محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: لاغری ماهواره ای!


تغییر اندازه متن:

لاغری ماهواره ای! لاغری ماهواره ای!

لاغری ماهواره ای! با رشد روزافزون چاقی و روند فراگیر آن در بین جوامع مختلف، راهكارهای متفاوتی نیز برای كاهش وزن ارائه می شود كه بسیاری از آنها نقش چشم گیری در كاهش بافت چربی بدن ایفا نمی كنند، بلكه هركدام از این اعمال یا دستگاههای ذكر شده، ممكن است در شاخه های دیگری از نظر پزشكی، ورزش، فیزیوتراپی و یا ناراحتی های جسمی دیگر مورد استفاده قرار گیرند ولی استفاده از آنها جهت كاهش وزن معمولاً توصیه نمی شود و اگر توسط پزشك متخصص و معتبر تجویز شود، با رعایت وضعیت خاص بیمار تجویز شده و نباید آن را برای هرگونه چاقی بسط داد. در زیر به نمونه هایی از این موارد اشاره می كنیم:
الف- شكم بندهای لاغری و پوشش پلاستیكی: این روش با افزایش حرارت به شكل موضعی باعث افزایش تعریق شده، بنابراین آب بین سلولی و آب چربی نواحی شكم و اطراف آن از دست می رود. اما چربی شكم، دست نخورده باقی می ماند كه پس از نوشیدن آب پس از مدتی به حالت اولیه برمی گردد.
ب- تشك های برقی (ترمودرمی):این روش نیز، درست مثل روش قبل به شكل كاذب باعث از دست رفتن آب بدن می شود، نه چربی.
ج- دستگاه الكتریكی (فارادیك) و یا كمربندهای ماهواره ای:این روش جدیدتر از روش های دیگر است. این دستگاه دارای پدهایی (صفحه های نازك) مانند دستگاه نوار قلب (تست ورزش) است كه به نقاطی از بدن وصل می شود و عضلات آن ناحیه را وادار به انقباض و فعالیت می كند (این انقباض از انواع غیرفعال است و در مقابل انقباض فعال وجود دارد كه فرد با اراده خود عضله را منقبض و آن را وادار به فعالیت می كند)
از این روش افراد تنبل كه حوصله فعالیت و تحرك را ندارند و یا افرادی كه تحرك فیزیكی آنها توسط پزشك منع شده است، استفاده می كنند.
این روش هم درمان مناسبی برای كاهش وزن نخواهد بود زیرا لازمه تأثیرگذاری آن، استفاده دایمی است كه خسته كننده بوده و عملاً امكان پذیر نیست، درثانی این روش از انواع پرهزینه به شمار می آید.
د- ماساژ (ویبراتور یا جی فایو):در این روش از طریق دست یا تسمه های لرزاننده، منطقه مورد نظر بدن را ماساژ می دهند. این روش در رفع سلولیت ها می تواند مؤثر باشد، اما در كاهش وزن و از بین بردن چربی، تأثیر گذار نیست. این روش به دلیل حركت دادن مایعات بدن به دیگر نقاط بدن باعث كاهش سایز می شود كه كاذب و موقتی است.


مطالب مرتبط: لاغر , ماهواره , چاق , دستگاه , چربی , بدن
لینک مستقیم: لاغری ماهواره ای!
بخش مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

لاغری ماهواره ای!




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین