محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید


تغییر اندازه متن:

شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید

شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید همه ما دوست داریم وزن متعادلی داشته باشیم. افراد اغلب فراموش می كنند كه نوشیدنی ها می توانند نقش بسیار مهمی را در كنترل وزن بدن ایفا كنند.
مصرف نوشیدنی های كم كالری یا بدون كالری روش خوبی برای كاستن كالری دریافتی بدن بدون گرسنگی كشیدن است. یك رژیم متعادل، شامل مقادیر غذایی كنترل شده، نوشیدنی های كم كالری و ورزش است كه می تواند بدن را سالم نگاه داشته و وزن آن را متناسب نگاه دارد.
در سال ،۲۰۰۴ اتحادیه رژیم غذایی آمریكا به این نتیجه رسید كه جایگزین های غذایی با قند كم می توانند با طعم دادن به غذاها و نوشیدنی های كم كالری، رژیم سالمی را تشكیل دهند. آنها همچنین می توانند طعم نوشابه ها و غذاهای مغذی كه باید كمتر مصرف شوند را بهتر كنند.
این اتحادیه علاوه بر اینكه نتیجه گرفت شیرین كننده های كم كالری می توانند به دریافت كالری كمتر كمك كنند، گفت شیرین كننده های نامغذی می توانند وزن افراد چاق را كم كنند. جایگزین كردن قند یا شیرین كننده نامغذی می تواند در هر روز دریافت ۳۸۰ كالری را كاسته و یا اگر در روز ۹۵ گرم مصرف شود در هر ۹ یا ۱۰ روز یك پوند (معادل ۴۵۴ گرم) از وزن فرد را بكاهد.
ذخیره انرژی باید برای اشخاصی كه مقدار زیادتری از انرژی عمومی خود را از قندهای اضافه تأمین می كنند، مهم باشد.
كاهش كالری ها تحت عنوان رژیم غذایی به علاوه ورزش می تواند دلیل مصرف غذاها و نوشیدنی های كم كالری و یا بدون كالری باشد. تمام غذاها و نوشیدنی های كم كالری و بدون كالری در آمریكا آزمایش شده و توسط سازمان غذا و دارو تأیید می شوند و این بدان معناست كه مصرف آنها برای بزرگسالان و كودكان بی خطر است.
شیرین كننده های كم كالری و بدون كالری نه تنها برای كودكان خوب است، بلكه دكتر استیو آبرام، پروفسور طب كودكان می گوید: «من به عنوان یك متخصص كودكان فكر می كنم استفاده از شیرین كننده های نامغذی توسط كودكان موجب می شود آنها دریافت كالری خود را كنترل كرده و وزن سالمی داشته باشند.»
● آیا به خوراكی های شیرین علاقه دارید؟
اگر شما به شیرینی جات علاقه دارید، طبیعی است. ما به طور بیولوژیكی طوری هستیم كه چنین غذاها و نوشیدنی هایی را ترجیح می دهیم. نوزادان وقتی به دنیا می آیند، طعم شیر مادر را دوست دارند و همان طوری كه بزرگ می شوند، جذب شیرینی های دیگر می شوند و این بد نیست. غذاها و نوشیدنی هایی كه طبیعتاً شیرین هستند، مانند میوه ها یا آب میوه ها، اغلب حاوی مواد مغذی مهمی شامل ویتامین ها و گلوكز می باشند. سوخت هایی كه سلول های بدن ما را نیرومند كرده و به ما یك نیرو و انرژی سریع می دهند.
● مشكل این است كه بیشتر ما كالری بسیار زیادی مصرف می كنیم، اما راه حل درست چیست؟ نباید شیرینی ها را به كلی از برنامه غذایی حذف كرد.
متخصصان می گویند این راه حل خوبی نیست، زیرا خوراك خوشمزه یا شیرین اغواكننده بوده و شخص در مقابل آن مقاومت خود را از دست می دهد. دكتر فوریت، متخصص چاقی می گوید: «رژیم های زودگذری كه برمبنای پرهیز از شیرینی جات هستند، محكوم به شكست می باشند. راهنمای جدید رژیم غذایی می گوید كاهش اندكی در مصرف كالری غذاها و نوشیدنی ها داشته و فعالیت فیزیكی خود را افزایش دهید و از نوشیدنی ها و غذاهای كم كالری استفاده كنید تا میل خود را نسبت به انواع پركالری یا شیرین كاهش دهید

مطالب مرتبط: شیرینی , وزن , نوشیدن , شیرین , كالری , رژیم
لینک مستقیم: شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید
بخش مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین