آب و هوای کیش


آب و هوای کیش

آب و هوای کیش ، ساحل نقره ای، آسمان درخشان و دریای نیلگون، خاطره ای بی نظیر را در ذهن تمام گردشگران این جزیره به یادگار گذاشته است. این یادگار، با نسیم خنک که از سمت دریای آبی و افق می وزد ماندگار می شود.

آب و هوای کیش

کیش در بیشتر روزهای سال هوایی گرم و در عین حال تمیز و پاک را تجربه می کند.

آب و هوای کیش در فصول مختلف

درصد بالای اکسیژن موجود در هوا، مانع از خستگی گردشگران، حتی پس از ساعت ها تفریح و گشت و گذار می شود. بیشتر گردشگران، زمستان کیش را ترجیح می دهند؛ اما شرایط جوی کیش در هر فصل تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد را برای گردشگران به ارمغان می آورد. برای سفر به کیش تردید نکنید و در هر فصلی قرار دارید از زیبایی فوق العاده جزیره در آن فصل بهره مند شوید!

اگر به سفر های داخلی علاقمندید ، تور ارزان مشهد  میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . مشهد شهری زیارتی ، سیاحتی است که سفر به آن شهر قطعا جذابیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

بریم مشهد

بهار و تابستان کیش

با ورود بهار، آب و هوای کیش به سمت گرما پیش می رود. در اوایل بهار می توان هوای خنک و رطوبت نسبتا پایین را احساس کرد. نسیم مطلوبی که از سمت دریا می وزد حس خنکی و شادابی دوباره را به گردشگران می دهد.

هوای کیش در اواسط خردادماه رو به گرمی می رود و این گرما در تابستان به اوج خود می رسد. اگر در جستجوی آب و هوای گرم و بهره مندی از گرمای خورشید هستید بهترین زمان سفر به این جزیره، تابستان است. کیش در تابستان روزهای گرمی را تجربه می کند. اما حتی گرمای تابستان هم مانع سفر گردشگران به سواحل نقره ای نمی شود. امکانات موجود در جزیره باعث شده است تا در گرم ترین روزهای سال نیز بتوان مدت زیادی در بازارهای خرید و اماکن عمومی به گشت و گذار پرداخت.

آب و هوای کیش پاییز و زمستان معتدل

در پاییز و زمستان انتظارها به سر می رسد و جزیره شاهد تعداد بیشمار گردشگر است. در پاییز از شدت گرما کاسته می شود و از نیمه دوم آبان ماه، آب و هوای کیش بسیار مطلوب است.

جزیره در پاییز شاهد باران های تند و رگبارهای کوتاه است. برای سفر به جزیره پرطرفدار آب های نیلگون خلیج فارس در زمستان تردید نکنید! در زمستان از هوای معتدل و بی نظیر کیش حیرت خواهید کرد. کیش یکی از بهترین گزینه های سفر در بهمن و اسفند است. جزیره بی نظیر کیش، در زمستان بی نظیرتر از هر زمان دیگری می شود. در ماه دی و بهمن آب و هوای کیش مطلوب است. دمای ثبت شده در این ماه 27 درجه سانتیگراد است و بارندگی هر ماه حدوداً به 21 میلیمتر می رسد.

آب و هوای کیش
آب و هوای کیش

در هر فصلی که تور کیش سفر کنید باد مطلوبی از سمت دریا می وزد و حس آرامش را چندین برابر می کند. این باد در هر فصل شدت خاص خود را دارد. هر چند کیش در نیمی از سال روزهای گرمی را تجربه می کند، اما دمای هوا در شب چنان مطلوب است که به تمام جاذبه های شب جزیره می افزاید و بهترین ترکیب برای گردشگری را به وجود می آورد. آب و هوای جزیره کیش هرگز مانعی برای سفر دوستداران زیبایی کیش نبوده است و در تمام روزهای سال این جزیره مملو از گردشگران تور کیش خوش ذوق و علاقه مند است.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

خرید آنلاین بلیط چارتر و ارزان

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "آب و هوای کیش" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: آب و هوای کیش در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب آب و هوای کیش را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال آب و هوای کیش در فیسبوک
ارسال آب و هوای کیش در تویتر
ارسال آب و هوای کیش در واتس آپ
ارسال آب و هوای کیش در تلگرام
خبرخوان آب و هوای کیش

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0