنید، اما به نتیجه دلخواهتان در رشد مو نرسیده باشید. سطح بالای استرس باعث اختلال در رشد مو و در نهایت ریزش موی سر می‌شود و این یعنی تارهای مو در مرحله آناژن، آن گونه که باید، رشد نمی‌کنند.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

استرس به دلیل عوامل فیزیولوژیکی و روانشناختی به وجود می‌آید و موجب تأثیر منفی در سلامت و رشد سریع مو می‌شود. استرس باعث از دست دادن حجم مو و کدر و ضعیف شدن آن می‌شود.

رشد مو بعد از کاشت

شما می‌توانید با انجام منظم یوگا، مدیتیشن و ورزش‌هایی از این قبیل، استرس خود را کاهش دهید و با خواندن کتاب و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان، موجب آرامش ذهن خود شوید.

رشد مو بعد از کاشت
رشد مو بعد از کاشت

همچنین شما نیاز دارید برای حفظ سلامت موهای خود، چرخه خواب و بیداری مناسبی داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت بهتر است ۸ ساعت بخوابید. البته میزان خواب کافی برای افراد در سنین مختلف متفاوت است. در مقاله دیگر ما با عنوان سلامت خواب می‌توانید میزان مناسب خواب برای خود را بیابید.

 

 

افزایش رشد مو
افزایش رشد مو

این مطلب زیر مجموعه ای است از مطلب: رشد سریع مو: 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو، لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو اینجا کلیک کنید

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید در فیسبوک
ارسال برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید در تویتر
ارسال برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید در واتس آپ
ارسال برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید در تلگرام
خبرخوان برای رشد مو بعد از کاشت استرس خود را کاهش دهید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0