راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید


راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید

اگر در طرح کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند اما هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند، این مطلب را بخوانید و با راه‌های پیگیری کارت ملی هوشمند خود مطلع شوید.

پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند

طرح هوشمندسازی کارت ملی چند سال پیش کلید خورد و افراد بسیاری برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند؛ عده‌ای موفق به دریافت کارت خود شدند و عده‌ای هم به دلیل تحریم‌های وضع شده و به تبع آن توقف خط تولید کارت هوشمند با اینکه ثبت نام کرده بودند، نتوانستند کارت خود را بگیرند.

اکنون، پس از وقفه‌ای طولانی، «هاشم کارگر» رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه‌اندازی مجدد خط تولید و صدور کارت هوشمند ملی خبر داده و وقت آن رسیده آن‌ها که ثبت نام کرده بودند اما کارت به دستشان نرسیده از وضعیت و مرحله صدور کارت ملی‌شان مطلع شوند.

اگر جزو افرادی هستید که در طرح کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند اما هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند و نمی‌دانید چگونه و از چه طریقی پیگیری کنید، ادامه مطلب را حتما بخوانید.

پیگیری کارت ملی هوشمند

دولت به منظور پیگیری وضعیت ثبت نام کارت‌های ملی هوشمند سامانه‌ای راه‌اندازی کرده تا مردم بتوانند مراحل پیگیری کارت ملی هوشمند خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند.

آن دسته از افرادی که در طرح دریافت کارت‌های هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند؛ اما هنوز کارت ملی هوشمندشان به آن‌ها تحویل داده نشده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه پیگیری کارت ملی هوشمند به نشانی اینترنتی www.ncr.ir از وضعیت کارت ملی خود مطلع شوند.

با کلیک روی لینک فوق، وارد سامانه پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند می‌شوید و می‌توانید مراحل پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی خود را انجام دهید.

پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند با کد رهگیری

► در صورتی که کد رهگیری ثبت نام خود را به خاطر دارید، می‌توانید از طریق مراحل زیر پیگیری کارت هوشمند ملی را انجام دهید.

ابتدا به سایت پیگیری کارت هوشمند ملی وارد شوید. پس از ورود به سایت، روی گزینه پیگیری با کد رهگیری ثبت نام کلیک کنید. کد رهگیری ثبت نام کارت ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و پس از وارد کردن عدد تصویر روی گزینه سبزرنگ «ادامه» کلیک کنید.

پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند با کد ملی

► در صورتی که کد رهگیری خود را برای پیگیری کارت هوشمند ملی فراموش کرده‌اید، می‌توانید با کد ملی و اطلاعات هویتی خودتان، مراحل پیگیری کارت ملی را انجام دهید.

  1. پس از ورود به سایت پیگیری کارت هوشمند ملی روی گزینه پیگیری با شماره ملی کلیک کنید.
  2. حال فرم مربوط به پیگیری را به دقت تکمیل کنید. برای پیگیری با کد ملی نیاز به وارد کردن کد ملی، شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد خود دارید.

پیگیری وضعیت صدور کارت ملی هوشمند با کد USSD

در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید یا به هر دلیلی نمی‌توانید از سایت رهگیری کارت ملی هوشمند استفاده کنید، می‌توانید با شماره‌گیری کد USSD مراحل پیگیری کارت ملی هوشمند خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این کد نیازی به اینترنت یا گوشی تلفن همراه هوشمند نیست و می‌توان بدون اینترنت و فقط با شماره‌گیری کد دستوری زیر مراحل پیگیری کارت ملی هوشمند را با وارد کردن اطلاعات هویتی انجام داد.

  1. برای گرفتن استعلام صدور کارت ملی هوشمند با کد رهگیری و کد ملی بدون نیاز به اینترنت ابتدا در قسمت شماره‌گیر گوشی موبایل باید کد دستوری #۶۰۹۰*۴* را وارد و شماره‌گیری کنید.
  2. پس از شماره‌گیری کد دستوری عدد ۱ را که گزینه «کارت هوشمند ملی» است، انتخاب کنید.
  3. در این مرحله می‌توانید، به آسانی وضعیت کارت ملی هوشمند خود را مشاهده کنید.
  4. پیگیری کارت ملی هوشمند
    پیگیری کارت ملی هوشمند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید در فیسبوک
ارسال راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید در تویتر
ارسال راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید در واتس آپ
ارسال راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید در تلگرام
خبرخوان راحت‌ترین راه پیگیری کارت ملی هوشمند | این کد را شماره‌گیری کنید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0