فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق


فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق

نحوه گرفتن فال ورق و آشنایی با معانی کارت ها

در این مطلب در ابتدا به آموزش کامل فال ورق می پردازیم، و در پایان سیستم آنلاین و رایگان گرفتن فال پاسور ازدواج و یا فال ورق ازدواج را در اختیارتان قرار میدهیم که با این آموزش، شما میتوانید خودتان به سادگی فال پاسور خود را تعبیر کنید.

برای خود و دوستان خود در سایت محشر، فال ورق بگیرید. برای شما اوقات خوشی را آرزو میکنیم …

لازم به توضیح است که طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.از اینکه فقط جهت سرگرمی از فال های سایت محشر دات کام، استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.همچنین وب سایت محشر دات کام هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

فال ورق گونه‌ای از فالگیری است که، در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود. پیشینه فال ورق به مصر باستان برمیگردد و با باورهای کهن نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد.

در اروپا این کار از سده ۱۴ میلادی رواج یافت. یک دسته ورق استاندارد امروزی که در غرب به نام ورق انگلیسی-آمریکایی شناخته شده (یعنی دسته ورق ۵۴ تایی شامل چهار خال دل، خشت، گشنیز و پیک) می‌تواند برای گرفتن فال بکار رود.

ورق های بازی

ورقِ بازی یا کارتِ بازی از ۵۲ عدد صفحه مقوایی یا پلاستیکی که در ۴ دسته خال مختلف ۱۳ کارتی به علاوه ۲ عدد کارت جوکر یا دلقک، قرار می‌گیرند، تشکیل شده‌است.

از این ورق‌ها برای انواع بازی و سرگرمی، انواع ورق بازی، چشم‌بندی و تردستی، ساختن برج با ورق، فال ورق یا فال پاسور و نیز برای قمار استفاده می‌شود.

اکثر بازی‌ها و سرگرمی‌ها صرفاً با ۵۲ کارت اصلی صورت می‌گیرد و ژوکر (جوکر) نقش چندانی در بازی‌ها ندارد و گاهی از کارت ژوکر به عنوان جایگزینی برای کارت گمشده استفاده می‌شود. البته بازی‌ها و سرگرمی‌هایی نیز هستند که باید با کارت ژوکر انجام شوند مانند بازی شیطان (بازی شیطانک).

هر ورق در یک طرف دارای شکلی و علامتی است که با بقیه ورق‌ها متفاوت است، و طرف دیگر همهٔ ورق‌ها در یک دست ورق کاملاً مشابه یکدیگراند.

ورق جوکر در پاسور

کارت جوکر یا دلقک یکی از کارت های ورق‌های بازی است که در برخی بازی‌های ورق بازی به کار می‌رود. در هر دستِ ورق معمولاً دو عدد جوکر وجود دارد ؛ یکی به رنگ قرمز و دیگری مشکی . البته گاهی از جوکر به عنوان جایگزینی برای کارت‌های گمشده ‌استفاده می‌شود.

در بیشتر بازی‌ها، استفاده کردن یا نکردن از ورق جوکر، بستگی به نظر جمع داشته و می‌توان آن را کنار گذاشت ، مانند بازی شلم . اما در بعضی بازی ها، حضور این ورق الزامی بوده و نقش مهمی دارد.

تعدادی از بازی‌هایی که جوکر نقش مهمی در آنها دارند : رامی هندی، قهوه، شیطانک و … .

فال ورق ازدواج و یا فال پاسور ازدواج

نحوه گرفتن فال ورق و آشنایی با معانی کارت ها

مدت ها قبل از استفاده از کارت ها برای بازی کردن، از آنها برای پیش بینی آینده استفاده می شد. در حقیقت، کارتهای بازی برای اهداف الاهیات اختراع شدند.

روش های گرفتن فال ورق یا فال پاسور

اگرچه روش های مختلفی برای فال ورق وجود دارد، ما یک روش ساده را به شما نشان خواهیم داد و معانی اساسی که در زیر هر کارت بازی وجود دارد را بیان می کنیم.

آموزش فال ورق و یا فال پاسور

به منظور گرفتن فال ورق و یا فال پاسور ابتدا دسته ورق های بازی را بر میزنیم، قاطی میکنیم و سپس یکی از کارت ها را بدون دیدن عکس کارت از بین سایر ورق ها بیرون میکشیم. اگر به ورق بازی دسترسی ندارید نگران نباشید، سایت محشر دات کام به صورت رایگان و آنلاین کارت ها را برای شما بر میزند و یکی را به صورت تصادفی به شما نمایش میدهد.

برای مشاهده کارت مربوط به فال ورق خود کافی است در پایان همین صفحه بر روی دکمه فال ورق بگیر کلیک و یا تاچ کنید.

  • بخش اول آموزش فال ورق
  • بخش دوم فال ورق انلاین
آموزش فال پاسور
آموزش فال ورق

آموزش فال ورق :

بهترین روش برای گرفتن فال پاسور این است که کارت ها را به محض فکر کردن به سوال یا مشکل خود بر بزنید، و سپس کارت ها را به ترتیب خاصی ترسیم کرده و آنها را روی میز بگذارید.

برای پاسخ ساده و سریع به یک سوال ، فقط یک کارت بکشید.

فال ورق چگونه است؟

فال ورق شامل ترسیم سه کارت است – اولین نشانگر گذشته است ، دوم وضعیت موجود را نشان می دهد و سوم نتیجه یا آینده موضوع را نشان می دهد.

بعضی از آنها وقتی که به دنبال یک چشم انداز کلی برای یک شخص هستند ، تعداد بیشتری انتخاب می کنند. برای این روش ، سه کارت برای هر یک از این دسته ها بکشید: خود ، خانواده ، دوستانتان ، آنچه انتظار دارید ، آنچه انتظار ندارید و نتیجه.

فال ورق یا فال پاسور را برای چه امری بگیریم؟

برای انجام هر کاری تحقیق، پرس و جو، مطالعه و خلاصه کسب اطلاع، علم و دانش بهترین ابزار جهت تصمیم گیری است و فال و طالع بینی را برای تصمیم گیری خود ملاک در نظر نگیرید، در فال ورق در یک لحظه کارت خوب و در لحظه ای دیگر کارت بدی نمایش داده میشود.

شاید فال ورق در هنگامی که خوب باشد باعث دلگرمی و در صورتی که بد باشد موجب تفکر و احتیاز بیشتر برای انجام کار یا خواسته شما شود.

در هر صورت در این آموز کلیه مفاهیم جهت تعبیر هر ورقبریا گرفتن فال ورق برای موارد مختلف ارایه شده است تا به راحتی بتوانید برای موردی که در نظر دارید فال ورق بگیرید.

از دسته بندی های معانی هر ورق که در زیر آمده است، متناسب با سوالتان استفاده و فال ورق یا فال پاسور خود را تعبیر کنید.

معانی کارت ها در فال ورق

هنگامی که معانی اصلی کارتهای بازی را می دانید، می توانید فال کارتی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. در واقع، حتی می توانید در صورت تمایل، فقط یک کارت را انتخاب کنید تا بتوانید یک “پاسخ” سریع و آسان برای مشکل خود دریافت کنید.

فال ورق و یا فال پاسور

اولین چیزهای مهم: فال پاسور از 4 سری کارت تشکیل شده (دل ، خاج، خشت و پيک ) که با چهار عنصر مرتبط است به شرح زیر:

دل – آب

خاج – آتش

خشت – زمین

پیک – هوا

 

معنای هر کارت بازی در فال پاسور ازدواج و یا فال ورق ازدواج:

  • فال ورق سری دل
  • فال ورق سری گشنیز
  • فال ورق سری پیک
  • فال ورق سری خشت

فال ورق سری دل:

فال ورق
فال ورق

ورق دل در پاسور
دل با عنصر آب مطابقت دارند و در فال ورق ازدواج نشانگر عشق ، دوستی ، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی ، کارتهای دل در فال پاسور نشانه “خوشحالی” هستند.

فال ورق پاسور دل
فال ورق پاسور دل

تصویر یکی از کارت های ورق بازی پاسور از سری دل
این کارت، ورق آس دل و یا ورق تک دل در پاسور می باشد.

 

 

 

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری دل برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری دل به شرح زیر می باشد:

آس دل، ورق تک دل : عشق و خوشبختی. خانه، نامه عاشقانه. این کارت یک کارت مطلوب است که نشان دهنده رفع مشکلات است.

 

پادشاه دل : مردی منصف و دارای طبیعت خوب؛ مشاوری منصف و مفید ، مردی با محبت و دلسوز. این مرد بدون صحبت زیاد به شما کمک می کند. اقدامات او مهربانی و نگرانی او را نشان می دهد.

پادشاه دل در پاسور شارل نام دارد و نماد پادشاه شارل میباشد.

شارل(به فرانسوی: Charles) نامی‌است برای مردان. شارل فرانسوی‌شدهٔ نام آلمانی کارل(به آلمانی: Karl یا Carl) به معنای مرد یا مرد آزاد می‌باشد. همچنین یک نگرهٔ دیگر گرفته‌شدن این نام از ریشهٔ آلمانی hari به معنای جنگجو می‌باشد. برابر شارل در زبان انگلیسی چارلز می‌باشد.

بی بی دل : یک زن با موی عادل و با طبیعت خوب؛ یا یک زن با علائم آب غالب در نمودار خود است. مشاوره مهربان زن محبت آمیز و دلسوز. بعضی اوقات ، این کارت می تواند نشانگر مادر یا چهره مادر باشد.

بی بی ملکه دل نماد جودیت

سرباز دل :دوست صمیمی. جوانی جوانمرد ؛ یا یک جوان با علائم آب غالب در نمودار خود است.

سرباز دل نماد لاهابر

 

10 دل : موفقیت، این کارت مهمی است که نشان دهنده ثروت خوب بعد از دشواری است.

 

9 دل : کارت آرزوها. آرزو / رویا برآورده شده است.

 

8 دل : هدیه یا دیدار غیر منتظره، دعوت به مهمانی

 

7 دل : کسی که علاقه  اش به شما غیر قابل اعتماد است؛ کسی که محبتهایی ناخوشایند برای شما دارد. این کارت می تواند عاشق بودن باشد.

 

6 دل : موج ناگهانی از موفقیت. کسی از شما مراقبت می کند ، به شما محبت زیادی می کند.

 

5 دل : حسادت؛ رفتار بد برخی اطرافیانتان.

 

4 دل : مسافرت ، تغییر در خانه یا تجارت.

 

3 دل : عشق و خوشبختی وقتی که کل فال ورق به طور کلی مطلوب است. در یک فال ورق بد، این می تواند مشکلات عاطفی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای دوست داشتن را نشان دهد.

 

2 دل : یک مشارکت یا ازدواج صمیمی. این کارت بسیار مطلوب است که نشان دهنده قدرت و پشتیبانی از شریک زندگی است.

 

 فال ورق سری گشنیز:

فال پاسور ازدواج
فال پاسور ازدواج

خاج با عنصر آتش مطابقت دارند  و در فال ورق عموماً حاکی از مشکلات تجاری ، جاه طلبی و موفقیت هستند. کارتهای گشنیز در فال پاسور عموماً نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.

 

playing card mahshar %D9%81%D8%A7%D9%84%20%D9%88%D8%B1%D9%82%20(21) 3 فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورقتصویر یکی از کارت های ورق بازی پاسور از سری گشنیز
این کارت، ورق آس گشنیز و یا ورق تک خاج در پاسور می باشد.

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری گشنیز برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری گشنیز به شرح زیر می باشد:

آس گشنیز یا ورق تک گشنیز : ثروت ، رفاه ، پول / سود غیر منتظره. با این حال ، در یک فال ورق نامطلوب، این پول ممکن است تقریباً به همان سرعت که ظاهر می شود ناپدید شود.

 

پادشاه گشنیز : مردی با موهای تیره و مهربان. یا مردی با آتش غالب در نمودار خود است. مردی سخاوتمند و با روحیه.

 ورق پادشاه گشنیز در پاسور نماد اسکندر کبیر است.

اسکندر سوم مقدونیه ، معروف به اسکندر کبیر ، پادشاه بخش مقدونیه در یونان باستان بود. او در سال ۳۵۶ ق م در شهر پلا متولد شد و تا سن ۱۶ سالگی تحت تعلیم ارسطو قرار داشت. اسکندر توانست تا پیش از رسیدن به سن سی سالگی یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های دنیای باستان را شکل دهد که از دریای یونان تا هیمالیا گسترده بود. او در جنگ‌ها شکست‌ناپذیر می‌نمود. از اسکندر به‌عنوان یکی از ده فاتح بزرگ در سرتاسر تاریخ یاد می‌شود.

بی بی گشنیز : زن با موهای تیره و با اعتماد به نفس؛ یا یک زن با آتش غالب در نمودار خود است. او ممکن است به شما توصیه های خوبی کند.

ورق بی بی ملکه گشنیز نماد آرژین

 

سرباز گشنیز : جوانی با موهای تیره یا آتشین. جوانی محبوب ،خوش قلب و بازیگوش. همچنین می تواند یک تحسین کننده را نشان دهد.

ورق سرباز گشنیز نماد لانسلوت

 

10 گشنیز : موفقیت کسب و کار. موفقیت و بدست آوردن پول. سفری که ممکن است باعث پیدا کردن یک دوست جدید یا عشق شود.

 

9 گشنیز : موفقیت؛ گاهی اوقات یک ازدواج با یک ثروتمند یا یک ثروت بادآورده

 

8 گشنیز : مشکلات کاری / مشکلات تجاری که ممکن است مربوط به حسادت باشد. به طور کلی تصور می شود این کاملاً نامطلوب است.

 

7 گشنیز : موفقیت کسب و کار ، اگرچه ممکن است در عشق وجود داشته باشد. تغییر در مشاغل ، مانند یک ترفیع.

 

6 گشنیز : کمکهای مالی یا موفقیت.

 

5 گشنیز : دوستی جدید

 

4 گشنیز: مراقب ناسازگاری یا فریبکاری باشید. در این زمان از پذیرش بدون آگاهی ، دیگران خودداری کنید.

 

3 گشنیز : عشق و خوشبختی. ازدواج موفق؛ پیشنهاد بلند مدت مطلوب. یک فرصت مطلوب به ویژه از لحاظ اقتصادی.

2 گشنیز :  موانع موفقیت؛ شایعات مخرب.

 

فال ورق سری پیک:

آموزش فال پاسور و نحوه گرفتن فال ورق
آموزش فال پاسور و نحوه گرفتن فال ورق

پیک با عنصر هوا مطابقت دارند و در فال پاسور نماد منفی و در فال ورق عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.

ورق آس پیک و یا ورق تک پیک در پاسورتصویر یکی از کارت های ورق بازی پاسور از سری پیک
این کارت، ورق آس پیک و یا ورق تک پیک در پاسور می باشد.

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری پیک برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری پیک به شرح زیر می باشد: ( عموما کارت های سری پیک در فال و طالع بینی و فال ورق نماد منفی و بد هستند )

آس پیک : بدبختی؛ گاهی اوقات با مرگ یا بیشتر اوقات، پایان دشوار همراه است.

 

پادشاه پیک : مردی با موی تیره؛ یا مردی با هوا که در نمودار خود غالب است. مردی جاه طلب.

ورق پادشاه پیک در پاسور نماد داوود است

داوود دومین پادشاه اسرائیل به روایت عهد عتیق بود. در این کتاب داوود پادشاهی برحق اما نه بی‌اشتباه، جنگ‌جویی متبحر و نوازنده و شاعری بزرگ معرفی می‌شود. تعدادی از ترانه‌های منسوب به وی در کتاب مزامیر یا زبور جمع‌آوری شده‌است.

بی بی پیک : زن بیوه یا مطلقه؛ یا یک زن با هوا غالب در نمودار است.
ورق بی بی ملکه پیک نماد آتنا

 

سرباز پیک : جوانی خصمانه و حسود است.

ورق سرباز پیک نماد اوژیر

 

10 پیک : نگرانی؛ خبر بد.

 

9 پیک : بیماری ، تصادف ، بدشانسی.

 

8 پیک : فتنه ، بدبختی ، خطر ، نا آرامی.

 

7 پیک : توصیه هایی که بهتر از آن انجام نمی شود. مانع موفقیت است.

 

6 پیک : تغییرات کوچک و پیشرفت.

 

5 پیک : مخالفت و موانعی که موقتی هستند. بعضی اوقات نشانگر یک فرد منفی یا افسرده است.

 

4 پیک: نگرانی های کوچک ، مشکلات. مشکلات مالی

 

3 پیک : شکستن روابط. بعضی اوقات نشان می دهد که شخص ثالث به نوعی در حال برقراری رابطه است.

 

2 پیک: شکستن انواع روابط، شکست در یک روند مهم در زندگی مشترك. اگر سوال مربوط به یک علاقه خاص عاشقانه باشد ، این یک کارت هشدار دهنده محسوب می شود – خیانت یا جدایی.

 

فال ورق سری خشت:

فال ورق ازدواج
فال ورق ازدواج

پیک با عنصر هوا مطابقت دارند و در فال پاسور نماد منفی و در فال ورق عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.

ورق آس خشت و یا ورق تک خشت در پاسورتصویر یکی از کارت های ورق بازی پاسور از سری خشت
این کارت، ورق آس خشت و یا ورق تک خشت در پاسور می باشد.

 

اگر در هنگام گرفتن فال ورق ازدواج و یا فال پاسور برای ازدواج یکی از کارت های سری خشت برای شما آمد، معنا و مفهوم فال هر یک از کارت های ورق سری خشت به شرح زیر می باشد:

آس خشت : یک پیام ، اغلب در مورد پول و معمولاً خبرهای خوب.

 

پادشاه خشت: مردی جوان با مویی خاکستری، یا مردی با زمین غالب در نمودار خود است. مردی با اقتدار ، مقام یا تأثیرگذاری.

ورق پادشاه خشت در پاسور  نماد گایوس ژولیوس سزار ، ژول سزار یا قیصر است.

گایوس ژولیوس سزار ، ژول سزار یا قیصر «دیکتاتور» و رهبر نامدار سیاسی و نظامی جمهوری روم بود. ژولیوس سزار پسر گایوس ژولیوس سزار سوم و آئورلیا کوتا بود.

بی بی خشت: زنی با موی بور؛ یک زن با زمین غالب در نمودار خود است. شایعات
ورق بی بی ملکه خشت نماد راحل

سرباز خشت: جوانی احتمالاً با لباس فرم. یک فرد حسودی که ممکن است غیرقابل اعتماد باشد. شخصی که اخبار را به همراه دارد ، عموماً منفی ، اما نسبتاً جزئی است.

ورق سرباز خشت نماد هکتور

 

10 خشت:  تغییر در وضعیت مالی ،غالبا بهتر می شود.

 

9 خشت: یک معامله تجاری جدید؛ مسافرت رفتن؛ بی قراری؛ تغییر محل زندگی.

 

8 خشت: شغل جدید؛ تغییر در وضعیت شغلی ، ممکن است در سفر عشق قدیمی را پیدا کنند.

 

7 خشت: مشاجره در مورد امور مالی یا شغل. به طور کلی انتظار می رود که با خوشحالی حل شود.

 

6 خشت: مشکلات روابط ،مشاجره، جدایی

 

5 خشت: خوشبختی و موفقیت. تغییر بهتر. تولد ، یا خبر خوب برای یک کودک. زمان خوبی برای شروع پروژه های جدید است.

 

4 خشت: افزایش ارزش مالی . ممکن است یک فرد مسن توصیه های خوبی را ارائه دهد.

 

3 خشت: نامه حقوقی. برای جلوگیری از اختلافات با دیگران مواظب باشید.

 

2 خشت: مشارکت تجاری؛ تغییر در روابط؛ شایعات

فال پاسور ازدواج

 

نکات جالب درباره کارتهای بازی پاسور:

ورق بازی در ایران باستان

پیش از مرسوم شدن ورق بازی به شیوه امروزی در ایران، نوعی بازی ورق به نام گنجفه در این سرزمین مرسوم بوده‌است. گنجفه به احتمال زیاد در قرن شانزدهم و در دربار صفویان پدید آمده و از آنجا به هندوستان راه یافته‌است. با توجه به شباهت‌های ساختاری گنجفه و ورق بازی اروپایی، این دو مسلماً از هم تأثیر پذیرفته‌اند، هر چند که جهت این تأثیر به درستی معلوم نمی‌باشد.

در جمهوری اسلامی ایران هر فعالیتی که قمار باشد ممنوع است، ولی بازی با ورق، چنانچه برای سرگرمی باشد نهی نشده ‌است.

نمادهای ورق پاسور

ورق های پاسور از 4 طرح کلی تشکیل شده اند:

  1. دل نماد آب
  2. خاج یا گشنیز نماد آتش
  3. خشت نماد زمین
  4. پیک نماد هوا

در هر چهار سری، سیزده کارت وجود دارد که مربوط به 13 ماه قمری در یک سال است.

و جمعا پنجاه و دو کارت مطابق با پنجاه و دو هفته در سال است.

ورق دل در پاسور

دل با عنصر آب مطابقت دارند و در فال ورق نشانگر عشق ، دوستی ، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی ، کارتهای دل در فال پاسور نشانه “خوشحالی” هستند.

ورق خاج یا گشنیز در پاسور

خاج با عنصر آتش مطابقت دارند  و در فال ورق عموماً حاکی از مشکلات تجاری ، جاه طلبی و موفقیت هستند. کارتهای گشنیز در فال پاسور عموماً نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.

ورق خشت در پاسور

خشت با عنصر زمین مطابقت دارد و در فال ورق عموماً بیانگر مسائل شغلی و پول می باشند.

ورق پیک در پاسور

پیک، قره یا قرا واژه‌ای ترکی به معنی سیاه است با عنصر هوا مطابقت دارند و در فال پاسور نماد منفی و در فال ورق عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.

و حالا در این قسمت فال ورق و یا فال پاسور آنلاین

برای گرفتن فال ورق ابتدا به مدت چند ثانيه افکار خود را متمرکز کرده و به چيزي فکر نکنيد
سپس هفت مرتبه بر روی دکمه فال کلیک کنید و بعد از کلیک منتظر باشید تا کارت و تعبیر آن را مشاهده کنید
این نکته را در نظر داشته باشید که این فال طی هفت مرحله به پایان می رسد ولی چنانچه پس از کلیک برگ تکراری برای شما نمایش داده شد آن مرحله را فراموش کنید و مجددآ کلیک کنید تا 7 برگ مختلف را ببینید.

نکته در رابطه با گرفتن فال ورق یا فال پاسور

برخی برای گرفتن فال ورق از یک ورق ( برای رسیدن به یک پاسخ مشخص، آره یا نه )

و یا 3 ورق ، 5ورق و یا نهایت 7 ورق استفاده میکنند.

شما نیز به انتخاب خود فال پاسور را 1 ورق، 3 ورق ، 5 ورق و یا 7 ورق اننتخاب و مشاهده کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق در فیسبوک
ارسال فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق در تویتر
ارسال فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق در واتس آپ
ارسال فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق در تلگرام
خبرخوان فال ورق ازدواج فال ازدواج آنلاین و رایگان با پاسور به همراه آموزش فال ورق

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0