اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy


اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy

مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy:

Mavişehir و Yalıköy در شمال غربی شهر دیدیم و ۵ تا ۱۰ کیلومتر با آن فاصله دارد. اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی و تعداد انگشت شماری از هتل‌های مجلل و ستاره دار در بین برخی از گردشگران محلی محبوب است. گردشگرانی که در این دو محله زندگی می‌کنند دسترسی بسیار آسان به پارک آبی دارند.

اقامتگاه های ویلایی Çamlık دیدیم:

این محله را در جنوب غربی شهر دیدیم و نزدیک آن نیز هست. مانند محله Altınkum، پر از هتل‌ها و اقامتگاه‌های کوچک و بزرگ و همچنین انواع رستوران‌ها، بارها و کافه‌ها میباشد.

دسترسی آسان این محله به شهر و نوار ساحلی گسترده و طولانی و پر استراحتگاه آن، برای اقامت و استراحت گردشگران گزینه بسیار مناسبی است. اسکله اصلی منطقه در ساحل این محله واقع شده است و بیشتر سفرهای دریایی تفریحی، ورزشی و تجاری از طریق این اسکله انجام می‌شود.

مجتمع‌های ساحلی ویلایی Akbük و Fevzipaşa دیدیم ترکیه:

دیدیم شهری ساحلی در ترکیه

اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی
اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی

منطقه هلال شکل در ۲۰ کیلومتری شرق شهر واقع شده است. بعد از خروج از شهر، به سمت شرق، ابتدا به محله کوچک اما با هتل‌ها و ویلاهای بسیار مجلل و پر ستاره Fevzipaşa و سپس به دهکده ساحلی بزرگتر و پرجمعیت‌تر Akbük دیدیم خواهید رسید.

در Akbük، علاوه بر تعدادی هتل۵ ستاره، اقامت در مجتمع‌های ساحلی ویلایی بسیار متداول است. با داشتن خلیج آرام، زیبا، رنگی و هلالی شکل، شرایط بسیار دلپذیری را برای استفاده از ساحل و دریا و تفریحات خاص آن فراهم آورده است.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy در فیسبوک
ارسال اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy در تویتر
ارسال اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy در واتس آپ
ارسال اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy در تلگرام
خبرخوان اسکان در مجتمع‌های ویلایی ساحلی Mavişehir و Yalıköy

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0