نحوی استفاده از کد گیم شارک برای PS2 Mahshar.com

ترفندهای کامپیوتری در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

نحوی استفاده از کد گیم شارک برای PS2

صفحه اصلي محشر سرگرمي و تفريحي جوك و لطيفه مطالب جالب ديدني خواندني چت روم فونت ساز محشر فال و طالع بيني آموزش آشپزي اطلاعات فرهنگ اسامي دختر و پسر آموزش كتابخانه محشر لينكهاي مختلف کارت تبریک عشق يعني... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل آخرين اخبار تغذيه و سلامتي ركوردشكني ها تصاوير ضرب المثل هاي فارسي قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفندهاي كارآمد بخش بين الملل چك كردن وضعيت آي دي ياهو و ابزارهاي مختلف پخش زنده راديو تلويزيون هاي آنلاين خدمات رايگان تبليغات در محشر
طراحی حرفه ای وب سایت

ورژن 3 & 4 اگر CD گیمشارک را درون دستگاه قرار دهید و روی گزینه Select Game استارت را بزنید خواهید دید که لیست تعداد زیادی از بازیها در این CD وجود دارد که میتوان در این لیست، بازی مورد نظر خود را پیدا کرده و با فعال کردن کدهای آن بازی از رمزهای موجود در CD استفاده کنید. اما اگر در لیست CD، نام بازی مورد نظر خود را نیافتید میتوانید نام بازی و کدهای بازی مورد نظر خود را از کتابها و مجلههای منتشره ما یا سایتهای معتبر یافته و پس از وارد کردن آنها در CD گیمشارک، از آنها استفاده کنید. در اینجا چگونگی کد ریزی و سپس فعال کردن کد و در پایان اجرای کدها را توضیح میدهیم.
برای وارد کردن نام یک بازی جدید و ریختن کدهای آن بازی در مموریکارت با استفاده از CD گیمشارک، بدین طریق عمل کنید. پس از گذاشتن CD گیمشارک در دستگاه و آوردن منوی اصلی که شامل چهار گزینه:

Start Game
Select Game
Memory Manager
Game Save
است روی گزینه Select Game ( دومین گزینه) استارت را زده تا وارد صفحه لیست بازیها شوید. سپس با زدن دکمه دایره وارد منوی جدید New Game شوید. در اینجا برای اینکه نام بازی مورد نظر خود را وارد کنید با زدن دکمه مثلث، نوشته New Game را پاک کرده و با استفاده از حروف داخل جدول و زدن ضربدر روی آن حروف، نام cd بازی خود را به اختصار یا کامل وارد کنید. پس از وارد کردن نام بازی ، با زدن استارت، نام بازی جزو لیست بازیهای داخل CDگیمشارک قرار گرفته و ظاهر میشود. در اینجا جهت دسته را یک بار به جلو بدهید تا وارد منوی بعدی شوید. حالا دایره را بزنید تا منوی بعدی که باید در آن، حالت کد را وارد کنید و اولین کد در PS2 مستر کد ( Master Code) است ظاهر شود. پس بار دیگر با مثلث نوشته New Cheat را حذف کرده و کلمه اختصاری M را با استفاده از حروف و زدن دکمه ضربدر روی آن وارد کنید. سپس استارت را زده و برای وارد کردن ارقام کد، دسته را یک بار به جلو داده و سپس دایره را بزنید. کد را وارد کرده و اگر کدها دو یا چند سطر بود برای وارد کردن سطر بعدی دوباره دایره را زده و کدها را به ترتیب وارد کنید. پس از اینکه مستر کد را تماماً وارد کردید با دادن جهت دسته به عقب، به منوی قبلی ( منویی که در بالای آن نام بازی و سپس M در زیر آن نوشته شده است) برگردید. در اینجا دوباره دایره را زده تا حالت کد بعدی مثلاً Infinite Health ( که به اختصار میتوانید IH یا هر چیز دیگری بنویسید) را وارد کرده و مانند قبل، استارت و سپس دسته را یکبار به جلو داده و سپس دایره را برای وارد کردن کدهای این حالت بزنید. به همین ترتیب میتوانید هر تعداد کد و حالت کد که خواستید را وارد کنید. پس از اتمام کار، استارت را زده تا کد را ذخیره کنید( با زدن دکمه ضربدر که Yes را انتخاب میکنید). سپس روی گزینه Start Game با ضربدر کلیک کنید( یادتان باشد که قبل از آن، با زدن دکمه ضربدر روی بازی مورد نظر در منوی لیست بازیها، کدها ی بازی را فعال کرده و به رنگ سبز چشمک زن درآورده باشید) CD خور دستگاه به بیرون میآید و پس از برداشتن CD گیمشارک و قرار دادن CD بازی در آن، ضربدر را بزنید تا بصورت خودکار CD به داخل رفته و بازی با رمز اجرا شود. اگر احیاناً دستگاه، CD را اجرا نکرد نگاهی به کدهای ریخته شده در گیمشارک بیندازید که اشتباه نکرده باشید و پس از فعال کردن کد و قرار دادن CD بازی در دستگاه، این عمل را تکرار کنید.
موفق باشید

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام نحوی استفاده از کد گیم شارک برای PS2