محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب دنیای ورزش: صدای خواننده لس آنجلسی در دوحه


تغییر اندازه متن:

صدای خواننده لس آنجلسی در دوحه صدای خواننده لس آنجلسی در دوحه

صدای خواننده لس آنجلسی در دوحه در حالی که تیم ملی هر دو مسابقه خود را برده، این بار انتقادهایی عجیب از فدراسیون فوتبال می‌شود؛ انتقاد از اتفاق‌هایی که فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در آن‌ها نداشته.

تابناک به نقل از مشرق خبری را منتشر کرده که در آن از پخش ترانه یک خواننده لس‌آنجلسی پیش از بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انتقاد شده است. این سایت در حالی که تیم ملی دو مسابقه اول خود را در جام ملت‌های آسیا برده و اولین تیم صعود کننده لقب گرفته، از موضوعی ایراد گرفته که فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در آن نداشته و البته نمی‌تواند داشته باشد.

این سایت نوشته: «برای دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در دوحه، قطری ها دو ترانه را پخش کردند. یکی از آنها متعلق به گروه آریان بود که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ترانه انتخابی دیگر متعلق به یکی از خوانندگان لس آنجلسی بود که برای حاضران در ورزشگاه پخش شد.

تا این لحظه این رفتار دوگانه قطری ها با واکنش مسئولان ایرانی حاضر در محل برگزاری جام ملت های فوتبال آسیا مواجه نشده و ترجیح داده اند سکوت کنند. به نظر می رسد مسئولان فرهنگی فدراسیون که معمولا خبری از آنها شنیده نمی شد، باید هماهنگی های لازم را در این باره قبل از برگزاری این مسابقات صورت می دادند. بر اساس شنیده ها، خواننده لس آنجلسی مورد اشاره این خبر، نصرالله معین ملقب به معین بوده است.»



در حالی به خاطر وقوع این اتفاق از فدراسیون فوتبال انتقاد شده که فدراسیون ایران و سایر کشورهای شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا هیچ نقشی در آهنگ‌هایی که پخش می‌شوند ندارند و خود کمیته اجرایی مسابقات، آهنگ‌ها را انتخاب می‌کند. در جام جهانی 2006 آلمان هم آهنگ یک خواننده لس‌آنجلسی دیگر برای بازی ایران پخش شد و در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو هم یک ترانه کردی پخش شد که مسئولان ورزش ایران در هیچ کدام از آن اتفاقات اعتراض نکردند.

اینها در حالی است که به نظر می رسید مسئولین فرهنگی فدراسیون فوتبال با توجه به وجود خواننده های ایرانی که سابقه خواندن آهنگ هایی در حمایت از تیم ملی نیز در کارنامه خود دارند که مجوز وزارت ارشاد را نیز دارا می باشند را با هماهنگی با مسولین برگزار کننده قبل از بازی تیم ملی کشورمان برای ایرانی ها در نظر بگیرند.


مطالب مرتبط: فوتبال ,تیم , فدراسیون , ملی , جام , خواننده ,
لینک مستقیم: صدای خواننده لس آنجلسی در دوحه
بخش عکس و مطالب جالب دنیای ورزش وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

صدای خواننده لس آنجلسی در دوحه




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین