فیلم مگس / The Fly


فیلم مگس / The Fly

فیلم «مگس» محصول سال ۱۹۸۶، موفقیت چشمگیری را برای «دیوید کراننبرگ» و «جف گلدبلوم» به ارمغان آورد. این فیلم نقطه‌ی اوجی در کارنامه‌ی وحشت بیولوژیک و فلسفی کارگردان است. دانشمندی به نام «ست روندل» برای توسعه‌ی فناوری دورنوردی، خارج از ساختمان اصلی محل کارش کار می‌کند. وی، توجه خبرنگاری به نام «گرینا دیویس» را جلب می‌کند. وقتی به انتهای پروژه‌اش نزدیک می‌شود و شهرت او قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، مگسی همراه او وارد این وسیله‌ی دورنورد یا تله‌پورت می‌شود و با دی‌ان‌ای او پیوند می‌خورد و سرنوشت همه‌ی علاقه‌مندان به این فناوری جدید را برای همیشه تغییر می‌دهد.

فیلم مگس / The Fly

فیلم مگس / The Fly
فیلم مگس / The Fly

چرا ترسناک است؟

این فیلم نسبت به آثار قبلی و بعدی کارگردان، بسیار هوشمندانه‌تر و متفکرانه‌تر است و درواقع خلاصه یا ترکیبی فوق‌العاده از همه‌ی آنهاست. همه‌ی جنبه‌های فیلم به نتیجه‌ی طبیعی خود می‌رسند. فیلم «مگس»، تنها درمورد تبدیل مردی به مگس تبدیل نیست، بلکه تمام جنبه‌های شخصیتی، روانی و فیزیکی این حادثه را پوشش می‌دهد. عملکرد خیره‌کننده‌ی گلدبلوم و دیویس، یکی از نقاط قوت فیلم است که تأثیرگذاری آن را دوچندان می‌کند. آهنگسازی بی‌نظیر «هاوارد شور» برای این فیلم، یکی از دلایلی است که حتما باید آن را تماشا کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم مگس / The Fly" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم مگس / The Fly در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم مگس / The Fly را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم مگس / The Fly در فیسبوک
ارسال فیلم مگس / The Fly در تویتر
ارسال فیلم مگس / The Fly در واتس آپ
ارسال فیلم مگس / The Fly در تلگرام
خبرخوان فیلم مگس / The Fly

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0