عکس و مطالب جالب دنیای ورزش - همه به دنبال علی دایی Mahshar

عکس و مطالب جالب دنیای ورزش : همه به دنبال علی دایی

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
همه به دنبال علی دایی  تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

همه به دنبال علی دایی همه به دنبال علی دایی

همه به دنبال علی دایی لیگ برتر فوتبال کشورمان به نیم فصل رسید تا مسئولین تیم ها عملکرد تیم های خود را در دیدار های گذشته نقد و بررسی کنند.

دوست نزدیک علی دایی وقتی عصر شنبه به دیدارش رفت، تفاوت خاصی را در او احساس کرد. کاپیتان تاریخ‌ساز تیم‌ملی، نشانه‌های تازه‌ای را بروز داد. نشانه‌هایی که در گذشته و در هنگام مربی‌گری‌اش در او دیده بود؛ سرحال، فعال و پی‌گیر فوتبال.

آن روزها علی دایی تمام زندگی‌اش را به فوتبال سپرده بود اما بعدها وقتی از تیم‌ملی رفت، سعی کرد با فعالیت‌های تجاری خودش را مشغول کند. این روزها آن‌قدر ادامه یافت تا دایی گوشه‌نشین، در شنبه گذشته لبخند تازه‌ای به فوتبال بزند.تماس‌های مکرر از سوی چند باشگاه لیگ‌برتری سرانجام او را متقاعد ساخت تا زمان بازگشت به لیگ‌برتر را جلو بیندازد. دوست نزدیک دایی می‌گوید: «منتظر بازگشت دوباره او باشید.»

کاپیتان که فوتبال را در این ماه‌ها فراموش کرده بود، از ورزش دوری نجست. هنوز به یک سالن بدن‌سازی شیک در شمال تهران می‌رود و تمرین‌های روزانه‌اش را پی‌گیری می‌کند. او برای دویدن به باشگاه یکی دیگر از دوستانش می‌رود تا درصورت بازگشت، این‌قدرها ناآماده نباشد.

او حالا بیش از هر زمان دیگری به فوتبال نزدیک است. دایی در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادها است و بعید نیست به زودی به یکی از آن‌ها پاسخ مثبت بدهد.

شهریار مثل گذشته، فردی را به حریم شخصی‌اش راه نمی‌دهد. هنوز کسی، حتی برادرانش هم نمی‌دانند او برای بازگشت و غافل‌گیری چه نقشه‌ای در سر دارد.

در ماه‌های گذشته چند پیشنهاد به دست دایی رسید. پیشنهادهایی که البته او به آن‌ها پاسخ دقیقی نداد و همه را به تعطیلات نیم‌فصل موکول کرد. دوست نزدیک شهریار تأیید می‌کند رایزنی‌هایی برای بازگشت دایی به پرسپولیس صورت گرفته اما این رایزنی‌ها از سوی مقام‌های بلندپایه باشگاه نبوده. این موضوع هنوز جریان دارد، به‌گونه‌ای که برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از طریق نفود خود در باشگاه قصد دارند شرایط را برای حضور شماره 10 تاریخی در پرسپولیس مهیا کنند.

دوست نزدیک دایی این مسئله را تأیید می‌کند: «مسلما دایی دوست دارد به پرسپولیس برود اما هنوز به‌صورت رسمی با او حرفی زده نشده. چند تن از پیشکسوتان در این زمینه کارهایی کرده‌اند و اصرار دارند علی چراغ‌سبز نشان دهد. نمی‌توانم نام این افراد را بگویم ولی رابطه خوبی با باشگاه دارند.» در این میان، دایی با پیشنهادهای دیگری هم روبه‌روست. باشگاه مس کرمان که باید به زودی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، در اوضاع نابه‌سامان خود مذاکره‌هایی را با علی دایی داشته است.

علی دایی تنها با این پیشنهادها روبه‌رو نیست. نتایج ضعیف سایپا در هفته‌های گذشته، سایه سنگین دایی را روی نیمکت این باشگاه انداخته. موضوعی که دوست نزدیکش هم آن را تأیید می‌کند: «به او گفته‌اند تو را به جای مایلی‌کهن می‌آوریم. علی با مسئولان این باشگاه رابطه خوبی دارد. ولی هنوز به آن‌ها پاسخی نداده.» ظاهرا دایی عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارد چون می‌خواهد بهترین تصمیم را برای بازگشت دوباره به فوتبال بگیرد.

صبا دیگر تیم لیگ برتری است که در هفته های اخیر نتایج درخشان و جالبی کسب نکرد تا وضعیت این تیم چندان تعریفی نداشته نباشد.این موضوع باب میل مسئولان باشگاه قمی نیست و گفته می شود مسئولان صبای قم مذاکرات خود را با چند گزینه برای هدایت این تیم آغاز کرده اند که یکی از این گزینه کسی نیست جز علی دایی که سابقه بازی در این تیم را در کارنامه اش دارد.( البته دیشب کربکندی هدایت صابی قم را بر عهده گرفت)

به هر حال باید چند روزی منتظر ماند و دید آیا شهریار فوتبال ایران قصد بازگشت به فوتبال را دارد یا همچنان قصد دارد تا در سایه قرار بگیرد و نقشه های مدیریتی دیگری در سر دارد.


بخش عکس و مطالب جالب دنیای ورزش وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

همه به دنبال علی دایی
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand