فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰


فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰

حیوان سال ۱۴۰۰ گاو  است. این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد.⭐ گاو موجودی متفکر است و شاید به همین علت، تنهایی را دوست می دارد. گاو می تواند هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند.✅ گاو به شدت متعصب و میهن پرست است. 🐮 گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

در ادامه خصوصیات حیوان سال و هم چنین متولدین سالهای گاو 🐄 را با هم می بینیم.

طالع بینی بر اساس نجوم و ستاره شناسی است، در این مطلب بر اساس زودیاک و نماد هر ماه تولد توضیحاتی داده شده است.

در صورتی که با اصطلاح مربوط به ماه تولد خود و معنی و مفهوم زودیاک و سمبل ماه ها و حیوان سال تولد آشنایی ندارید این متن کوتاه را در این بخش ببینید تا مفهوم توضیحات این صفحه برای شما مشخص تر شود.

نمادهای ماه و سال تولد

جهت دسترسی سریعتر به فال سال ۱۴۰۰ روی ماه تولد خود کلیک کنید↓

متولدین سالهای گاو
۱۲۸۰ – ۱۲۹۲ – ۱۳۰۴ – ۱۳۱۶ – ۱۳۲۸ – ۱۳۴۰ – ۱۳۵۲ – ۱۳۶۴ – ۱۳۷۶ – ۱۳۸۸ – ۱۴۰۰ و …

۱۹۲۴ ، ۱۹۳۶ ، ۱۹۴۸ ، ۱۹۶۰ ، ۱۹۷۲ ، ۱۹۸۴ ، ۱۹۹۶ ، ۲۰۰۸ ، ۲۰۲۰ ، ۲۰۳۲ و …

حیوان سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰نماد چیست؟

🐄گاو موجودی متفکر است و شاید به همین علت، تنهایی را دوست می دارد. گاو می تواند هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند. گاو به شدت متعصب و میهن پرست است. گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است.

شخصیت کلی متولدین سال گاو

متولدین سال گاو آرام و صبور، خجالتی، منظم، دقیق و اندیشمند است. گاو هوشیاری ذاتی اش را پشت چهره ساده اش مخفی می کند. او به راحتی می تواند اعتماد قلبی دیگران را به خود جلب کند، که این خود بزرگترین برگ برنده او در زندگی است.

فال و طالع بینی سال 2021

گاو (حیوان سال) موجودی اندیشمند است و شاید به همین علت، تنهایی را دوست می دارد. گاو می تواند هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند. گاهی میهن پرستی افراطی و تعصب بیش از حد، تیغ تیز ملامت ها را متوجه گاو می کند.

بهتر است زیاد سر به سر او نگذارید چون ممکن است خطرناک باشد ! گاو بر خلاف ظاهر آرام خود، حیوانی یک دنده و نافرمان است و از این که کسی پایش را در کفش او بکند، بیزار است. بیچاره کسی که سر راه او قرار بگیرد، زیرا اگر به قول معروف آن روی سگش بالا بیاید دیگر کسی جلودارش نیست و تر و خشک را با هم می سوزاند. او پیشرو و پیشواست و هیچ عاملی نمی تواند مانع او از این کار شود.

گاو از نوگرایی متنفر است، زیرا فکر می کند که نوگرایی، اصالت ها را نابود می کند. اغلب می توانید او را بین گروه هایی که با موسیقی روز، مکتب های هنری مدهای جدید لباس و مو مخالفند، بیابید. به یاد داشته باشید که او هیچ گاه نوگرایی را در خانواده اش نخواهد پذیرفت.

گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است. زن متولد سال گاو، آشپز و کدبانویی برازنده و خوش لباس و به زنانگی خود بسیار پایبند است.

گاو پر کار و سخت کوش است و می تواند سعادت و آسایش اطرافیان خود را مهیا کند. روستاییان ویتنام معتقدند که گاو نماد ثروت برای خانواده است.

گاو در خانه خود، فرمانروایی توانا و بی چون و چراست که احترام و اطاعت همگان را بر می انگیزد. گاو در فعالیت های گروهی، امور هنری و اداره واحدهای تولیدی و خدماتی موفق عمل می کند و چون قدرت شگرفی در ترکیب اندیشه و عمل دارد می تواند جراح موفقی شود، اما بیش از هر کار دیگری، برای کشاورزی خلق شده است.

بهتر است گاو از کارهای تجاری خدماتی که مستقیماً با مردم سرو کار دارد، دوری کند. همچنین باید از کارهایی که نیاز به سفر دارد، پرهیز کند، زیرا ممکن است تندرستی و آرامش روحی او را بر هم زند.

زنان متولد سال گاو خانه داری را به کارهای دیگر ترجیح میدهند و کدبانو و میزبان های شایسته ای هستند.

نقطه ضعف شخصیت گاو، آن است که اغلب فکر می کند دور و بری هایش او را به درک نمی کنند. او کله شق و لجوج است و در عین حال، به شدت خانواده خود را دوست دارد. او به وجود فرزندانش افتخار می کند، ولی از آنان انتظار اطاعت مطلق دارد و در موردشان جدی و سخت گیر است. گاو رئیس خانواده است و حرف او به منزله قانون است، ولی در عوض، آماده هر نوع فداکاری برای خانواده اش می باشد.

برای گاو عشق فقط یک سرگرمی خوشایند است. او می تواند مهربان، باوفا و حتی با احساس باشد، ولی هیچ گاه عاشق نمی شود. گاو علاقه ای به روابط عاشقانه ندارد و این گونه کارها را وقت تلف کردن می داند. در بیشتر موارد، شکست گاو در مسائل عشقی و ازدواج، ناشی از بینش های مادی گرایانه اوست.

سال 2021 چگونه خواهد بود؟

بسیاری از ما روزانه فالمان را می خوانیم تا بفهمیم که برای ساعات بعدی چه چیزی در انتظار ما هست ، اما هر یک از ما دوست داریم بدانیم طالع بینی سال 2021 چگونه است و چه آینده ای را در پیش رو دارد.

فال 2021 شگفتی های زیادی برای هر یک از نشانه های زودیاک نشان می دهد ، اقتصاد جهانی بهبود می یابند و سلامت همه بهتر خواهد بود و با توجه به اینکه سال 1400 سال گاو میباشد، ما زمان بیشتری را نسبت به سال گذشته در طبیعت خواهیم گذراند.

سال 1399 سال موش بود و مثل هر سال موشی که هر 12 سال تکرار میشود همه ما در خانه و سوراخ خود بودیم و بیماری کرونا هم این مساله را پررنگ تر کرد!

کدام علائم زودیاک در سال 2021 خوش شانس خواهند بود؟

در سال 1400، برخی از علائم زودیاک خوش شانس تر از دیگران خواهند بود. تقریباً همه نشانه ها از یک سال پر از رویداد خبر میدهند، رویدادهایی که بر ثبات مالی حاصل از تلاش های زیاد تأکید دارد. با این حال ، ستاره شناسان ما ادعا می کنند که نباید از یک افراط به سمت دیگر برویم، بنابراین توصیه نمی شود که سود بیشتری را تصور کنید زیرا در این شرایط هیچ نتیجه ای از آن حاصل نمی شود. باید بخاطر داشته باشیم که سال میلادی 2021 سال پس انداز نیست و اعتدال مهم است.

نمادهای ماه و سال تولد

طالع بینی برج ثور در سال گاو

برج ثور مورد علاقه سال 2021 است و از دستاوردهای مالی قابل توجهی برخوردار خواهد شد. بنابراین ، متولدین اردیبهشت انگیزه بیشتری خواهند داشت تا سخت کار کنند و حتی یک کسب و کار خوب راه اندازی کنند که در مدت زمان کوتاهی درآمد بسیار بالایی را برای آنها به همراه داشته باشد.

طالع بینی برج عقرب در سال گاو

برج عقرب دومین علامت زودیاک است که امسال مزایای شخصی و شغلی زیادی خواهد داشت. همچنین ، عقرب ها به لطف ماهیت بلندپروازانه و سخت کوش خود این فرصت را دارند که در سال 2021 رتبه های برتر را بدست آورند و عملکردهایی با درآمد بهتر را بدست آورند.

طالع بینی برج حوت در سال گاو

برج حوت سومین نشانه طالع بینی از فال است که اگر غرور خود را کنار بگذارند و با دیپلماسی به همه چیز نزدیک شوند امسال شانس زیادی برای کسب درآمد و پیشرفت حرفه ای دارد. در عشق و شغل ، برج حوت اگر یاد بگیرند که صبور باشند و از لحظات مطلوب استفاده کنند، موفق خواهند بود.

طالع بینی متولدین سال گاو

متولدین سال گاو، هیچ گاه خود را موظف به وفاداری به همسران خود نمی دانند، اما نظیر این حالت را از طرف مقابل تحمل نمی کنند و وفاداری همسر را یکی از حقوق خود می دانند! آنها از لحاظ احساسی، ممکن است وفادار و صادق باشند، اما برای این حالت خود، اهمیت زیادی قائل نیستند.

گاو دوران کودکی و نوجوانی را عموماً آرام و بی دردسر می گذراند، ولی در جوانی دچار مشکلات ازدواج می شود. همسر او اغلب از بی توجهی آشکار او گله مند است و شادمانی و رضایت خود را جای دیگری جست و جو می کند تا احساس عاشقانه ای را که در خانه نمی یابد، جای دیگری پیدا کند. در این هنگام، اگر گاو نتواند از هوش ذاتی خود برای حل این مشکل استفاده کند، چنان خشمگین و غضبناک می شود که حتی ممکن است خانواده اش از هم بپاشد.

طالع بینی سال گاو

گاو اهل کار است و خانوده اش را بسیار دوست دارد و فرصتی برای درک رفتارهای بی معنا ندارد.

گاو در دوران سالخوردگی به مشکلات زیادی دچار می شود، اما اگر بتواند با مشکلات خود کنار بیاید و راه های عاقلانه ای برای حل آنها بیاید، زندگی آرام و بی دردسری خواهد داشت.

سرانجام این که گاو متولد زمستان شادتر و راضی تر از گاو متولد تابستان است. زیرا در زمستان کارها کمتر است، اما گاو متولد تابستان باید با سر سختی در تمام طول سال به کار بپردازد.

شخصیت متولدین ماههای مختلف حیوان سال 1400

فروردین گاو جاه طلب! از شاخ های او حذر کنید.
اردیبهشت گاو حساس! اما به هر حال گاو، گاو است.
خرداد گاوی که زیاد جدی نیست، هر چند در دوستی چیزی کم نمی گذارد.
تیر گاو ضعیف و حقیر! ممکن است هیچ گاه ثمره زحماتش را نبیند.
مرداد گاو مبارزه! دست کم او می تواند به شیوه یکنواخت قدیمی زندگی نکند.
شهریور گاو پا کوتاه! بهتر است به کار کشاورزی بپردازد!
مهر گاو اجتماعی! او دقیقا می داند چه باید بکند.
آبان گاو خطرناک، لجباز، خشن و بد فرجام!
آذر گاو متعادل! با کمی مبالغه، می توان گفت که از همه گاوها با شخصیت تر است.
دی او شوخی نکنید! او برای دست انداختن ساخته نشده است.
بهمن گاو زیرک! او شخصیت آهنین خود را در دستکش های مخملی پنهان کرده است.
اسفند گاو شاد و بازی دوست! از ابتدای کار، تکلیف حق و حساب را روشن کنید.

رابطه عاطفی زنان متولد حیوان سال گاو

با موش زوج خوبی هستند. خانم گاو گاهی ادای مردها را در می آورد، اما صادق، وفادار و واقع بین است و موش را خوشبخت خواهد کرد
با گاو آنها هر دو مادی گرا، محافظه کار و سنت گرا هستند و در نهایت، هوای همدیگر را خواهند داشت
با ببر اصلاً امکان پذیر نیست. ببر باید حواسش را جمع کند، چون خطر نابودی او را تهدید می کند.
با خرگوش بله شاید، چرا که نه؟ آقای گربه در دل خود، به امر و نهی گاو می خندد.
با اژدها نه. آنها همیشه بر سر قدرت و ریاست می جنگند و این وضعیت اژدها را خسته خواهد کرد.
با مار بله، مار اجازه می دهد که گاو تصمیم گیرنده باشد. او معقول است و همیشه در صحنه حاضر خواهد بود.
با اسب خانم گاو نافذ و مقتدر و خودخواه و استقلال طلب است. این دو سرانجام از هم جدا می شوند.
با بز خوب نیست. سرانجام گاو بی چشم و رو در خروجی را به آقای نشان خواهد داد!
با میمون گاو عاشق میمون است و میمون آن قدر با هوش هست که خود را گرفتار چنین رابطه پیچیده ای نسازد.
با خروس این رابطه تا زمانی که خروس مغرور به فکر ریاست نیفتد، خوب پیش می رود. بهتر است خروس جلوی خودش را بگیرد
با سگ مشکل است، اما غیر ممکن نیست، البته تا زمانی که خانم گاون فقط خانه داری کند.
با خوک خوک برای ارضای خواسته های سرکوب شده خود، به هر دری خواهد زد و این خوک را به دردسر می اندازد..

رابطه های عاطفی مردان متولد حیوان سال

با موش از این بهتر نمی شود! خوشبختی و لذت کامل و البته بدون مزاحم! موش در صلح و آرامش زندگی خواهد کرد
با گاو آنها هر دو مادی گرا، محافظه کار و سنت گرا هستند و در نهایت، هوای همدیگر را خواهند داشت
با ببر غیر ممکن است. آنها نمی توانند با هم زندگی کنند، چون گاو ببر را از بین خواهد برد. در مجموع خانم ببر آرامش نخواهد داشت
با خرگوش امکان پذیر است. این دو برای هم ساخته نشده اند، خانم گربه صبور، محتاط و کمی بد اخلاق است
با اژدها رابطه پیچیده و مشکلی است. اژدها درخشیدن را دوست دارد و گاو به هر چیز درخشنده بد گمان است
با مار خانم مار بتواند سرگرمی های خارج از خانه اش را پنهان کند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. او تلاش خود را خواهد کرد اما اگر لو برود
با اسب مشکل است. این دو یک دیگر را درست درک نمی کنند. احساساتی و استقلال طلب، از گاو می ترسد و دائم رنج می کشد
با بز گاو نمی تواند با تخیلاتش زندگی کند وهرگز تحمل شاخ خوردن از را ندارد. این دو در کنار هم خوشبخت نخواهند شد
با میمون گاو شیفته میمون است و امتیازات فراوانی به او خواهد داد. گاو بسیار با گذشت است و از اشتباهات میمون چشم پوشی می کند. اما با این کار، خود را می آزارد
با خروس زندگی آنها با رضایت کامل همراه خواهد بود. خروس بی هیچ نگرانی در قلب خانواده خود جای دارد
با سگ مشکلاتی وجود دارد. سگ شورشی و گاو ارتجاعی است. این دو دارای دو نگرش کاملا متفاوت هستند
با خوک خوک با هر شرایطی خود را وفق می دهد، اما تحمل رنج و زحمت و فقر را ندارد. او همیشه شهامت از نو شروع کردن را دارد.

رابطه های دوستانه متولدین سال گاو حیوان سال 2021

با موش بد است. آنها چیز زیادی برای گفتن به یک دیگر ندارند
با گاو غیر ممکن است. بر سر قدرت جنگ در می گیرد.
با ببر خدا نکند! بهتر است چشمشان به یک دیگر نیفتد، چون هر دو دچار سوء هاضمه می شوند
با خرگوش رابطه اجتماعی آنها خوب است.
با اژدها نه، گاو زیاد به اژدها فکر نمی کند.
با مار بین این دو تفاوت های زیادی وجود دارد، اما با هم خوب کنار می آیند
با اسب خواسته ها نگرش این دو به زندگی، یکسان نیست.
با بز رابطه آنها مدت زیادی دوام نخواهد آورد
با میمون اگر میمون گاو را مسخره نکند، گاو او را دوست خواهد داشت.
با خروس این دو می توانند دوستی عمیق و ریشه داری با یک دیگر داشته باشند
با سگ تصور رابطه دوستانه بین این دو مشکل است
با خوک بله، به شرطی که زیاد یکدیگر را نبینند.

رابطه شغلی متولدین حیوان سال 

با موش گاو شم تجارت ندارد. او فقط فرمان می دهد، اما فکر می کند کار اصلی را انجام داده است
با گاو بهتر است این دو با هم مزرعه ای را بچرخانند
با ببر شراکتی مصیبت بار است و گاو سعی خواهد کرد تا ببر را کنار بگذارد
با خرگوش بیچاره گاو! گربه از هوش سرشار او سو ء استفاده خواهد کرد، اما بهتر است گربه نیز مراقب باشد!
با اژدها این جا چه کسی ریاست خواهد کرد؟ به نظر می رسد که گاو کار چاق کن اژدها باشد
با مار بهتر است این دو با هم شریک نشوند
با اسب اگر ضروری باشد، اشکالی ندارد. و گاو، هر دو ساعی و صادقند و در این میان، با هوش تر و چابک تر از گاو است
با بز غیر ممکن است. آنها اصلا به درد هم نمی خورند
با میمون نه! گاو عاشق میمون است و به همین دلیل، بیش از حد صدمه خواهد خورد
با خروس کار زیاد است و استفاده کم. گاو متوجه وجود پرارزش خروس نمی شود، چرا که او را موجودی تنبل می داند
با سگ این دو ـ که هیچ وجه مشترکی ندارند ـ چطور می توانند در کار با یکدیگر موفق باشند؟!
با خوک برای خوک بازده کاری گاو پذیرفتنی و رضایت بخش است و می تواند به او استفاده فراوان برساند.

رابطه والدین متولد حیوان سال و فرزندان متولد سال های زیر 

موش گاو ریاست طلب و خود رای و موش پرخاشگر و ستیزه جوست، اما با هم خواهند ساخت
گاو مشکلاتی بر سر قدرت پیش می آید! بچه گاو طغیان می کند، اما در نهایت، تسلیم می شود.
ببر غیر ممکن است! ببر باید بی درنگ خانه را ترک کند، در غیر این صورت، گاو ( مادر یا پدر) او را از بین خواهند برد
خرگوش گربه سیاستمدار است. در حالی که تظاهر به اطاعت می کند، به قدرت طلبی می خندد.
اژدها نه. اژدها پدر و مادر خود را فردی احمق می داند، به خصوص اگر پدرش گاو باشد
مار مار موجود با هوشی است. او وظایفش را انجام می دهد ( یا تظاهر به انجام آن می کند. )
اسب نه، دوست ندارد به او دستور بدهند و برای همیشه خانه را ترک خواهد کرد.
بز چه طور ممکن است ؟! گاو ناراضی و غمگین است و از آمیزش این دو، ملغمه ای ایجاد خواهد شد
میمون بله، گاو اجازه می دهد که میمون او را سر انگشتانش بچرخاند.
خروس بله، اگر بگذارند خروس باد به غبغب بیندازد و بازیبایی و وقار راه برود، با قدرت طلبی پدر یا مادر خود می سازد.
سگ نه، آنان یک دیگر را خشمگین خواهند کرد. گاو تحمل کسی را که مقابلش بایستد و با او مخالفت کند، ندارد.
خوک خوک، عاشق کمک کردن است، اما نمی تواند با قدرت برتری که از او توقع اطاعت کورکورانه دارد، کنار بیاید. او به شدت مقاومت کرده، معترض خواهد شد.

علایق متولدین سال گاو

  • رنگ: آبی تیره
  • حیوان: خرس
  • گُل: داودی
  • درخت: گلابی
  • رایحه: شالیمار
  • گیاه: مریم گلی
  • طعم: شیرین
  • ادویه: گشنیز
  • جواهر تولد: لاجورد
  • فلز: مس
  • عدد شانس: ۱
  • آلت موسیقی: شیپور

متولدین سال گاو با متولدین کدام سال سازگارترند؟

بهترین جفت: موش، مار، خروس

بدترین جفت: اژدها، اسب، بُز، سگ، خرگوش

مشاهیر متولد سال گاو حیوان سال 1400

یوهان سباستین باخ ، هندل ، ونگوگ ، دراک ، والت دیسنی ، چارلی چاپلین ، آدلف هیتلر ، زاپاتا ، کلمانسو ، ناپلئون بناپارت ، لافایت ، جواهر نعل نهرو ، لوئی سیزدهم ، ریچارد شیردل ، ژان کوکتو ، روبنس ، ارسطو ، اوگوست رنوار ، پیتر سلرز ، ریچارد برتون .

شغل های مناسب متولدین سال گاو (حیوان سال 2021)

کارگر مزرعه، کشاورز، مکانیک، صاحب تعمیر گاه، کارگر متخصص، کاردان فنی، صنعتگر، طراح و نقشه کش، مهندس معمار، عکاس، مسؤول پذیرش، پرستار، آشپز، آرایشگر، دندانساز، جراح، استوار، دیکتاتور و پلیس

حیوان سال ۱۴۰۰ گاو است

بسته به عنصر علامت زودیاک ، آنچه سال 1400 – 2021 برای شما در نظر گرفته است

هر علامت زودیاک تحت تأثیر یکی از چهار عنصری است که به آن طالع می بخشد: آتش ، زمین ، هوا و آب.

در سال 2021 ، این عناصر نه تنها فعالیت های خاصی را اداره می کنند ، بلکه همچنین نحوه رفتار افراد با علائم طالع بینی خاص هستند. در حالی که آتش با فعالیت های ورزشی ، به طور کلی با رقابت و توانایی های مربوط به عمل همراه است ، زمین برای افرادی که طبیعت را دوست دارند و کسانی که مهارت خلاق دارند ، تعریف می کند. هوا با فعالیتهای فکری و تحقیقات ارتباط نزدیک دارد ، در حالی که آب با افراد هنری و معنوی ارتباط دارد.

علائم آتش (برج حمل ، لئو و قوس)

با توجه به پیش بینی طالع بینی برای سال 2021 ، افراد متولد این علائم مشتاق ، پرانرژی و متمایل خواهند بود ، اما همچنین می توانند خیلی زود عصبانی شوند ، بنابراین برای رفع نگرانی ها و آرامش نیاز به کمک دارند. به همین دلیل است که در این سال ، برج حمل ، لئو و قوس در شرایطی که بسیار فعال هستند. افرادی که تحت علائم آتش متولد می شوند بسیار رقابتی هستند و شانس زیادی برای یافتن شرکای زندگی آینده در طول مسابقات ورزشی یا هر نوع رویداد دیگری که منجر به مسابقه شود دارند. علائم آتش نیز تکانشی است. از طرف دیگر ، آنها باید از هر چیزی که بیانگر یک فضای متعارف است دوری کنند.

علائم زمین (برج ثور ، سنبله و برج جدی)

برج ثور ، سنبله و برج جدی از نشانه های زمین هستند و از لحاظ عاطفی ، پایدار و در عین حال کاربردی نیز هستند. به همین دلیل است که افراد متولد این علائم معمولاً سرگرمی های عملی مانند آشپزی، باغبانی ، نجاری یا سفال را ترجیح می دهند. کسانی که در  علائم زمین متولد می شوند و به دنبال نیمه گمشده خود هستند ، باید با افراد مشابه ملاقات کنند. از طرف دیگر ، متولدین علایم زمین عاشق طبیعت هستند ، به همین دلیل ثبت نام در یک باشگاه کوهستانی می تواند گزینه خوبی برای ملاقات با افراد با همان علایق باشد.

علائم هوا (جوزا ، ترازو و دلو)

علائم هوا ، مانند جوزا ، ترازو و دلو ، مهارت های فکری و تحلیلی زیادی را در سال 2021 نشان می دهد. افرادی که تحت علائم هوا متولد می شوند باید به دنبال شرکایی باشند که بتوانند بحث کنند و بحث های محکمی داشته باشند.

علائم آب (سرطان ، عقرب و ماهی)

در سال 2021 ، سرطان ، عقرب و ماهی به طور کامل وقف خانواده و دوستان نزدیک خود خواهند شد. افراد متولد علائم آب باید شریک زندگی خود را انتخاب کنند که هنر دوست باشد. در ماه های اول سال 2021 رفتن به موزه ها، تئاترها یا کنسرت ها فرصت خوبی برای ملاقات افرادی است که به هنر علاقه دارند.

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین ماه های مختلف سال

طالع بینی سال گاو
طالع بینی سال گاو

♈ فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین فروردین :

مرد متولد فروردین سال گاو: روراست، پرانرژی و آتشین، بااحساس و عاشق، تک و پرتوقع، عاشق رهبری و فرمانده بودن. به عقیده منجمین مرد این ماه می تواند گاهی بسیار پر جنب و جوش و رمانتیک و عاشق پیشه باشد و گاهی بسیار سرد و بی تفاوت.
زن متولد فروردین سال گاو : زنی است که عشق را از زندگی خود جدا می داند و عشق را همه زندگی خود نمی داند. زن متولد این ماه بیش از ماه های دیگر می تواند بدون مرد زندگی کند.


♉فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین اردیبهشت :

مرد متولد اردیبهشت سال گاو : عاشق واقعی نه چاپلوس، روح بلند و لطیف، دارای استعداد بارز در کارهای اجتماعی ، عموما اوضاع مالی خوبی دارد.
زن متولد اردیبهشت سال گاو : عاشق طبیعت، مادری فداکار و سخت گیر، همسری مددرسان و فداکار، عاشق موسیقی است و بلند پرواز است. زن اردیبهشتی به راحتی از مشکلات راهی برای رسیدن به هدفش پیدا می کند.


♊فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین خرداد :

مرد متولد خرداد سال گاو: دوست و حامی، دارای قدرت رویاپردازی، باذوق و عاشق هنر، غیر قابل پیش بینی، مرموز و دارای دو وجه شخصیتی متفاوت . در دوستی و رفاقت فوق العاده است.
زن متولد خرداد سال گاو : انرژی بخش و با نشاط، اهل تظاهر وخودنمایی، سخنور، با احساس . یکنواخت و خسته کننده نیست.


♋فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین تیر :

مرد متولد تیر سال گاو : عاشق نقاشی و هنر، آینده نگر، اخمو و درون گرا، عاشق مال و مکنت، او هرگز به راحتی به فردی که آشنایتی با او ندارد اعتماد نمی کند، هنگام عصبانیت ترجیح می دهد که به تنهایی آرام شود.
زن متولد تیر سال گاو : در احساسات گاهی پر شور و گاهی اندوهگین، کاملا متفاوت، خیالاتی، اهل پس انداز ، او نمونه بارز ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می شود و روز دیگر از دنده چپ است.


♌فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مرداد :

مرد متولد مرداد سال گاو : عاشق پیشه، قدرت طلب ، مستقل و خوش مشرب، خشمگین . او برای عشق خود بهترین ها را می خواهد . هرگز او را عصبانی نکنید.
زن متولد مرداد سال گاو: بسیار وفادار، عاطفی و دلسوز ، عاشق پیشه ، او برای خاطرات ارزش بسیاری قائل است و در امور عاطفی ثبات قدم است.


♍فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور :

مرد متولد شهریور سال گاو : باهوش و قاطع، سرد و منطقی ، فداکار صادق و بی آلایش ، مسئولیت پذیر و کمک رسان ، کشاورزی مناسبترین شغل برای اوست. حافظه بسیار قوی دارد.
زن متولد شهریور سال گاو : با نشاط و پرشور ، بی ریا و بی آلایش ، با شرم و حیا، مصمم و با اراده ، او را هیچ وقت در حال تخلف در رانندگی نخواهید دید و در راه خود ثابت قدم است.


♎فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مهر :

مرد متولد مهر سال گاو : صادق و اجتماعی ، کاملا قابل اعتماد ، قانون مدار ، متعادل ، دست و دل باز ، عاشق سرسخت ، دمدمی مزاج ، او در امور عاشقانه هم از عقل و منطق پیروی می کند . به راحتی نظر مخالف خود را با دلیل و منطق موافق خود می کند.
زن متولد مهرماه سال گاو : مرد صفت ، دارای قدرت مباحثه ، دارای ظرافت و زنانگی ، مهربان و دلربا ، منطقی و عاشق پیشه . او مثل یک قاضی یا دادستان عمل می کند اما در امور خانه بسیار با ظرافت زنانه و دل انگیز است.


♏فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین آبان :

مرد متولد آبان سال گاو : کله شق و عصبی ، به دنبال پیروزی ، پر هیجان و بلند پرواز ، خواهان آسایش ، خواهان عشق با هیجان ، قابل اعتماد، باهوش، او بر عکس ظاهر آرام و ساکت و کم حرف خود باطنی گرم و اراده ای قوی و افکاری بلند و حسود دارد.
زن متولد آبان سال گاو : عصبی و پر هیجان ، عاشق رنگ قرمز حنایی، طناز و عاشق پیشه، ترسو و محافظه کار ، او از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر از مرد ندارد و امیال خود را به خوبی کنترل و مدیریت می کند.


♐فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین آذر :

مرد متولد آذر سال گاو : صادق ، خوش بین و امیدوار به آینده، خوش شانس ، باشخصیت ، کنجکاو، رهبر و سرپرست، خوش بین، او به همه اعتماد دارد و گاهی به علت این خوشبینی متضرر می شود.
زن متولد آذر سال گاو : واقع بین ، اهل منطق و فکر ، خوش بین و صادق ، او بدی های زندگی را به عنوان یک واقعیت قبول می کند و در زندگی اهل منطق و واقعیات است.


♑فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین دی :

مرد متولد دی سال گاو : جدی و منطقی ، اهل لودگی نیست، قدر طلب ، منظم و نقد کننده ، او دارای زبان نیش دار است و تمامی تمایلات و شادی درونی خود را مخفی نگاه می دارد.
زن متولد دی سال گاو : دارای شخصیتی زنانه همراه با بی تفاوتی و خونسردی، جدی و منظم ، با وقار و آرام. او برای عشق به دنبال مردی است که بتواند از نظر شغلی فرد مهمی باشد و پدری دلسوز برای فرزندانش باشد.


♒فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین بهمن :

مرد متولد بهمن سال گاو : دانا و باهوش ، پنهان کار و محافظه کار، وفادار در عشق ، اجتماعی و مخترع، متفاوت در عشق ، رفیق باز ، برای او هر رابطه ای در قالب یک دوستی ساده است که گاهی هم ممکن است در میان آن عشق ظاهر کند و شما را شوکه کند.
زن متولد بهمن سال گاو : باهوش ، در عشق جدی و مستحکم، وفادار، بلند پرواز و اهل ارتباط با دوستان خود ، سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است.


♓فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین اسفند :

مرد متولد اسفند سال گاو : پر جنب و جوش ، عاشقی بی نظیر، خوش صحبت و آرام ، اهل ریسک است ، او اگر در موقعیتی عالی قرار گیرد با بی اعتنایی آن را از دست می دهد و حالت تنبلی و رخوت او را از انجام کارهای جدی دور می کند.
زن متولد اسفند سال گاو : بی نظیر از بسیاری جهات، صبور و بردبار ، آرام و عاشق پیشه ، او هیچ وقت به دنبال سلطه بر مرد زندگی اش نیست و با صبر تمام کج خلقی ها و خودخواهی های مردش را تحمل می کند و از او انتظار حمایت کامل دارد.

زندگی عاشقانه و طالع بینی عشق در سال 1400

علائم زودیاک ثور و عقرب امسال در عشق خوش شانسی و بدشانسی خواهند داشت. به عبارت دقیق تر ، اگر در قسمت اول سال ، همه چیز برای آنها در زندگی عاشقانه بسیار شگفت انگیز نخواهد بود، از اواسط سال، آنها در صورت درگیر شدن در یک رابطه یا یافتن عشق زندگی خود، اگر هنوز متاهل نیستند، شانس ازدواج دارند.

فال و طالع بینی سال 1400
فال و طالع بینی سال 1400

طالع بینی عشق

سال 2021 برای روابط مناسب افراد متولد شده در علائم دلو و حوت مطلوب است. سیاره مشتری دست یاری می دهد، بنابراین بسیاری از شگفتی های زیبا در طول سال برای کسانی که تحت این علائم متولد می شوند انتظار می رود.

برای کسانی که درگیر رابطه ای عاشقانه یا حتی در زندگی زناشویی هستند ، سال 2021 موفقیت های زیادی به همراه خواهد داشت، که آنها همراه با شرکای زندگی خود انجام خواهند داد و روابط خود و هر آنچه را که در زندگی مشترک خود به دست آوردند گرامی خواهند داشت.

کسانی که مجرد هستند در قسمت دوم سال نیمه گمشده خود را پیدا می کنند و تصمیم خواهند گرفت که با توجه به مزایایی که سال جدید 2021 از نظر عاطفی به همراه دارد، به آینده مشترکی فکر کنند. برای برج حمل ، آرزوها ، آرمان ها و ارتباطات شخصی آنها بسیار مهم خواهد بود. سال 2021 برای آنها انرژی خاصی دارد و خوش بینی آنها در اوج است. افراد متولد برج حمل به خود و همچنین به دیگران ایمان بیشتری خواهند داشت که این یک عنصر اساسی در تحقق برنامه های آنهاست.

سال 2021 انرژی بیشتری را برای متولدین عقرب به ارمغان می آورد و همچنین ارتباط با خانواده و دوستان را تسهیل می کند. همچنین ، آنها شهامت بیشتری برای دیدن رویا و تحقق آرزوهای خود خواهند داشت.

سال 2021 به افراد متولد دلو کمک خواهد کرد تا پاسخ شخصی ترین و عمیق ترین سوالات را پیدا کنند. خواسته های آنها در زمان مناسب و زمانی که بیشترین نیاز را داشته باشند محقق می شود. کسانی که در علامت دلو متولد می شوند پشتیبانی قابل اعتمادی برای دوستانشان خواهند بود و حتی به اطرافیان نیز روحیه می دهند.

شاید شما این سوال را داشته باشید که کدام علائم زودیاک امسال در همه حوزه های زندگی برنده تمام پولها خواهد بود. به نظر می رسد که سال 2021 حداقل برای سه علامت خبر بسیار خوبی ارائه می کند.

زنان متولد برج حمل ، جوزا و قوس در همه کارهایی که قصد دارند انجام دهند موفق خواهند بود.

فال 2021

فال و طالع بینی ماه ژانویه در سال 2021

از نظر پویایی بسیار مهم است ، زیرا مریخ به این نشانه می رسد و ابتکارات خوبی در مورد دلو اتفاق می افتد ، از آنجا برخی از دوستان با نفوذ نیز ظاهر می شوند.

فال و طالع بینی ماه فوریه در سال 2021

در فوریه ، هفدهم و هجدهم از ماه در نظر حرفه ای بسیار خوش شانس هستند. در چهارم فوریه شما یک آزمایش شجاعت خواهید داشت و در اواسط ماه ، زمان مناسبی برای حل مشکلات احساسی وجود دارد.

فال و طالع بینی ماه مارس در سال 2021

در ماه مارس ، مشکلات سلامتی حل می شود و پایان ماه مساعد است.چهارم ، هفتم و نهم ماه روز خوبی برای امور عشق برای کسانی که متولد شده در برج ثور، برج عقرب، و برج حوت می باشد.

فال و طالع بینی ماه ژانویه در سال 2021

آوریل یک ماه خیلی خوب نیست، اما در هجدهم ، بیستم، و بیست و دوم ، ممکن است به انتهای برخی مسائل مالی برسید.

فال و طالع بینی ماه مه در سال 2021

ممکن است دو هفته اول ماه مه پر حادثه باشد. متولدین برج اسد و ترازو وقت خواهند داشت تا استراحت کنند. آنها می توانند از کمک کسی استفاده کنند ، در غیر این صورت ، وقتی همه افراد سرگرم شوند ، آنها همچنان اضافه کار می کنند. خوشبختانه یک همکار آنها را از مشکلات دور می کند. قسمت آخر ماه کمی آرام تر خواهد بود.

فال و طالع بینی ماه ژوئن در سال 2021

ژوئن قول می دهد یک ماه بسیار طولانی و آشفته برای برج جدی باشد ، اما به چیز بدی فکر نکنید ، کاملاً برعکس. بسیاری از فعالیتهای دلپذیر سازماندهی خواهد شد و افراد نزدیک به شما در آن شرکت خواهند کرد. بسیاری از اقوام احتمالاً به ملاقات می آیند که این امر باعث لذت بخشیدن زندگی برای برج جدی می شود.

فال و طالع بینی ماه جولای در سال 2021

به نظر می رسد که در ماه جولای ، ثورها و سنبله ها شب های آشفته ای را پشت سر می گذارند. اگرچه برای آنها چیز جدیدی نیست ، اما باید مراقب باشند. در این ماه ، برخی از مسائل مربوط به پول نیز حل خواهد شد.

فال و طالع بینی ماه آگوست در سال 2021

در ماه آگوست ، سیاره عشق باعث خواهد شد افراد متولد تحت نشان دلو مانند برخی از نوجوانان رفتار کنند. آنها شگفتی های زیادی را برای افرادی که دوستشان دارند رقم می زنند و فقط برای شما چیزهای ویژه ای را برنامه ریزی می کنند. به نوبه خود ، آنها در این دوره توسط عزیزانشان بسیار خراب خواهند شد.

فال و طالع بینی ماه سپتامبر در سال 2021

در ماه سپتامبر ،چیزهایی که مربوط به همه است با پول ، تحصیلات ، فرهنگ ، روابط کاری از راه دور یا مسافرت ارتباط دارد.

فال و طالع بینی ماه سپتامبر در سال 2021

اکتبر : در ماه اکتبر ، متولدین عقرب ممکن است برخی معاملات تجاری یا سرمایه گذاری را برنامه ریزی کنند ، اما ممکن است سرگرم اعتبارات ، پس انداز ، جمع آوری پول ، بدهی های مالیاتی ، ارث یا دسترسی به برخی منابع وثیقه باشند.

فال و طالع بینی ماه نوامبر در سال 2021

نوامبر 2021 آسانترین ماه نیست ، اما با نظم و پشتکار می توانید آن را مثمر ثمر قرار دهید. ممکن است به برخی مشاغل یا سرمایه گذاری ها فکر کنید ، اما ممکن است نگران برخی اعتبارات ، پس انداز ، جمع آوری پول ، بدهی های مالیاتی ، وراثت یا دسترسی به برخی منابع وثیقه باشید.

فال و طالع بینی ماه دسامبر در سال 2021

در ماه دسامبر ، این شانس به شما لبخند خواهد زد! شما از انرژی جسمی و رضایت احساسی کم ندارید. از طرف دیگر ، تصمیمات بنیادی نگیرید ، دقیق تر ، احساسات را با عقل مخلوط نکنید. از نظر داشته های مادی چیزی برای شکایت ندارید. پس از روزهای اول ماه ، اوضاع به طور فزاینده ای پیشرفت خواهد کرد. حتی اگر فکر می کنید حالت خوبی دارید ، از سلامتی خود غافل نشوید.

لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ در ایران و چند کشور همسایه

بر اساس تقویم سال ۱۴۰۰ 

زمان تحویل سال ۱۴۰۰: ساعت ۱۳ و ۷ دقیقه و ۲۷ ثانیه

روز تحویل سال ۱۴۰۰: (شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۳۰) روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ هجری شمسی

مطابق ۰۸ شعبان ۱۴۴۲ هجری قمری

۲۰ مارس ۲۰۲۱ میلادی

شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۳۰

زمان تحویل سال در کشور افغانستان

Sunday, March 21st 2021, 1:19:37 am

زمان تحویل سال در کشور تاجیکستان

Sunday, March 21st 2021, 1:49:37 am

لحظه تحویل سال در کشور عراق

Saturday, March 20th 2021, 11:49:37 pm

لحظه تحویل سال در کشور آذربایجان

Sunday, March 21st 2021, 12:49:37 am

زمان تحویل سال در کشور بحرین

Sunday, March 21st 2021, 12:19:37 am

لحظه تحویل سال در کشور ترکیه

Saturday, March 20th 2021, 10:49:37 pm

لحظه تحویل سال در کشور ترکمنستان

Sunday, March 21st 2021, 1:49:37 am

نماد حیوان سال ۱۴۰۰ گاو است.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰ در فیسبوک
ارسال فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰ در تویتر
ارسال فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰ در واتس آپ
ارسال فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰ در تلگرام
خبرخوان فال و طالع بینی سال 1400-2021 | گاو حیوان سال ۱۴۰۰

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.

0