فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)


فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)

دنیای مد، زیبا اما بی‌رحم است. کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند یک ستاره را یک‌شبه از اوج موفقیت و شهرت به زیر بکشاند. با این‌که این دارم-کمدی شبیه بسیاری از فیلم‌های دیگر است ولی بازی درخشان مریل استریپ و آن هاتاوی سبب شده است که این محصول عالی با دیگر فیلم‌ها تفاوت‌هایی داشته باشد.

فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)

فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)
فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)

معرفی و بررسی فیلم شیطان پرادا می پوشد:

معرفی فیلم شیطان پرادا می پوشد

فیلم سینمایی شیطان پرادا می پوشد به‌کارگردانی دیوید فرانکل در 13 سال پیش یعنی سال 1385 در گونه کمدی و درام تولید شده است.

بازیگران فیلم شیطان پرادا می پوشد

بازیگران فیلم شیطان پرادا می پوشد چه کسانی هستند؟ در شیطان پرادا می پوشد بازیگرانی چون ان هتوی در نقش Andy Sachs، مریل استریپ در نقش Miranda Priestly، آدریان گرنیر در نقش Nate، امیلی بلانت در نقش Emily، استنلی توچی در نقش Nigel، Simon Baker در نقش Christian Thompson و Tracie Thoms در نقش Lily به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم شیطان پرادا می پوشد حدود 14 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان شیطان پرادا می پوشد را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم شیطان پرادا می پوشد باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا دیوید فرانکل به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری شیطان پرادا می پوشد توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم شیطان پرادا می پوشد می‌توان به Rich Sommer در نقش Doug، دنیل سانجاتا در نقش James Holt، David Marshall Grant در نقش Richard Sachs، James Naughton در نقش Stephen، ربکا میدر در نقش Jocelyn، Jimena Hoyos در نقش Lucia و Gisele Bündchen در نقش Serena اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران شیطان پرادا می پوشد براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 49 سال است که نشان می‌دهد بازیگران شیطان پرادا می پوشد عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم شیطان پرادا می پوشد

از محتوا و داستان فیلم شیطان پرادا می پوشد چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه شیطان پرادا می پوشد توسط Aline Brosh McKenna و Lauren Weisberger نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان شیطان پرادا می پوشد منتشر شده است، می‌خوانیم: «”آندرا ساچز” روزنامه نگار ساده ای است که به تازگی فارق التحصیل شده است.او به عنوان دستیار دوم “میراندا پرایستلی” مدیر اجرایی بی رحم و جدی یک مجله مد استخدام می شود. رویای “آندرا” تبدیل شدن به یک رونامه نگار ماهر و روبرو شدن با چالش در شغل حرفه اش است .دستیار اول “میراندا” توصیه هایی درباره طرز رفتارش به “میراندا” می کند…»

فیلم شیطان پرادا می پوشد از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم شیطان پرادا می پوشد عبارت است از: .

فیلم شیطان پرادا می پوشد و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم شیطان پرادا می پوشد نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم شیطان پرادا می پوشد به طور متوسط فعالیت 9ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم شیطان پرادا می پوشد یکی از 4 اثر شاخص ربکا میدر در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
فیلم شیطان پرادا می پوشد براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص Aline Brosh McKenna در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

3 تن از بازیگران شیطان پرادا می پوشد، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در شیطان پرادا می پوشد 3 فیلم اولی بوده‌اند: Rich Sommer، ربکا میدر و Jimena Hoyos.
همچنین دیوید فرانکل کارگردان شیطان پرادا می پوشد اولین همکاری خود با بازیگرانی چون ان هتوی، آدریان گرنیر، امیلی بلانت، استنلی توچی، Simon Baker، Tracie Thoms، دنیل سانجاتا، David Marshall Grant، James Naughton و Gisele Bündchen را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران شیطان پرادا می پوشد نیز 91 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 14 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 91 همکاری برای اولین‌مرتبه در شیطان پرادا می پوشد رخ داده است. مانند: ان هتوی و مریل استریپ، آدریان گرنیر و امیلی بلانت، استنلی توچی و Simon Baker، Tracie Thoms و Rich Sommer، دنیل سانجاتا و David Marshall Grant.

عوامل فیلم شیطان پرادا می پوشد

در مجموع بیش از 17 نفر در تولید فیلم شیطان پرادا می پوشد نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada) در فیسبوک
ارسال فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada) در تویتر
ارسال فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada) در واتس آپ
ارسال فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada) در تلگرام
خبرخوان فیلم شیطان پرادا می‌پوشد (The Devil Wears Prada)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0