شستشوی صحیح موها


شستشوی صحیح موها

آیا فکر می کنید روش صحیح شست و شوی مو را می دانید؟

موها را خیس کرده و پس از آن شامپو می کنیم و در مرحله آخر مو ها را آبکشی می کنیم؟

خیر این راه غلط است…

شستشوی صحیح موها

·       پیش از حمام موی خود را به صورت کامل شانه کنید. پس از خیس شدن مو شانه زدن آن آسیب شدیدی به مو خواهد زد.

·       موی خود را به هیچ عنوان با آب داغ خیس یا شست و شو نکنید. آب داغ باعث صدمه به ریشه ی مو می شود. موی خود را با آب ولرم شست و شو دهید تا از آسیب رساند آن جلوگیری شود.

·       پیدا کردن شامپو مناسب موی سرتان. پس از یافتن شامپوی ایده آل موی خود آن را به صورت مستقیم روی مو و سر نزنید. به جای این کار سعی کنید شامپو را به حالت کف در بیاورید و بعد روی مو می بزنید.

·       مو را از جهت بالا به پایین به آرامی شست و شو دهید. برای استفاده از نرم کننده ها پس از شست و شو باید زده شود و آن را فقط به قسمت انتهای مو بزنید. نرم کننده ها دارای موادی هستند که نباید هیچگاه با ریشه مو تماس پیدا کنند و با تماس آن ها به ریشه مو دچار ریزش می شود.

·       به مدت 2 الی 3 دقیقه مو ها را ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

شست و شوی موی چرب:

اکثر مردم ( بالغ بر 95 درصد) دارای پوست سری چرب هستند. این مدل از مو ها باید یک روز در میان و آن هم بدون هیچ گونه چنگ زدن به مو و ماساژ دادن و … شست و شو شوند. به این صورت که مو ها را در کف دست گذاشته و پوست سر خود را به حالت دورانی شست و شو می دهیم. (بدون تماس ناخن ها یا نوک انگشتان به پوست سر)

روش صحیح شستشوی موی خشک :

2 درصد مردم دارای پوست سر خشک می باشند.

شستن این نوع مو ها به مدت هر دو روز یکبار کافی است. مو های این دسته از افراد باید به صورت ماساژ بسیار ملایم باشد و از چنگ زدن و برس کشیدن آن خودداری شود.

شستشوی مرتب و درست موها یکی از راه هایی است که موجب می شود که در بسیاری از افراد کمتر دچار ریزش مو شده و کمتر نیاز به روش های مختلف ترمیم و یا کاشت موی سر پیدا کنند. 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "شستشوی صحیح موها" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: شستشوی صحیح موها در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب شستشوی صحیح موها را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال شستشوی صحیح موها در فیسبوک
ارسال شستشوی صحیح موها در تویتر
ارسال شستشوی صحیح موها در واتس آپ
ارسال شستشوی صحیح موها در تلگرام
خبرخوان شستشوی صحیح موها

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0