فیلم درخشش (The Shining)


فیلم درخشش (The Shining)

فیلم سینمایی درخشش ساخته‌ی ۱۹۸۰، به کارگردانی «استنلی کوبریک» و با بازی خیره‌کننده‌ی «جک نیکلسون»، یکی از به‌یادماندنی‌ترین آثار سینمایی و بهترین فیلم های ترسناک جهان است. «استنلی کوبریک» و عوامل ماهر و توانمند فیلم، برای ساخت این شاهکار نهایت وسواس را به‌خرج داده‌اند؛ گاهی آنها برای ضبط یک صحنه، ۱۲۷ بار تلاش کرده‌اند. نتیجه‌ی این همه دقت و زحمت، تجربه‌ای دلهره‌آور و فراموش‌نشدنی از تماشای فیلم است که تا مدت‌ها فکرتان را مشغول می‌کند.

چرا فیلم درخشش (The Shining) ترسناک است؟

توجه دقیق به جزئیات و ریتم کند عمدی این فیلم، بر وحشت هیپنوتیک آن افزوده است که دوری از آن، غیرممکن به نظر می‌رسد. مهمانان عجیب که خون از سر و روی آنها می‌ریزد، آسانسورهایی که خون از آنها فوران می‌کند و دوقلوهایی ترسناک؛ «درخشش» سرشار از این صحنه‌های خارق‌العاده است. ولی اوج هنرنمایی در این فیلم، این است که همه‌ی این صحنه‌ها، در لفافه‌ای از تهدید روانی شکل می‌گیرد که به‌کندی پیش می‌رود.

فیلم درخشش (The Shining)

فیلم درخشش (The Shining)
فیلم درخشش (The Shining)
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم درخشش (The Shining)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم درخشش (The Shining) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم درخشش (The Shining) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم درخشش (The Shining) در فیسبوک
ارسال فیلم درخشش (The Shining) در تویتر
ارسال فیلم درخشش (The Shining) در واتس آپ
ارسال فیلم درخشش (The Shining) در تلگرام
خبرخوان فیلم درخشش (The Shining)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0