8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان


8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان

مردم ارمنستان به غذا خیلی اهمیت می دهند و به محض اینکه مراسم و واقعه اجتماعی و ملی اتفاق می افتد بوی غذاهای خاص و خوشمزه کوچه پس کوچه های شهرهایش را فرامی گیرد.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

در سفر به ارمنستان رستوران های زیادی را می بینید که انواع غذاهای خوشمزه محلی را سرو می کنند مخصوصا اگر به ایروان، پایتخت این کشور بروید که دستتان برای انتخاب رستوران های متنوع بازتر است.

ارمنی ها شدیدا به این جمله باور دارند که هیچ گفت و گویی را نمی توان با شکم خالی انجام داد و می دانند که چه دوستی هایی با تعارف غذا به دیگران شروع شده است!

در این مطلب  “رستوران های ایروان ارمنستان” در سایت محشر دات کام، می خواهیم تعدادی از بهترین رستوران های ایروان پایتخت ارمنستان را به شما دوستداران سفر به ارمنستان معرفی کنیم، محشر را همراهی کنید. محشر واقعا محشره!

[tds_council]در صورت تمایل به اطلاع از قیمت تور های ارمنستان به صورت تور زمینی ارمنستان با اتوبوس و یا تور هوایی ارمنستان با شماره 22491445 ویا 09123833830 تماس بگیرید.[/tds_council]

رستوران های ایروان ارمنستان
رستوران های ایروان ارمنستان

رستوران لواش ایروان ارمنستان | Lavash Restaurant

برای صرف یک نهار لوکس و با کیفیت بین المللی رستوران لواش شهر ایروان ارمنستان انتخاب خوبی برای شماست منوی این رستوران بیشتر غذاهای گرجی با ذایقه غربی است اسم این رستوران نیز از همان نان لواش خودمان گرفته شده است.

توصیه میکنیم سوپ مخصوص این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید همچنین دنده کباب و دلمه برگ مو به سبک ارمنی نیز پیشنهاد خوبی برای نهار شماست البته به هیچ عنوان از سالاد های خوشمزه این رستوران غافل نشوید.

آدرس رستوران لواش ایروان ارمنستان | Lavash Restaurant

برای رسیدن به این رستوران از میدان آزادی و اوپرای شهر ایروان میتوانید به خیابان تومانیان Tumanyan برسید و با صرف چند دقیقه پیاده روی و تماشای مغازه های این خیابان برای صرف نهار یا شام در یکی از بهترین رستوران های ایروان مهمان باشید.

ب

قیمت غذا در رستوران لواش ایروان ارمنستان | Lavash Restaurant

غذاهای این رستوران قیمت معقولی دارند بطور متوسط برای هر نفر در صورت سفارش پیش غذا و غذای اصلی و دسر و نوشیدنی در حدود ۱۵۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ درام هزینه خواهد داشت البته کاملا به انتخاب شما بستگی دارد.

[tds_info]هر 484 درام ارمنستان برابر با یک دلار آمریکا است.[/tds_info]

رستوران ماموور ایروان کشور ارمنستان | Mamoor Restaurant

اگر علاقه مند به صرف شام به همراه موسیقی زنده در محیطی رمانتیک هستید پیشنهاد محشر به شما رستوران ماموور است، اکثرا موزیک به زبان انگلیسی و اسپانیایی توسط نوازنده و خواننده های مجرب اجرا می شود؛ شاید همین موضوع ماموور را به یکی از بهترین رستوران های ایروان تبدیل کرده است.

در این رستوران منو بصورت کلاسیک می باشد و اگر علاقه مند به خوردن استیک گوشت هستید به شما این وعده رو میدهیم که این رستوران بهترین استیک رو برای شما سرو میکند.

شما حتی امکان سفارش گوشت خرگوش و خرچنگ و میگو رو بصورت گریل شده دارید و حتما از سالاد های این رستوران امتحان کنید و پیشهاد محشر به شما سالاد سبزیجات و میگو میباشد که همراه با سس بسیار لذیذی سرو می شود.

نوشیدنی ها و کوکتل های میوه ای این رستوران نیز بسیار معروف هستند.

قیمت غذا در رستوران ماموور ایروان کشور ارمنستان | Mamoor Restaurant

منوی این رستوران قیمت معقولی دارد بطور متوسط برای هر نفر در صورت سفارش پیش غذا (سالاد میگو) و استیک گوشت گریل و دسر و نوشیدنی در حدود ۱۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ درام هزینه خواهد داشت از دادن انعام در این رستوران غافل نشوید.

آدرس رستوران ماموور ایروان کشور ارمنستان | Mamoor Restaurant

این رستوران جنب هتل گرند ۵ستاره ایروان در خیابان آبوویان Abovyan واقع شده و تا میدان جمهوری ایروان تنها چند دقیقه پیاده فاصله است پس دسترسی آسان و محیط دنج این رستوران میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

رستوران خانه چوبی ایروان | wooden house restaurant

اگر علاقه مند به خوردن غذاهای سنتی ارمنی دارید حتما سری به رستوران خانه چوبی ایروان بزنید.

تمامی غذاهای این رستوران بصورت منو سلف سرویس هستند و در کمال ناباوری بسیار مقرون به صرفه هستند.

تمامی غذاها بصورت روزانه پخته میشوند و با توجه به محبوبیت این رستوران در ساعات اولیه ظهر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب رو از غذاهای مورد علاقتون داشته باشید.

این رستوران به سبک قدیمی دیزاین و طراحی شده و تمامی صندلی ها و میزها چوبی هستند و همچنین تمامی کارکنان این رستوران خانم هستند وحتی گاها میبینید که آنها در کنار شما میشینند و نظرتان را راجع به دست پختشان سوال می کنند.

[ads_custom_box title=”” color_border=”#e87e04″]به زبان فارسی آشنا هستند و با زبان فارسی با شما صحبت خواهند کرد[/ads_custom_box]

قیمت غذا در رستوران خانه چوبی ایروان | wooden house restaurant

بطور متوسط هزینه هر وعده برای شما در حدود ۲۵۰۰ درام هزینه در بر خواهد داشت.

آدرس رستوران خانه چوبی ایروان | wooden house restaurant

شما با قدم زدن از میدان جمهوری به سمت خیابان نعلبندیان Nalbandyan پس از طی مسافت کوتاهی به رستوران خانه چوبی می رسید.

رستوران مر تاقه | Mer Taghe

در سفر به ارمنستان هیچ وقت طعم بی نظیر پیتزاهای خوشمزه و سنتی ارمنستان را از دست ندهید. برای خوردن این پیتزاها به مر تاقه بروید، رستورانی که محیطی ساده، صمیمی و راحت دارد و خمیر تازه پیتزاها در فضای مخصوص آن درست می شود به همین خاطر است که با خوردن اولین لقمه متوجه طعم متفاوت پیتزاها می شود.

برای درست کردن این پیتزا، بر روی یک ورقه نازک و گرد خمیر، مقداری گوشت به همراه جعفری، گوجه و پیاز گذاشته و هنگام سرو هم بر روی آن مقداری لیمو ریخته می شود. این پیتزا به همراه دوغ غذایی سیرکننده، ارزان و خوشمزه است.

قیمت پیتزا در رستوران مر تاقه ایروان | Mer Taghe

برای هر وعده پیتزا در ارمنستان در حدود ۳۰۰۰ درام باید هزینه کنید.

آدرس رستوران مر تاقه ایروان | Mer Taghe

این رستوران در خیابان تومانیان Tumanian و در نزدیکی خانه اپرا و میدان آزادی شهر ایروان قرارگرفته است.

پیتزا ارمنستان
پیتزا ارمنستان

پیتزا تاشیر ایروان ارمنستان | Tashir Pizza

شما اگر از عاشقان پیتزا هستید حتما سری به رستوران های زنجیره ای تاشیر بزنید و از منوی آن خاچاپوری که غذای سنتی گرجستان میباشد رو سفارش دهید گفته میشود گرجی ها سالها قبل از اینکه ایتالیایی ها پیتزا رو اختراع کنند خاچاپوری این غذای خوشمزه رو با استفاده از خمیر گندم و پنیر و تخم مرغ و گوشت طبخ میکرده اند.

قیمت پیتزا در رستوران پیتزا تاشیر ایروان ارمنستان | Tashir Pizza

نکته جالب در مورد این رستوران این موضوع میباشد که شما حق انتخاب میدهد که به هر میزان که میل دارید سفارش دهید یعنی میتوانید یک برش از پیتزای پپرونی به همراه دو برش از پیتزای مرغ و ۳ برش از پیتزای سبزیجات سفارش دهید و محدودیتی برای این امر وجود ندارد.

قیمت هر برش پیتزا در این رستوران به طور متوسط ۵۰۰ درام میباشد (حدود ۱دلار) و در صورت سفارش پیتزای کامل مبلغ ۳۵۰۰ درام قیمت متوسط پیتزاهای این رستوران میباشد.

آدرس رستوران های زنجیره ای پیتزا تاشیر ایروان ارمنستان | Tashir Pizza

این رستوران با داشتن چندین شعبه در ایروان به خوبی نمونه موفقی از کیفیت و اصالت باشد و شما به راحتی میتوانید با سرچ آن در اینترنت خود را به نزدیکترین شعبه برسانید.

اگر برای خرید به خیابان شمالی north avenue رفته اید میتوانید یکی از شعبات این رستوران را در انتهای این خیابان پیدا کنید.

Tashir Pizza
tashirpizza.am

رستوران پندوک ایروان | Pendok Yerevan

در این رستوران آرام و راحت بیش از ۳۰ مهمان در سالن اصلی جا می شوند و گروه های کوچکتر ۴ تا ۹ نفره هم می توانند به اتاق های کوچکترش بروند، اتاق هایی که به محض وارد شدن به آن ها سبک ارمنی دکوراسیونش حال و هوایی خاص را درونتان ایجاد می کند.

تمام رومیزی ها و روصندلی ها با تزئینات ارمنی و تصاویر برجسته ترین نقوش ارمنی پوشیده شده اند و «آرام» و «پر از آرامش» بهترین توصیف برای فضای داخلی اتاق هاست.

در این رستوران از طعم بهترین غذاهای ارمنستان لذت می برید و غذاهایی خانگی را امتحان می کنید.

قیمت غذا در رستوران پندوک ایروان | Pendok Yerevan

هر وعده حدودا ۷۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ درام برای شما هزینه خواهد داشت.

آدرس رستوران پندوک ایروان | Pendok Yerevan

برای رسیدن باید به شمال خیابان تریان Teryan بروید.

رستوران دولماما | Dolmama

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایروان دولماما است؛ این رستوران از سال ۱۹۹۸ در قلب شهر ایروان قرار دارد و سخت تلاش می کند تا غذاهای سنتی ارمنستان را با رنگ و بویی تازه درست کند.

همینطور که از اسم رستوران معلوم است غذای ویژه اش دلمه است که در رستوران های دیگر برای درست کردن آن گوشت و برنج را ترکیب و بعد از اضافه کردن ادویه جات خوش طعم، مواد را داخل برگ های مو می پیچینند.

اما این رستوران دستور پخت این غذا را تغیر داده است! در اینجا به جای گوشت چرخ کرده از قطعات ریز گوشت استفاده و به آن فلفل و رزماری اضافه می شود و در آخر هم بر روی آن ماست و لیمو می ریزند.

هر وعده حدودا ۱۲۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰ درام برای شما هزینه خواهد داشت و برای رسیدن باید به خیابان پوشکین Pushkin مابین میدان آزادی و میدان جمهوری بروید.

رستوران مر کیوق، از بهترین رستوران های ایروان | Mer Kyugh

آنقدر فضای این رستوران راحت و صمیمی است که انگار در خانه خودتان هستید.

در این رستوران ارمنی غذاهای سنتی خانگی ارمنستان سرو می شود و معمولا موسیقی زنده نواخته می شود تا تجربه غذا خوردن را برایتان خاطره انگیزتر و لذت بخش تر کند.

دکوراسیون فضای داخلی آن به شیوه ارمنی است و در گوشه و کنارش فرش های معروف ارمنی را می بینید. به جرات می توان گفت که مر کیوق یکی از بهترین رستوران های ایروان است.

یک وعده کامل با توجه به انتخاب شما به طور متوسط در حدود ۸۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ درام خواهد بود.

این رستوران در خیابان تومانیان Tumanian قرار دارد.

[tds_council]در صورت تمایل به اطلاع از قیمت تور های ارمنستان به صورت تور زمینی ارمنستان با اتوبوس و یا تور هوایی ارمنستان با شماره 22491445 ویا 09123833830 تماس بگیرید.[/tds_council]

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان در فیسبوک
ارسال 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان در تویتر
ارسال 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان در واتس آپ
ارسال 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان در تلگرام
خبرخوان 8 تا از بهترین و معروفترین رستوران های ایروان ارمنستان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0