ویک بردینگ کیش (WakeBoarding)


ویک بردینگ کیش (WakeBoarding)

ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است و نیازمند وسیله نقلیه موتوری است که در آب بتواند آن را با سرعت ۳۰-۴۰ بکشد. انتخاب میزان سرعت بستگی به سن وزن فرد و نوع فعالیت و عرض و مساحت تخته می‌باشد.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

ویک بردینگ

برای کشیده شدن توسط قایق یا… به طناب، دستکش، دستگیره مخصوص، یک بردینگ و جلیقه نجات نیاز داریم که تمامی این ملزومات را در کلوپهای دریایی کیش میتوان یافت.

ویک بردینگ در واقع ورزشی مثل اسکی روی آب است ولی تفاوت آن با اسکی این است که در آن فقط از یک بورد استفاده می‌شود و در آن نیازی نیست که زیاد بر روی تعادل خود تمرکز کنید.

اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید ویک بوردینگ در کلوپهای دریایی جزیره زیبای کیش مانند مجموعه تفریحی مارینا کیش می‌تواند شور و هیجان زیادی را به شما هدیه دهد.

ویک بردینگ ورزشی شبیه اسکی روی آب است، ابزار این کار یک تخته و پوتین مخصوصی است که در حین کار پای ورزشکار از تخته جدا نشود و به این ترتیب با تسلط هر چه بیشتر امکان حرکات آکروباتیک براش فراهم می‌شود.

تخته ویک بردینگ توسط قایقی با سرعت ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت کشیده می‌شود، که سرعت قایق به سن، وزن، ابعاد تخته و همچنین نوع فعالیت فردی که سوار بر تخته هست هم بستگی دارد.

به منظور استفاده از ویک بردینگ (WakeBoarding) می‌توانید به کلوپ‌های دریایی کیش مراجعه کنید.

آدرس ویک بردینگ کیش: با مراجعه به یکی از کلوپهای غواصی و دریایی جزیره کیش میتوانید از ویک بردینگ استفاده نمایید و ساعات لذت بخش و هیجان‌انگیزی را با این وسیله تجربه کنید. و یا با شماره 09123833830 تماس بگیرید

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ویک بردینگ کیش (WakeBoarding)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) در فیسبوک
ارسال ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) در تویتر
ارسال ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) در واتس آپ
ارسال ویک بردینگ کیش (WakeBoarding) در تلگرام
خبرخوان ویک بردینگ کیش (WakeBoarding)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0