۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند


۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند

بهبود زندگی و سلامتی با تغییر سبک زندگی به دست می‌آید. مثلا، عادت به ورزش کردن حتی چند دقیقه در طول روز باعث شادابی و سلامتی شما می‌شود و روی بخش‌های دیگر زندگی تاثیرگذار است.

عادت به صبح زود از خواب بیدار شدن، عادت به صبحانه مقوی و مغذی خوردن، عادت به برنامه‌ریزی و نظم، عادت به رژیم‌های غذایی کم چرب و سبک در طول روز و صدها عادت کوچک روزانه کیفیت یک زندگی را تشکیل می‌دهند.

برخی عادت‌ها بسیار ساده‌تر از آن چیزی هستند که تصور می‌کنید ولی تاثیر شگرفی در زندگی شما دارند. مثلا عادت به خوردن آب در طول روز خیلی ساده است ولی روی نرمی و صافی پوست صورت و اندام شما تاثیرگذار است.

اگر می‌خواهید همیشه پوستی شاداب و زیبا داشته باشید؛ این ۵ عادت ساده روزانه زیر را ترک نکنید:

۱- صبح زود را با یک لیوان آب ولرم و لیموترش آغاز کنید

برای شفاف شدن پوست و همین‌طور شروع خوب سوخت‌وساز بدن؛ هر روز صبح یک لیوان آب ولرم تهیه کرده و بعد یک عدد لیموترش تازه درون آن ریخته و بنوشید.

لیموترش حاوی ویتامین C است که ضمن افزایش ایمنی بدن، به زیبایی پوست نیز کمک می‌کند. اگر در این لیوان آب ولرم کمی هم فلفل هندی بریزید؛ فواید فوق‌العاده خواهد داشت.

۲- پوست صورت را با قالب‌های یخ تهیه شده از جوشانده بابونه ماساژ دهید

شاید کمی برای شما عجیب باشد ولی اگر عادت کنید هر روز صبح پوست صورت خود را با قالب یخ تهیه شده از جوشانده بابونه ماساژ دهید؛ پس از اندک مدتی تاثیرات شگرف آن را مشاهده خواهید کرد.

این کار باعث از بین رفتن چروک‌های صورت می‌شود. همچنین موجب تحریک فعالیت‌های پوستی می‌شود و پف و ورم‌های صبحگاهی را کاملا از بین می‌برد. خانم‌هایی که دوست دارند پوستی شفاف و تازه داشته باشند؛ باید این عادت را فرا بگیرند.

۳- همیشه یک لیوان آب روی میز خود داشته باشید

برخی‌ها نمی‌دانند بدن‌شان دچار کم آبی است و نوشیدن همین مایع ساده و دو دستی چقدر می‌تواند در طراوت، شادابی، زیبایی، نرمی و صافی پوست بدن‌شان موثر باشد.

برای اینکه عادت کنید همیشه آب بنوشید؛ بهتر است یک لیوان آب کنار دست‌تان باشد. مثلا، همیشه روی میزکار خود یک لیوان آب داشته باشید یا روی میز عسلی وسط سالن، اوپن آشپزخانه و محل‌های پرتردد دیگر خود لیوان پر آبی منتظر شما باشد.

فراموش نکنید که هیچ نوشیدنی از جمله آب میوه، قهوه، چای، دم‌نوش‌ها و غیره نمی‌توانند جای آب را بگیرند.

۴- هر روز آجیل بخورید

اگر بدانید در مغز بادم‌ها و آجیل‌ها چه موادی نهفته است؛ هر روز با خود یک پلاستیک آجیل سرکار می‌برید. خوردن روزانه ۵۰ گرم آجیل به همه از جمله خانم‌ها، دختران جوان و کودکان سفارش می‌شود.

آجیل‌ها مملو از اسیدهای چرب مفید و امگا سه هستند. این مواد باعث تقویت سیستم قلب و عروق بدن، پوست، مو و ناخن‌ها می‌شوند. تنها این نیست و در آجیل مقداری  سلنیوم، آنتی‌اکسیدان، ویتامین E، استرول گیاهی (ماده‌ای که سبب کاهش سطح کلسترول مضر در بدن می‌شود)، پتاسیم، کلسیم، آهن، منگنز و زینک یافت می‌شود.

چه خوراکی خوشمزه و سرگرم‌کننده‌ای بهتر از آجیل برای مصرف در طول روز سراغ دارید؟

۵- کف پا را چرب و بعد جوراب بپوشید

ابتدا دوش بگیرید؛ چند قطره روغن نارگیل و چند قطره روغن نعنا را با هم مخلوط کرده و به پاها بمالید تا جذب شوند. بعد باید جوراب پوشیده و بخوابید.

در تابستان بهتر است جوراب‌های نخی و در زمستان جوراب‌های پشمی به پا کنید. چرب کردن کف پا و بعد جوراب پوشیدن باعث می‌شود پوست پاهای شما کاملا نرم و شفاف شود. همین‌طور، پاشنه‌های پای شما به مرور زمان زیری خود را از دست می‌دهند.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند در فیسبوک
ارسال ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند در تویتر
ارسال ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند در واتس آپ
ارسال ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند در تلگرام
خبرخوان ۵ عادت ساده روزانه که پوست بدن شما را نرم‌تر و زیباتر می‌کند

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0