محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


ترين ها ركورد شكني ها: اولين گل اطلسي سياه دنيا , مخمل سياه به بازار مي‌آيد


تغییر اندازه متن:

 اولين گل اطلسي سياه دنيا , مخمل سياه به بازار مي‌آيد اولين گل اطلسي سياه دنيا , مخمل سياه به بازار مي‌آيد

 اولين گل اطلسي سياه دنيا , مخمل سياه به بازار مي‌آيد محققان يك شركت پرورش گل و گياه در انگليس موفق شدند اولين گل اطلسي كاملا سياه را در دنيا ايجاد كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين گل اطلسي جديد كه با به كارگيري از تكنيكهاي طبيعي پرورش گياه ايجاد شده است "مخمل سياه" (Black Velvet) نام دارد.

اين گل كه كاملا به رنگ سياه است را شركت پرورش دهنده گل و گياه Ball Colegrave در انگليس توليد كرده و قرار است از تابستان آينده به قيمت 2 تا 3 پوند به فروش برساند.

اين گياه نادر كه چهار سال براي ايجاد آن وقت صرف شده است از بهار آينده براي اولين بار در باغهاي انگليس گل خواهند داد.

گلهاي اطلسي گياهان بسيار رايج و محبوبي هستند كه در طول ماههاي بهار و تابستان به عنوان گلهاي زينتي در لبه نرده هاي بالكن منازل و در پاركهاي عمومي خودنمايي مي كنند.

كارشناسان معتقدند كه اين گونه جديد سياه به دليل كنتراستي كه مي تواند با ساير رنگها ايجاد كند با استقبال باغداران مواجه مي شود.

كارشناسان اين شركت پرورش گل و گياه در اين خصوص اظهار داشت: "اين گل كاملا تك است. اين اولين گل اطلسي سياه در دنيا است. ما اين گل را با استفاده از متدهاي سنتي و تركيب رنگهايي از اين گل كه درحال حاضر در بازار موجودند به دست يافتيم. ما فقط از متد گرده افشاني استفاده كرديم و به هيچ وجه اين گياه حاصل متدهاي اصلاح ژنتيكي نيست. اين گل در كنار گلهاي زرد، سفيد و صورتي تركيب بسيار زيبايي ايجاد مي كند."

براساس گزارش ديلي ميل، اين كارشناسان افزودند: "رنگ سياه تاكنون در گل اطلسي وجود نداشته است. مردم ايده گل سياه را دوست دارند چرا كه اين گلها بسيار جالب و متفاوت هستند."

مطالب مرتبط: گل , سياه , اطلسي , گيا , پرورش , انگليس
لینک مستقیم: اولين گل اطلسي سياه دنيا , مخمل سياه به بازار مي‌آيد
بخش ترين ها ركورد شكني ها وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

 اولين گل اطلسي سياه دنيا , مخمل سياه به بازار مي‌آيد




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین