محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: 10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی


تغییر اندازه متن:

10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی 10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی

10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی - نوشیدن آب
کمبود آب در بدن ایجاد خستگی می کند . پس برای اینکه سرحال بمانید سعی کنید آب بدنتان را حفظ کنید. شاید کافئین انرژی شما را بازگرداند اما مطمئناً دوست ندارید مرتب از آن استفاده کنید . ممکن است نوشیدنی های انرژی زا و قهوه بتوانند با تحریک هورمونها موقتاً انرژی شما را افزایش دهند اما به محض اینکه اثر آن از بین برود، خستگی، شما را از پا درمی آورد. روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کنید. بعد در طول روز یک فنجان قهوه بنوشید و دوباره به سراغ آب بروید.

2- مقداری پروتئین مصرف کنید
اگر کافئین ، شما را سرحال می آورد ، پروتئین با حفظ قند خون شما ، همه چیز را متعادل نگه می دارد . می توانید پروتئین های بسته بندی شده صبحانه را امتحان کنید .


روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کنید. بعد در طول روز یک فنجان قهوه بنوشید و دوباره به سراغ آب بروید3- از بینی تان استفاده کنید
بوی مرکبات می تواند موجب شادابی شما شود . بنابراین ، مقداری گریپ فروت ، پرتقال یا لیمو در آب بچکانید و میل کنید . ( درعوض : احساس می کنید از بهترین چشمه ی آب معدنی بهره می برید ) .

موهایتان را با صابون یا شامپوهایی که رایحه ی مرکبات دارند بشویید یا اسانس نعناع را امتحان کنید زیرا نعناع ، قسمتی از مغز که مسؤول بیداری است را تحریک کرده و شما را هوشیارتر می سازد . بیرون که می روید یک آبنبات نعنایی در دهانتان بگذارید .

4- ام پی تری پلیر خود را روشن کنید
موسیقی می تواند تمرکز فکری شما را بالا ببرد و روحیه ی شما را تقویت کند . صبح ها هنگام رفتن به محل کارتان یا وقتی دارید لباسهای شسته شده را تا می کنید، سعی کنید موسیقی گوش دهید.

موهایتان را با صابون یا شامپوهایی که رایحه ی مرکبات دارند بشویید یا اسانس نعناع را امتحان کنید زیرا نعناع ، قسمتی از مغز که مسؤول بیداری است را تحریک کرده و شما را هوشیارتر می سازد . بیرون که می روید یک آبنبات نعنایی در دهانتان بگذارید 5- تحرک داشته باشید
دانشمندان طی مطالعه ای دریافتند هنگامیکه افراد دچار کمبود خواب، ورزش می کنند تا 20 درصد سطح انرژی آنها افزایش یافته و 65 درصد از خستگی و کسلی آنها کاسته می شود . می توانید برای پیاده روی به بیرون بروید و در راه با خرید یک کرانچی تجدید قوا کنید یا سری به روزنامه های ورزشی بزنید .

6- وقتتان را با افرادی بگذرانید که شما را شاد می کنند
قطعاً در زندگی شما افرادی وجود دارند که اوقات خوبی برایتان فراهم می کنند و تلخی های زندگی را برای شما قابل تحمل می سازند . منظور ما فقط دوستان یا خانواده نیستند . همکاران ما نیز به عنوان افرادی که ارتباط متقابل با آنها داریم مانند پستچی می توانند به تقویت انرژی در ما کمک کنند . پس سعی کنید حتی به جک های بی مزه هم لبخند بزنید که شاید تا موقع ناهار انرژی تازه ای به شما ببخشد .

7- سعی کنید تا می توانید خوب باشید
تلاش برای بهترین بودن می تواند انرژی شما را از بین ببرد . همینطور غیرممکن نیز هست . پس سعی کنید به جای بهترین بودن تلاش کنید تا حد لازم خوب باشید . سخت تلاش کنید و به سوی پیشرفت حرکت کنید .

8- گل ها را بو کنید
آیا برای خرید گلهای داوودی 4 دلاری به بهانه ای نیاز دارید ؟ طبق مطالعه ای ساده و حقیقی که در هاروارد صورت گرفت نشان داده شد ، افرادی که هنگام صبح به شکوفه های باطراوت نگاه می کنند انرژی بیشتری در طول روز دارند . همیشه یک دسته گل کوچک کنار میزتان بگذارید یا برای زیبایی ، آن را در گوشه ای از اتاقتان قرار بدهید .


به همکارتان بگویید که چقدر امروز زیبا شده . این به هردوی شما انرژی می بخشد 9- با درگیری های روزمره خود کنار بیایید
برخی از ما درگیری هایی داریم که هر روز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم . مثلاً شاید لولای در کابینت شما یا یک گوشه از آجرهای راهروی در ورودی خانه افتاده باشد یا قفل در گیر کرده باشد و 3 دقیقه وقت گذاشته باشید تا بتوانید آن را باز کنید . فرنج شووی می گوید : " این چیزها انرژی ای که باید صرف مواردی دیگر بکنید را از شما می گیرند پس با اینگونه درگیری های خسته کننده ی روزمره کنار بیایید تا بتوانید انرژی خود را صرف مسائل مهمتری بکنید ".

10- زیبا و قدردان باشید
اینکه وقتی سرتان شلوغ است و استرس دارید بخواهید قدر سلامتی خودتان و خانواده و شلوار جدیدی که خریده اید و خیلی هم بهتان می آید را بدانید کار آسانی نیست . روی نقاط مثبت زندگی تان تمرکز کنید و آن را به همه منتقل کنید . در را باز کنید ، به غریبه ای لبخند بزنید و به همکارتان بگویید چقدر امروز زیبا شده . این به هردوی شما انرژی می بخشد .


مطالب مرتبط: روش ,ساده , عملی , تقویت , انرژی , زیبا ,
لینک مستقیم: 10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی
بخش مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین