محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: تلاش مرد ایرانی برای داشتن حرمسرا همراه با 4زن عقدی و 3صیغه ای!!


تغییر اندازه متن:

تلاش مرد ایرانی برای داشتن حرمسرا همراه با 4زن عقدی و 3صیغه ای!! تلاش مرد ایرانی برای داشتن حرمسرا همراه با 4زن عقدی و 3صیغه ای!!

تلاش مرد ایرانی برای داشتن حرمسرا همراه با 4زن عقدی و 3صیغه ای!! من علاقه زیادی به تشکیل حرمسرا دارم و اکنون در خانه خود 4 زن عقدی و 3 زن صیغه‌ای نگهداری می‌کنم…

روزنامه اطلاعات یک‌شنبه ششم فروردین ماه سال 1340نوشت:
دو روز پیش کدخدا عزیز، کدخدای یکی از دهات نزدیک تهران به ژاندارمری ده خود اطلاع داد که تمام پول نقد او به سرقت رفته و آخرین همسرش نیز به دنبال گم شدن پول‌ها مفقود گردیده است!
کدخدا عزیز ضمن شکایت خود به رئیس پاسگاه ژاندارمری ده گفته است: من علاقه زیادی به تشکیل حرمسرا دارم و اکنون در خانه خود 4 زن عقدی و 3 زن صیغه‌ای نگهداری می‌کنم، در مجاورت حرمسرایم یک صندوقچه در دیوار کار گذاشته‌ام و در آن پول نقد و جواهراتم را نگهداری می‌کنم و هر روز به آنها سرکشی می‌نمایم، 20 روز پیش دختر 15 ساله ای توجه مرا جلب کرد.
این دختر به قدری طنازی کرد که من بی‌قرار شدم و 5 ساعت بعد از او خواستگاری کردم و یکی از زن‌های عقدی ام را به صیغه مبدل کردم و دختر جوان را عقد نموده و او را به حرمسرا آوردم.
همسر جدید من پریشب مرا اغفال کرد و کلید صندوقچه را از جیبم درآورد و نیمه‌شب صندوقچه را با کمک اقوامش دزدیدند و حالا نه از او خبر دارم و نه از صندوقچه گرانبهایم.
کدخدا عزیز می‌گفت در صندوقچه نزدیک به نیم‌میلیون ریال پول نقد و جواهرات بود و قبل از اینکه زنم را پیدا کنید این صندوقچه را پیدا کنید!
یکی از زنان کدخدا عزیز که برای پاره‌ای تحقیقات درباره این سرقت به پاسگاه ژاندارمری آمده بود، می‌گفت: از روزی که این سرقت واقع شده کدخدا از همه ما نیز سیر شده و شنیده‌ایم که گفته است می‌خواهد همه ما را طلاق بدهد!


مطالب مرتبط: مرد , ایرانی , حرمسرا , زن , 3صیغه , عقد
لینک مستقیم: تلاش مرد ایرانی برای داشتن حرمسرا همراه با 4زن عقدی و 3صیغه ای!!
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

تلاش مرد ایرانی برای داشتن حرمسرا همراه با 4زن عقدی و 3صیغه ای!!




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین