محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


سينماي ايران و جهان: ضرغامي: قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست


تغییر اندازه متن:

ضرغامي: قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست ضرغامي: قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست

ضرغامي: قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست عزت الله ضرغامي در مورد توليد سريال قهوه تلخ گفت: اين سريال را ما نساخته‌ايم و انگار مجوزش را از وارت ارشاد گرفته است و مورد تائيد ما نيز نيست.

عزت‌الله ضرغامي كه در بيست و يكمين گردهمايي ائمه جمعه كشور سخن مي‌گفت، با اشاره به تاثير صداوسيما در برگزاري مراسم‌ ديني گفت: يكي از فعاليت‌هاي صداوسيما در ماه مبارك رمضان در عرصه پخش برنامه‌هاي قرائت قرآن به صورت مستقيم بود كه به وسيله آنان بهترين روشنگري در عرصه حضور قرآن و جايگاه آن در منظر شيعيان صورت گرفت.به گزارش ايسنا، بخش‌هاي اصلي صحبت‌هاي ضرغامي بدين شرح است:


پخش مراسم احيا رونق آن‌را موجب شد

رييس سازمان صداوسيما گفت: پخش مراسم احياء باعث رونق اين مراسم گشت و اين پاسخي بود به كساني كه مي‌گفتند پخش اين مراسم از سوي سازمان صداوسيما باعث كم‌رونقي اين مراسم مي‌شود. اين در حالي است كه مي‌توان گفت تاثير هر دو آنها در يكديگر تاثيري متقابل بود و بعضا مشاهده مي‌شد كه با پخش اين مراسم از سوي سازمان صداوسيما افراد بيش از پيش در اين مراسم در سطح جامعه حضور مي‌يافتند.

او با اشاره به فعاليتهاي صداوسيما در حوزه شبكه‌هاي تلويزيوني گفت: خوشبختانه شبكه‌هاي خارجي ما بخصوص شبكه پرس تي‌وي در سه سال گذشته جاي خود را در ميان جامعه جهاني باز كرده است و كساني كه شبكه‌هاي ديگر را مي‌بينند خود را نيازمند ديدن شبكه پرس تي‌وي نيز مي‌دانند.



30 درصد مردم ايران ماهواره دارند

ضرغامي گفت:‌ هم‌اكنون 30 درصد مردم ما ماهواره دارند و در چند وقت اخير اين رقم خيلي افزوده نشده است.

او گفت: مركز تحقيقات صداوسيما معتبرترين مركز نظرسنجي در سطح كشور است و در انتخابات مختلف درصدي را كه اعلام مي‌كند با درصد واقعي يك تا دو درصد تفاوت دارد.

ضرغامي اظهار كرد: 10 شبكه فارسي‌ زبان بر روي ماهواره‌هايي كه بر روي كشور ايران قرار دارند وجود دارد كه به پخش فيلمهاي مبتذل آمريكايي به زبان فارسي اقدام مي‌كنند و من بايد بگويم اگر زماني مزيت صداوسيما در رقابت با ديگر شبكه‌ها، زبان فارسي آن بود، ديگر امروزه اين مزيت از ميان رفته است كه البته اين مهم نيست.

وي افزود: اگر از اين 30 درصد افراد جامعه كه در خانه‌هايشان ماهواره دارند در ساعات پربيننده ماهواره‌هاي خود را خاموش كرده و به تماشاي برنامه‌هاي صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران مشغول شوند، اين مزيت ما را نشان مي‌دهد و بايد بگويم كه هر وقت ما سريال‌هاي پربيننده‌اي داشتيم، با وضوح از بينندگان ماهواره كاسته شده است.


سريال ملكوت موفق بود

ضرغامي گفت: مقام معظم رهبري تاكيدات بسياري در خصوص ورود معارف اسلامي به توليدات نمايشي داشتند و ما تاكنون در اين عرصه شش الهي هفت سريال توليد كرديم و در ميان سه سريال پخش شده از سيما در ايام ماه مبارك رمضان كه شامل سريال در مسير زاينده‌رود، ملكوت و جراحت مي‌شوند، سريال ملكوت با حد نصاب نمره 5/17 نسبت به نمره 2/16 و 3/16 آن دو سريال ديگر در رتبه اول قرار گرفته است كه من علت آن را پرداختن به معارف ديني در اين سريال مي‌دانم.

ضرغامي گفت:‌ امروز در دنيا چند كشور بيشتر نيستند كه مي‌توانند برنامه‌هاي نمايشي را در حوزه وسيعي توليد كنند كه ما در اين ميان حتما جزو 10 كشور اول دنيا هستيم.


توليد 200 فيلم سينمايي و 2هزار ساعت برنامه نمايشي

او ادامه داد: ما با توليد 200 فيلم سينمايي مخصوص تلويزيون و توليد دوهزار ساعت برنامه نمايشي در اين عرصه گام برداشتيم و در حال حاضر هم 95 سريال مختلف در اين زمينه مراحل توليد خود را مي‌گذارند.

ضرغامي افزود: ما در حوزه انيميشين نيز تاكنون 300 ساعت برنامه توليد كرديم و اين در حالي است كه زماني كه من به سازمان آمدم اين ميزان 50 ساعت بود.

پخش سريال بي‌نظير مختارنامه در يك سال

وي در ادامه سخنان خود به پخش سريال مختارنامه اشاره كرد و اين سريال را بي‌نظير توصيف كرد كه داراي چهار نكته مهم است؛ يكي نمايش تركيب زر، زور و تزوير و نقش آنها در انحراف جامعه، تاثير انحراف خواص و نخبگان جامعه در سطح جامعه، طرح تفكرات مختلف در حوزه‌هاي معرفتي و اجتماعي و نيز نقش تفرقه در جامعه و ‌آثار زيان‌بار موجود در آن و ضربه‌اي كه به نهضت اسلامي زده است. او گفت كه پخش اين سريال به مدت تقريبا يك سال طول خواهد كشيد.


قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست

ضرغامي در پايان سخنان خود در پاسخ به يكي از سوالات در مورد توليد سريال قهوه تلخ گفت كه اين سريال را ما نساخته‌ايم و انگار مجوزش را از وارت ارشاد گرفته است و مورد تائيد ما نيز نيست.

مطالب مرتبط: ضرغامي , قهوه تلخ , تاييد , سريال , رمضان , قرآن
لینک مستقیم: ضرغامي: قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست
بخش سينماي ايران و جهان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

ضرغامي: قهوه تلخ مورد تاييد ما نيست




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین