مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر


مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر

وزیر بهداشت گفت: در مورد درمان مسئولین؛ هم شواهد روند درمانی امام (ره) را داریم، هم رهبر معظم انقلاب که هر دوی این بزرگواران نیز نیاز به خدمات پزشکی و اعمال جراحی پیچیده در طی حیات‌شان پیدا کردند و دیدیم که چطور رفتار کردند.

سید حسن هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت بهداشت کمیته‌ای را ایجاد نمی‌کند تا در مواقع بیماری مسئولان و افراد مشهور کشور؛ مشاوره‌های درمانی به آنها ارائه شود تا آنها نیز به مانند مردم عادی تحت درمان قرار گیرند و از طرفی نیز با دانش پزشکی کشورمان که در مرز دانش جهانی حرکت می‌کند آشنا شوند؟ و قصد سفر درمانی به خارج از کشور را نکنند و این مسائل رخ ندهد که روند درمان در کشور ضعیف است کما اینکه همچنان در تکریم بیمار دچار مشکلات هستیم، اظهار داشت:

بله؛ به هر حال باید یک بهانه ای پیدا شود، ولی آنچه که مربوط به درمان مردم می‌شود، مردم آزاد هستند که هر جای دنیا می‌خواهند بروند، کما اینکه اعزام بیمار به خارج از کشور به دلیل بالا بودن تکنیک پزشکی ایران؛ بسیار اندک شده است و پاسخگویی بالای در حوزه درمان وجود دارد.

درمان در خارج

مشاوره رایگان درمان در خارج با شماره زیر تماس بگیرید:

09123833830

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر در فیسبوک
ارسال مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر در تویتر
ارسال مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر در واتس آپ
ارسال مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر در تلگرام
خبرخوان مردم برای درمان در خارج از کشور آزاد هستند ولی مسؤلان خیر

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0