برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید


برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید

موی خود را با سرکه بشویید
شستن مو با سرکه سیب علاوه بر اینکه باعث افزایش رشد مو می‌شود، مو را درخشان، سالم و زیباتر می‌کند. مخلوط ۲ قاشق سوپ‌خوری سرکه و ۱ لیتر آب، مانند یک نرم کننده طبیعی عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند موهای بلند و سالمی داشته باشید. این ترکیب خاصیت ضدمیکروبی نیز دارد.

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید، که وقتی صبح از خواب بیدار شده و می‌خواهید موهای خود را شانه کنید، با حجم زیادی از پیچ خوردگی و بی‌نظمی مواجه می‌شوید. حتماً تا به حال شنیده‌اید که سرکه سیب برای مو خواص زیادی را به همراه دارد. اگر بیشتر درمورد این قضیه کنجکاو هستید، بیایید تا به بررسی بیشتر راه‌های تقویت مو با سرکه سیب، بپردازیم.

سرکه سیب درمانی خانگی است که مزایای زیادی از قبیل کاهش کلسترول، تنظیم قند خون، مبارزه با سلول‌های سرطانی، پیش گیری از فشار خون و کاهش وزن دارد. این به خاطر آنزیم ها، آمینو اسیدها، مواد معدنی و ویتامین است.

موی خود را با سرکه بشویید

بنابراین تعجبی ندارد که این ماده می‌تواند از مو به طور طبیعی محافظت کند؛ هم زنان و هم مردان تحت تاثیر مشکل ریزش مو قرار می‌گیرند، سو تغذیه، استرس عاطفی، کاهش ناگهانی وزن و بیماری‌های خاص از جمله بیماری‌های تیروئید، ، بیماری‌های خود ایمنی، و غیره ممکن است برخی از دلایل مشکل ریزش مو باشند.

استفاده از سرکه سیب و جوش شیرین برای درمان خارش سر

  • • یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط کنید تا ربی شکل شود.
  • • این رب را روی پوست سر خود مالش دهید و چند دقیقه صبر تا این خمیر روی پوست سر شما بماند.
  • • قبل از شستشو، ۴/۱ فنجان سرکه سیب را روی خمیر جوش شیرینی که روی کف سرتان است بریزید و
  • کف سرتان را با سرکه سیب هم ماساژ دهید.
  • • چند دقیقه صبر کنید و سپس سرتان را با آب گرم بشویید و بگذارید تا موهایتان خشک شود.
  • • این کار را به طور مرتب برای درمان خارش سر انجام دهید.

خواص سرکه سیب برای مو چیست؟

احتمالاً از خودتان بپرسید، چرا سرکه سیب؟ ما به این سوال شما، پاسخ خواهیم داد. این سرکه به ظاهر بی‌ارزش، فواید و خواصی را در بر دارد که شاید هیچوقت فکر آن را هم نمی‌کردید. خواصی مثل، کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، پیشگیری از فشار خون و موارد زیاد دیگری که به سلامتی افراد، کمک خواهند کرد. دلیل همه این فواید هم، آمینواسیدها و آنزیم‌ها و مواد معدنی موجود در آن است.

اگر با مشکلاتی مثل ریزش مو، خشکی و وزی، شوره سر، چربی بیش از حد مو و موخوره درگیر هستید، به احتمال خیلی زیاد، استفاده از سرکه سیب، به کمک شما خواهد آمد. استفاده از سرکه سیب برای مو، مشکلات متعددی که افراد با آن‌ها درگیر هستند را به مرور حل کرده و حتماً جزء مایعات محبوب آن‌ها خواهد شد.

شستن سر با سرکه سفید برای درمان خارش سر

برای درمان خارش سر با سرکه برای می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

نکته مهم: سرکه سفید با سرکه سیب فرق دارد

درمان خارش سر با سرکه سفید

  • • اول از همه برای درمان خارش سر با سرکه سفید موهای خود را با استفاده از شامپو بشویید.
  • • ۳ قاشق غذاخوری سرکه را در یک فنجان آب گرم بریزید.
  • • آن را به خوبی مخلوط کرده و آن را روی موهای خود بریزید تا سرکه به کف سر شما برسد.
  • • پوست سرتان را با محلول آب و سرکه ماساژ دهید و چند دقیقه صبر کنید تا این محلول روی کف سرتان بماند.
  • • سرتان را با آب بشویید تا مطمئن شوید که محلول سرکه از سرتان کاملاً شسته شود.
موی خود را با سرکه بشویید
موی خود را با سرکه بشویید

سرکه سیب برای موهای خشک

افراد زیادی، از خشکی موهای خود رنج می‌برند و راه‌های زیادی را برای رفع این مشکل، امتحان کردهاند. مثل استفاده از انواع سرم‌ها، روغن‌ها و سایر مواد شیمیایی که برخی ممکن است به ریزش مو منجر شوند. جالب است بدانید برای موهای خشک، سرکه سیب مثل یک نرم کننده عمل می‌کند.

سرکه سیب برای موهای چرب

این مایع عجیب و غریب، که شاید تا الان فکر نمی‌کردید این همه خاصیت در دل خود داشته باشد، به از بین بردن چربی بیش از حد موهای شما کمک خواهد کرد. چراکه می‌تواند چربی و ph سر را کنترل کرده و از چرب شدن بیش از حد جلوگیری کند. اگر باید هر روز صبح، موهای خود را بشویید تا شاید از شر این همه چربی راحت شوید، سرکه سیب را امتحان کنید.

قطع ریزش مو با سرکه سیب

برای اینکه موها، رشد خوبی داشته باشند، باید گردش خون در فولیکول‌ها، تحریک شود به این ترتیب، موهای شما برای رشد کردن و بلند شدن، تحریک خواهند شد. استفاده از سرکه سیب، باعث می‌شود که گردش خون به فولیکول‌ها تحریک شده و در نتیجه، ریزش آن‌ها هم کمتر شود. استفاده از برخی ماسک‌ها هم، به رشد مو با سرکه سیب کمک خواهند کرد که در ادامه، به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

افزایش رشد مو
افزایش رشد مو

این مطلب زیر مجموعه ای است از مطلب: رشد سریع مو: 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو، لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو اینجا کلیک کنید

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید در فیسبوک
ارسال برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید در تویتر
ارسال برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید در واتس آپ
ارسال برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید در تلگرام
خبرخوان برای افزایش رشد مو، موی خود را با سرکه بشویید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0