چگونگی دریافت کرک ها و تشخیص ویروسی بودن آنها Mahshar.com

ترفندهای کامپیوتری در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

چگونگی دریافت کرک ها و تشخیص ویروسی بودن آنها

صفحه اصلي محشر سرگرمي و تفريحي جوك و لطيفه مطالب جالب ديدني خواندني چت روم فونت ساز محشر فال و طالع بيني آموزش آشپزي اطلاعات فرهنگ اسامي دختر و پسر آموزش كتابخانه محشر لينكهاي مختلف کارت تبریک عشق يعني... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل آخرين اخبار تغذيه و سلامتي ركوردشكني ها تصاوير ضرب المثل هاي فارسي قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفندهاي كارآمد بخش بين الملل چك كردن وضعيت آي دي ياهو و ابزارهاي مختلف پخش زنده راديو تلويزيون هاي آنلاين خدمات رايگان تبليغات در محشر
طراحی حرفه ای وب سایت

ممکن است شما نیز تا به حال در جستجوی کرک برنامه ها و بازی ها بوده اید ، اما متاسفانه سایتهای بسیاری وجود دارد که از این حربه برای فریب کاربران استفاده میکنند و برنامه های آلوده به ویروس خود را به جای کرک های برنامه ها به مردم تحویل میدهند. در این ترفند قصد داریم روشهای مفیدی را معرفی کنیم که میتوانید این کرکهای آلوده را که حتی بسیاری از آنتی ویروس ها در تشخیص آنها ناکام هستند ، خودتان تشخیص دهید.

برای استفاده از کرک این سایتها باید به موارد زیر توجه کرد:

۱-حتما قبل از باز کردن فایل آنرا با Antivirus خود چک کنید. (ترجیحا Kaspersky ) توجه داشته باشید که آنتی ویروستان داخل فایلهای فشرده مثل zip، rar و … و نیز فایلهای Exe selfextract را باید پک کند.

۲-دستورالعمل داخل فایل *.nfo را بخوانید(به جای * نام فایلتان است!) فایلهای مورد نیاز (که غالب اوقات ویروسی نیستند) در آن ذکر شده است. بنابراین فایلهای دیگر را هر گز اجرا نکنید. (این فایل را باید با notepad یا نرم افزارهای مشابه آن باز کرد)

۳-فایلهایی با نامهای crack.exe، run.exe، NiTROUS.exe و… غالبا ویروسی هستند. سعی کنید آنها را تا مطمئن نشدید (مثلا از طریق آنتی ویروس) اجرا نکنید. توصیه می کنم آنها را بلافاصله پاک کنید!

در ذیل مثالی از سایت crackz.ws را (که در زمینه ی ویروس ید طولایی دارد!) می آورم:
فایل انتخاب شده Kaspersky Anti-Virus v۶.۰.۰.۳۰۰ است.
برای دریافت آن به آدرس http://crackz.ws/down/۱۵۷۵۹۳/Kaspersky.Anti-Virus.v۶.۰.۰.۳۰۰_crack.html می رویم و “Download Crack” را انتخاب می کنیم. (توجه داشته باشید که گاهی قبل از انتخاب Download Crack صفحه ای باز می شود که باید آنرا بست. چون یک ویروس است!)
نام فایل twk۶۳۰ea.exe است. این فایل را با winrar باز کنید (هرگز اجرایش نکنید!)
فایل run.exe ویروس است. آنرا باید پاک کنید.(همانطور که در twk.nfo نامی از آن برده نشده است!) در ضمن این فایل را بسیاری از antivirusهای تشخیص نمی دهند. بقیه ی فایلها سالم هستند و قابل استفاده!

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام چگونگی دریافت کرک ها و تشخیص ویروسی بودن آنها