برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید


برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید

موهای خود را زیاد نشویید

در این مطلب می خوانید ... پنهان

از شستن زیاد موهای خود بپرهیزید

بعضی از خانم‌ها معتقدند تنها راه حفظ زیبایی و رشد مو، شستن روزانه آن است. تمیز نگه داشتن مو، برای حفظ بهداشت و رشد مو ضروری است؛ اما اگر موهای خود را به شیوه نادرستی بشویید، به جای کمک به موهایتان، موجب آسیب به آن‌ها می‌شوید.

استفاده روزانه از شامپو برای شستن موها نه تنها به رشد سریع مو کمک نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود موهایتان کاملاً خشک شود و چربی طبیعی خود را از دست بدهد. این چربی‌های طبیعی از پوست سر به سمت تارهای مو حرکت می‌کنند و موجب حفظ رطوبت مو می‌شوند و برای داشتن موهای بلند، ضروری هستند.

رشد مو در یک هفته
رشد مو در یک هفته

بهتر است یک برنامه زمانی داشته باشید و موهایتان را حداکثر ۴ الی ۵ بار در هفته با شامپو ملایم یا شامپو بدون سولفات بشویید. ماساژ دادن آرام پوست سر، هنگام شست‌وشوی سر با شامپو، باعث افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود و رشد مو را نیز افزایش می‌دهد.

البته شست‌وشوی روزانه موها اگر به دلیل تعریق شدید، استفاده مرتب از محصولات بدون نیاز به آبکشی مانند سرم مو، ژل و… باشد، بد نیست، اما اگر عرق نمی‌کنید و یا به صورت روزانه از محصولات آرایشی مو استفاده نمی‌کنید، از شست‌وشوی روزانه موهایتان بپرهیزید.

 

 

افزایش رشد مو
افزایش رشد مو

این مطلب زیر مجموعه ای است از مطلب: رشد سریع مو: 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو، لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو اینجا کلیک کنید

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید در فیسبوک
ارسال برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید در تویتر
ارسال برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید در واتس آپ
ارسال برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید در تلگرام
خبرخوان برای رشد مو در یک هفته موهای خود را زیاد نشویید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0