محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: موی بدن انسان ؟؟؟


تغییر اندازه متن:

موی بدن انسان ؟؟؟ موی بدن انسان ؟؟؟

موی بدن انسان ؟؟؟ یکی از زیباترین پدیده های بدن شما مو است که معمولا مردم کشورهای در حال توسعه بیشترین مشکلات را با این پدیده دارند اما ما با یک گزارش کامل و آموزنده به شما می آموزیم تا ضمن آشنایی با ساختار پیچیده موی خود چطور در رفع مشکلات عدیده آن پیروز باشید .



یک انسان در حدود 50 میلیون عدد تار مو در بدن خود دارد که این میزان تقریبا با تعداد مو در شامپانزه برابری میکندبا این تفاوت که موی بدن انسان کوچک تر و نازک تر و از کیفیت بهتری برخوردار است .



اگر شما با نحوه شکل گرفتن و رشد کردن موها و همچنین عوامل موثر در رشد و ریزش آنها آشنا باشید بهتر میتوانید از موهای خود مراقبت کرده و زیبایی خود را برای سالهای بیشماری حفظ کنید.



شايد اين اشتياق و نفرت نسبت به موي سياه و بيرنگ و دقت بر پر رنگي آن، صرفنظر از اثرات بومي و سر زميني، بخاطر تعاريف و تكاذيب علم فراست يعني قيافه شناسي بوده كه علما آن را در كتاب آورده در اختيار قرار داده بودند. در اين نظرات موي سست و كم رنگ را دليل سستي و بيحالي و تنبلي و خيالات سوداي و بي ثباتي و عدم وفا و كم التفاتي و كم محبتي و رفيق ميان راهي و بي طاقتي در شدائد و مصائب و راغب و راغب به انزوا و انفراد و بي توجهي به عفاف و پاك دامني و امانت و صداقت و حيله گري و عشوه پردازي و غمازي و فتنه گري و امثال آن دانسته، صاحب موي پر رنگ را فعال و نيرومند و با ثبات و با وفا و گرم و صميمي و متصف به صفات ارزنده خوانده بودند، تا آنجا كه امتزاج موي زرد و چشم خاكستري و زاغ را نمام و مفتن و بد طينت و مخرب و مثل آن دانسته كه تا حد امكان بايد از ايشان احتراز كنند و صاحب موي تيره را مخصوصا اگر خرمائي، پر رنگ و مجعد و محكم و صاحبش داراي پوست گندمي باشد بهترين دانسته كه داراي مزاياي بيشمار و در متقابل موي زرد و موي زياد تيره مايل به سرمه اي كه اولي را نشانه بد طينتي صاحب آن و دومي را غم فزا و اندوه رسان و خبر چين و فتنه انگيز و شوم و ناسازگار مي گفتند. مبحث موي سر همواره افكار و توجه شعرا را بخود جلب نموده و غالبا در طي اشعار عاشقانه خود با تشبيه و كنايه و توصيف مكنون قلبي خويش را ابراز داشته اند.



اين مطلب صحيح است كه از موي سر نكات زيادي راجع به ماهيت و صفات باطني اشخاص مي توان فهميد ولي آنچه را كه از مشاهده موي سر كشف مي نمائيم بايد با ساير علائم قيافه هم تطبيق دهيم تا قضاوت ما مقرون به حقيقت گردد.

مطالب مرتبط: مو , بدن , انسان , زیباترین , موي سياه , عاشقانه
لینک مستقیم: موی بدن انسان ؟؟؟
بخش مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

موی بدن انسان ؟؟؟




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین