لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی


لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی

لاپرل تئاتر آبی معروف دبی: این نمایش یک تماشای جذاب ۹۰ دقیقه‌ای است که بازیگرانی از ۶۵ کشور جهان با بیش از ۲۳ فرهنگ آن را تشکیل می‌دهند.

لاپرل

لاپِرل (La Perle) تئاتری آبی است که به صورت سفارشی ساخته شده است. لاپرل تئاتر آبی یکی از خاص ترین‌ها در امارات متحده عربی است.

دبی، عروس خلیج فارس

دبی عروس خلیج فارس، بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان است. این شهر زیبا اماکن تفریحی و دیدنی بسیاری دارد که هر کدام جذابیت منحصربفرد خود را داراست.

صنعت گردشگری بهترین و موثرترین منبع درآمدزایی در این شهر به شمار می‌رود. هرساله علاقه مندان و مسافر زیادی از ایران و دیگر کشورها برای بازدید از مکان‌های دیدنی زیبا و باشکوه به دبی سفر می‌کنند.

لذت یک نمایش نفس گیر در لاپرل

برای تجربه یک تئاتر واقعاً بی‌نظیر، بلیط‌های اولین نمایش دائمی لاپرل را که ترکیبی از رقص‌های نفس گیر و بدل‌کاری‌های جسورانه است، در یک «تئاتر آبی» رزرو کنید.

به منظور خرید بلیط و اطلاع از قیمت های تئاتر لاپیرل اینجا کلیک کنید.

شما در حالی که هنرمندان جهانی کارهای برجسته‌ای از جمله آکروباتیک هوایی، غواصی‌های مرگبار و حرکات باورنکردنی با موتور سیکلت را انجام می‌دهند، از هیجان و زیبایی این نمایش ها در لبه صندلی خود خواهید بود.

افسانه‌ی لا پرل چگونه شکل گرفته است؟

داستان لاپرل تئاتر آبی توسط کارگردان تحسین شده فرانکو دراگون (Franco Dragone) به دبی آورده شده است. وی به خاطر شاهکارهایش مانند سلین دیون یک روز جدید، لو رهو (لاس وگاس) و خانه آب رقصان (ماکائو) در سطح جهان مشهور است.

لاپرل ترکیبی پر زرق و برق از هنرهای نمایشی همه جانبه، موسیقی، فناوری و تصاویر است. این نمایش نه تنها به این دلیل منحصر به فرد است که در شهری معروف به کویرهای شنی، آسمان خراش‌ها و مراکز خرید اجرا می‌شود، بلکه به این دلیل است که این اولین نمایشی به این شکل در دبی می‌باشد. این نمایش ذات دبی را به تصویر می‌کشد.

به لطف تئاتری هدفمند، که در آن آبشارهای هجوم‌آور و سیل آسای باران، صحنه را به طغیان می‌کشد و در عرض چند ثانیه تخلیه می‌شود، به تاریخ غواصی و صید مروارید امارات متحده عربی ادای احترام می‌کند. این تولید عجیب و غریب ترکیبی از عملکردهای جذاب با تصاویر چشمگیر و فن‌آوری پیشرفته برای ایجاد یک تجربه بی‌نظیر است.

لا پرل یک تجربه فراموش نشدنی

آکروبات بازهای درخشان که از میان دودهای مه‌آلود بلند می‌شوند، شیرین کاری‌های مرگبار، خواننده‌هایی با آهنگ‌های گوش نواز، نورپردازی چشمگیر و داستان‌پردازی افسانه‌ای خیره کننده، همه اینها و مواردی فراتر را می‌توانید در تئاتر لاپرل در دبی مشاهده کنید.

نمایش لاپرل، داستانی مسحورکننده

داستان لاپرل تئاتر آبی توسط دراگون به اندازه خود نمایش مسحورکننده است. نمایش در مورد یک دختر جوان است که درون رویایی قرار می‌گیرد و در جستجوی مروارید گمشده‌ای از امارات متحده عربی می‌گذرد. وی در طول سفر خود با افرادی از فرهنگ‌های کاملاً متفاوت روبرو می‌شود.

برخلاف سایر نمایش‌های تئاتر، نمایش تئاتر لاپرل در دبی یک شاهکار مدرن می‌باشد. خط داستانی ذهنی و تصور مخاطب است که این تنوع فرهنگی امارات را نیز طبقه‌بندی می‌کند.

اجراهای لا پرل

آکروبات‌ها و موتورسوارانی که بدلکاری‌های خشکی را انجام می‌دهند، این نمایش را خیره کننده می‌کنند. نوازندگان شما را از نفس نفس زدن و ترس از جان خود رها می‌کنند.

به عنوان مثال، یکی از این شیرین کاری‌ها پنج راننده است که با سرعت بسیار بالا درگوی مرگ به اجرا در می‌آید. این سکانس شما را وحشت زده خواهد کرد. این اجراها همچنین به طور هوشمندانه‌ای فرهنگ خاورمیانه را نیز در خود جای داده است. مانند بخشی از نمایش که درویش‌هایی بر روی صحنه تاریک با لباس‌های روشن می‌چرخند.

لاپرل همچنین شامل رقص شیر نیز می‌باشدکه شامل جهش‌های باورنکردنی روی سکوهای بلند است. هر بخش از داستان توسط یک نفر به جلو برده می‌شود. این نمایش همچنین دارای نمایش آبی بی‌نظیر با غواصی در ۲۵ متری استخری که در مرکز صحنه قرار دارد است که همه و همه تأثیر جاودانه‌ای در ذهن مخاطب می‌گذارد.

معماری عجیب و فوق العاده‌ی سالن لاپرل تئاتر آبی

این سالن یک تئاتر آبی است که به صورت سفارشی ساخته شده و یکی از انواع خاص در امارات متحده عربی است. اگر بدانید که این سالن می‌تواند در عرض چند ثانیه در آب غرق شود شگفت زده خواهید شد.

استخری که در مرکز صحنه قرار دارد دارای ظرفیت ۲.۷ میلیون لیتر آب است. همچنین می‌توانید آبشارهایی را روی صحنه ببینید که نفس شما را می‌گیرد. همه آنچه که در تئاتر وجود دارد یک صفحه شامل صندلی ها، کف، دیوارها و گنبد ساختمان است. ۱۳۵ بلندگو در تئاتر وجود دارد که تجربه صدای ۳۶۰ درجه را ایجاد می‌کند.

همه این ویژگی‌های شگفت‌انگیز گرد هم می‌آیند و امکان تبدیل نمایشی در جنگل بارانی به نمایشی در اتاق تاج و تخت را در عرض چند ثانیه فراهم می‌کنند.

لاپرل تئاتر آبی: معماری عجیب و فوق العاده‌ی سالن لاپرل تئاتر آبی

قیمت و زمان رزرو بلیط لا پرل

قیمت بلیط‌های لاپرل با توجه به نزدیکی صندلی‌ها به صحنه و برخی از مقررات متفاوت است. بلیط‌ها به برنز، نقره، طلا، پلاتین و ویژه (VIP) تقسیم می‌شود. روزهای نمایش از سه شنبه تا شنبه می‌باشد.

به منظور خرید بلیط و اطلاع از قیمت های تئاتر لاپیرل اینجا کلیک کنید.

امکانات رفاهی لاپرل

امکانات رفاهی بسیاری برای تجربه راحت بازدیدکنندگان وجود دارد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • فروش بلیط در محل
  • خدمات دربان
  • وای فای (Wi-Fi) در محل
  • تاکسی
  • یک تیم پزشکی در محل
  • دسترسی به بیش از ۲۰ رستوران
  • تئاتر برای افراد با توانایی ویژه، دسترسی ویژه‌ای دارد.
  • سرویس‌های بهداشتی در سراسر سالن تئاتر پراکنده شده اند. هر بلوک دارای یک سرویس بهداشتی ویژه برای بازدیدکنندگان با مشکلات خاص است!.

مکان لا پرل

یافتن مکان چندان سخت نیست. لاپرل در شهر ال هابتور، نزدیک به مرکز شهر دبی در جاده معروف شیخ زاید واقع شده است. میزان ترافیک در جاده با توجه به زمان و روز متفاوت است. بنابراین، توصیه می‌کنیم یک ساعت تا ۴۵ دقیقه قبل از شروع نمایش به سمت آنجا حرکت کنید.

لوکیشن لا پرل

https://www.google.com/maps

پارکینگ  لا پرل

پارکینگ را درست روبروی سالن پیدا خواهید کرد. همیشه باید وضعیت پارکینگ را در محل برگزاری بررسی کنید.

پارکینگ رایگان: می توانید از پارکینگ رایگان ۳ ساعته استفاده کنید. تابلویی را که می گوید “پارکینگ شهر آل هابتور” را دنبال کنید.

پارکینگ پولی: خدمات پارکینگ پولی در منطقه پارک صفا در مجاورت سالن نمایش موجود است.

پارکینگ با راننده: اگر ترجیح می دهید خودتان به دنبال جای پارک نروید، همیشه می توانید از خدمات این پارکینگ استفاده کنید. در ورودی تئاتر راننده هایی ایستاده اند برای تحویل ماشین به شما. خدمات این پارکینگ برای دارندگان بلیط ویژه رایگان است.

لاپرل
لاپرل

چگونه به لا پرل برسیم؟

مترو: ایستگاه متروی خلیج تجاری (Business Bay) در خط قرمز بسیار نزدیک به لاپرل است. به راحتی می توانید از آنجا با کمک پیاده رو در جاده شیخ زاید به لاپرل بروید.

اتوبوس: اگر می خواهید با اتوبوس به آنجا بروید ، می توانید مسیرهای ۱۵ ، ۲۱ ، ۲۹ ، ۴۴ ، ۸ ، C1 ، C18 را طی کنید. تمام این مسیرها در نزدیکی لاپرل توقف دارند.

چیزهایی که باید قبل از رزرو بدانید

  • این نمایش یکشنبه و دوشنبه در دسترس نیست.
  • کودکان زیر ۲ سال اجازه ورود به تئاتر را ندارند.
  • حداقل ۷ روز قبل از تاریخ بازدید باید بلیط را رزرو کنید.
  • می توانید عکس بگیرید اما نمی توانید چراغ قوه و اشاره گر لیزری را در محل برگزاری حمل کنید.
  • یک ساعت قبل از نمایش وارد شوید.
  • اگر برای نمایش تأخیر دارید ، می توانید فقط در یک زمان استراحت مناسب وارد شوید. ممکن است صندلی های متفاوتی از صندلی هایی که رزرو کرده اید بدست آورید.
  • مدت زمان نمایش ۹۰ دقیقه است.
  • نوازندگان در لاپرل به سمت جلو اجرا می کنند. بنابراین به شما توصیه می کنیم که برای تجربه بهینه صندلی های جلو را رزرو کنید.

مکان و زمان برگزاری نمایش لا پرل ۲۰۲۱

این نمایش از ۲۴ ژوئن تا ۴ سپتامبر، از سه شنبه تا شنبه به مدت ۳۰ شب در ال هابتور دبی بر قرار است.

نمایش های مسحورکننده دیگری که در دبی اجرا شده است:

  • نمایش موزیکال evita
  • سیرک اولین پرواز
  • نمایش شرلوک
  • نمایش الیس در سرزمین عجایب

به منظور خرید بلیط و اطلاع از قیمت های تئاتر لاپیرل اینجا کلیک کنید.

 

 

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی در فیسبوک
ارسال لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی در تویتر
ارسال لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی در واتس آپ
ارسال لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی در تلگرام
خبرخوان لاپرل، تئاتر آبی معروف دبی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0