پارک شهر و پارک خانواده در کیش


پارک شهر و پارک خانواده در کیش

پارک شهر – جزیره کیش

در این مطلب می خوانید ... پنهان

یکی دیگر از مکان های تفریحی جزیره کیش پارک شهر می باشد . پارک شهر کیش فضای مفرحی برای پر کردن اوقات فراغت کیشوندان و گردشگران می باشد. در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. ۴۵ درصد مساحت این پارک فضای سبز است و از گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزین شده است.

همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند. دریاچه مصنوعی ایجاد شده در پارک شهر کیش اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن ۲۰ تا ۳۰ قایق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضایی آرام به تفریح بپردازند. برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت و مردم می توانند از این فضاها در ایام گرم سال استفاده بهینه داشته باشند.

ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است.

پارک شهر و پارک خانواده در کیش
پارک شهر و پارک خانواده در کیش

ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است.

برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت و مردم می توانند از این فضاها در ایام گرم سال استفاده بهینه داشته باشند.

دریاچه مصنوعی ایجاد شده در پارک شهر کیش اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن ۲۰ تا ۳۰ قایق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضایی آرام به تفریح بپردازند.

۴۵ درصد مساحت این پارک فضای سبز است و از گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزین شده است. همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به تمهیدات اندیشه شده درخصوص ایمنی تجهیزات این شهربازی اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از بهترین وپیشرفته‌ترین امکانات استاندارد اروپایی و طراحی‌های انجام شده، این مجموعه به یکی از بهترین شهربازی‌های دنیا تبدیل می‌شود.
آغاز طراحی شهربازی مدرن کیش توسط مشاوران بین المللی مهندس مونسان گفت: یکی از بهترین مجموعه‌های بازی دنیا با پیشرفته‌ترین امکانات استاندارد بین المللی در کیش ساخته می‌شود.

با توجه به اهمیت توسعه گردشگری و ایجاد جاذبه‌های متنوع تفریحی از ساخت شهربازی مدرن کیش درزمینی به وسعت ۶۰ هزارمترمربع خبرداده شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، طراحی این مجموعه توسط مشاوران بین الملل آغازشده است و پس از این مرحله از چهار ماه آینده عملیات ساخت شهربازی کیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط سرمایه گذاران ایرانی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به تمهیدات اندیشه شده درخصوص ایمنی تجهیزات این شهربازی اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات استاندارد اروپایی و طراحی‌های انجام شده، این مجموعه به یکی از بهترین شهربازی‌های دنیا تبدیل می‌شود.

مهندس مونسان درادامه از ساخت چرخ و فلک با ارتفاع ۶۰متربه عنوان یکی از نمادهای کیش دراین شهربازی خبرداد و گفت: شهربازی کیش در دو بخش مسقف و روباز ساخته می‌شود و در بخش روباز امکانات و تجهیزات متناسب با شرایط آب و هوای کیش طراحی شده است تا گردشگران و ساکنان در تمام سال ازاین امکانات بهره‌مند شوند.

عملیات ساخت شهربازی کیش در چند فاز اجرا می‌شود تا با تکمیل هر فاز امکان استفاده شهروندان وگردشگران فراهم شود.مجموعه شهربازی کیش با امکانات کامل خدماتی، تفریحی و پذیرایی درکنار پارک شهر ساخته می‌شود.

گفتنی است ساخت پارک شهر و پارک خانواده ازجمله اقدامات انجام شده در دوره مدیریت مهندس مونسان است که با توجه به نبود پارک و فضای تفریحی برای خانواده‌ها در جزیره کیش مورد استقبال ساکنان و گردشگران قرار گرفت.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پارک شهر و پارک خانواده در کیش" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پارک شهر و پارک خانواده در کیش در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پارک شهر و پارک خانواده در کیش را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پارک شهر و پارک خانواده در کیش در فیسبوک
ارسال پارک شهر و پارک خانواده در کیش در تویتر
ارسال پارک شهر و پارک خانواده در کیش در واتس آپ
ارسال پارک شهر و پارک خانواده در کیش در تلگرام
خبرخوان پارک شهر و پارک خانواده در کیش

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0