محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: گرفتاري دختر در دام شياد اينترنتي


تغییر اندازه متن:

گرفتاري دختر در دام شياد اينترنتي گرفتاري دختر در دام شياد اينترنتي

گرفتاري دختر در دام شياد اينترنتي كلاهبردار اينترنتي دستگير شد


پسر جواني كه درپي ارتباط اينترنتي با فريب يك دختر جوان ميليون‌ها تومان از وي اخاذي كرده بود، در عمليات ويژه پليس آگاهي اصفهان دستگير شد.

چند روز پيش مردي با حضور در پليس آگاهي اصفهان با ارائه شكايتي عنوان كرد وقتي به اتفاق اعضاي خانواده محل سكونت خود را ترك كرده، پس از بازگشت متوجه شده طلاي موجود در خانه به ارزش 20 ميليون تومان به سرقت رفته است.

ردپاي آشنا

درپي اين شكايت كارآگاهان پليس آگاهي با حضور در خانه شاكي و بررسي موضوع متوجه شدند اين سرقت داخلي است و فردي آشنا كه از محل نگهداري طلا ها اطلاعات كافي داشته در فرصتي كه به دست آورده طلاي موجود در خانه به ارزش 20 ميليون تومان را سرقت كرده است.

با مشخص شدن اين موضوع، ماموران به تحقيق از اعضاي خانواده پرداختند كه در جريان تحقيقات، اظهارات ضد و نقيض دختر 21 ساله خانواده موجب شد تا وي به عنوان فرد مظنون به سرقت براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شود.

دختر جوان در دام كلاهبردار اينترنتي

سرهنگ حسين‌زاده، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در اين باره به «جام‌جم» گفت:‌ پس از انتقال دختر 21 ساله به پليس آگاهي وي سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت در دام يك شياد اينترنتي گرفتار شده و براي حفظ آبروي خود و خانواده‌اش 20 ميليون تومان طلاي والدينش را سرقت كرده و در اختيار وي قرار داده است.

سرهنگ حسين‌زاده افزود: با اعترافات دختر جوان مشخص شد او از چند ماه پيش با جواني كه ساكن كرمانشاه است در چت‌روم ارتباط اينترنتي برقرار كرده و در جريان اين ارتباط، با فريب اين فرد تصاوير خصوصي خود را در اختيار اين فرد شياد قرار داده است.

رئيس‌پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: پس از اين ارتباط كه به دور از چشم والدين بوده جوان شياد به بهانه‌هاي مختلف از اين دختر چندين ميليون تومان اخاذي كرده و هر بار كه وي در برابر خواسته اين فرد مقاومت مي‌كرده، از سوي فرد شياد تهديد مي‌شده است كه بلافاصله تصاوير خصوصي او در فضاي اينترنت پخش خواهد شد؛ به طوري كه دختر جوان از ترس اين تهديدها، 20 ميليون طلاي والدينش را سرقت كرده و در اختيار اين فرد قرار داده است.

دستگيري متهم

رئيس پليس آگاهي اصفهان اضافه كرد: پس از اعترافات دختر جوان، موضوع به بازپرس پرونده در دادسراي اصفهان گزارش و دستور نيابت قضايي صادر شد.

حسين‌زاده افزود: با اعزام يك تيم عملياتي از ماموران به كرمانشاه، شياد اينترنتي دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي تصاوير خصوصي چند دختر جوان از جمله دختر شاكي كشف و متهم براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي اصفهان منتقل شد.

متهم در بازجويي‌ها اعتراف كرد، پس از پرسه زدن در اينترنت و حضور در چت‌روم، با جملات فريبنده دختران جوان را اغفال كرده و سپس با در اختيار گرفتن عكس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي‌شان،‌ در مرحله بعدي از آنها اخاذي مي‌كردم.

رئيس پليس آگاهي تهران عنوان كرد: پس از اعترافات متهم دستور قضايي در اين ارتباط صادر شد تا تحقيقات تكميلي از وي انجام شود.

سرهنگ حسين‌زاده افزود: والدين بايد نسبت به آگاه‌سازي فرزندان خود در فضاي مجازي توجه كافي داشته باشند، زيرا همان طور كه در اين پرونده شاهد هستيم، اين دختر براي جلوگيري از پخش تصاوير خصوصي خود در اينترنت، مدام پول در اختيار اين فرد شياد قرار مي‌داد.

مطالب مرتبط: گرفتار , دختر , شياد , اينترنت , اصفهان , پليس
لینک مستقیم: گرفتاري دختر در دام شياد اينترنتي
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

گرفتاري دختر در دام شياد اينترنتي




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین