خانه و خانه داري - جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ، ( آموزش ) Mahshar

خانه و خانه داري : جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ، ( آموزش )

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه  با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ،  ( آموزش ) تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه  با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ،  ( آموزش ) جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ، ( آموزش )

جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه  با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ،  ( آموزش ) سوفله قارچ
---------------
مواد لازم :
60 گرم کره _ 40 گرم آرد _ يک پيمانه شير _ 4 عدد تخم مرغ _ 125 گرم پنير پيتزا رنده شده _ 250 گرم قارچ خرد شده _ 30 گرم کره جهت چرب کردن ظرف ( ظرف بايد نسوز باشد ) نمک و فلفل به ميزان لازم .

کره و شير و آرد ونمک و فلفل را با هم مخلوط کرده بر روي حرارت ملايم قرار دهيد تا غليظ شود. زرده هاي تخم مرغ را يکي يکي به مايع اضافه کنيد سپس مقدار زيادي ازپنيرررنده شده را به آن بيافزائيد . قارچها را جداگانه تفت دهيد . سفيده هاي تخم مرغهارا به هم زده تا پف کند و به مايع قبلي اضافه کنيد . داخل ظرف سوفله را با کره چرب کنيد و يک لايه از مخلوط را بريزيد و سپس يک لايه از قارچ وباز يک لايه از مخلوط ويک لايه از قارچ تا ظرف پر شود .بقيه پنير هارا روي آن بپاشيد و به مدت20 تا 30 دقيقه در فر با حرارت متوسط قرار دهيد تا بپزد .
سوفله غذائي است خوشمزه با ظاهري دلچسب

قارچ شور
------------

براي تهيه قارچ شوربه يک کيلو قارچ گوشتي که همان قارچ صدفي است و پنج قاشق غذا خوري نمک ونصف پيمانه سرکه و يک ونيم ليتر آب و سبزيجات معطربه همراه سير _ فلفل به ميزان دلخواه نياز است .

ابتدا نمک و سرکه را در آب حل کرده بجوش مي آوريم( براي پاستوريزه شدن ) درب قابلمه را گذاشته و صبر ميکنيم تا سرد شود .سپس قارچهارا که با آب جوشيده سرد شده تميزکرده ايم در ظرف شيشه اي چيده بر روي آن سبزيجات و سير و فلفل را که قبلا شسته ايم قرار ميدهيم (بخصوص سبزيجات را حتما خوب تميز کنيد)سپس آب و نمک سرد شده را بر روي آن اضافه ميکنيم تا روي آن را بپوشاند . درب ظرف را محکم بسته در جاي خنک به مدت حدود بيست روز نگهداري ميکنيم . سپس مصرف شود.

رعايت پاستوريزه کردن همه اجزا بخصوص ظرف شيشه اي و حتي درب آن موجب سالم ماندن شورها ميشود . هميشه خراب شدن شورها مثل کفک زدن ويا له شدگي آنها وغيره به خاطر رعايت نکردن بهداشت است . از ورود قارچهاي هوازي و ميکروبها به داخل شورها بايد جلوگيري نمود.

سوپ قارچ
----------------

قارچ يک کيلو ، تخم مرغ 3 عدد ، خامه 100گرم،فلفل دلمه اي يک عدد، آرد 2 قاشق سوپخوري ، آب گوشت يا آب مرغ 5ليوان ، آب ليمو 2قاشق نمک و فلفل به ميزان دلخواه،،،،،

قارچ وفلفل سبز را خرد ميکنيم و در روغن تفت ميدهيم . سپس روي حرارت آب گوشت ويا آب مرغ را روي آن ريخته آرد را کم کم به آن اضافه کرده و به هم ميزنيم تا گلوله نشود .تخم مرغ ها را روي آن شکسته هم ميزنيم . کمي نمک و آبليمو را خوب ميزنيم و داخل سوپ ميريزيم به هم زده از روي حرارت بر ميداربم. سوپ را داخل ظرفي ريخته و آنرا با خامه و مقداري جعفري خرد شده تزئين ميکنيم .


ماکاروني با قارچ
-----------------

ماکاروني يک بسته ، گوجه فرنگي 125 گرم ، قارچ 250 گرم ، پياز يک عدد ، رب گوجه فرنگي 2قاشق سوپخوري ، فلفل دلمه اي خرد شده يک پيمانه ، نمک و فلفل به ميزان کافي ،،،،

قارچ را تميز کرده و خرد کنيد و در روغن سرخ کنيد . پياز و فلفل دلمه اي را هم سرخ کنيد . رب گوجه به آن اضافه کرده به هم بزنيد گوجه فرنگي را پوست کنده و ريز خرد کنيد به مواد اضافه کنيد نمک وفلفل را هم اضافه کرده و با حرارت کم بپزيد .

در ظرف بزرگي آب ريخته دو قاشق نمک و يک قاشق روغن به آن اضافه کنيدو وقتي به جوش آمد ماکاروني را در آن ريخته به مدت 8 تا 10 دقيقه بجوشانيد . سپس آبکش کرده و موادي را که قبلا آماده کرده ايد به آن اضافه کنيد و مخلوط نماييد و به مدت 30 دقيقه روي حرارت ملايم دم کنيد . و سپس نوش جان بفرمائيد .

کتلت قارچ
---------------

قارچ 500 گرم __ 4عدد تخم مرغ __ مقداري آرد نان سفيد __ نمک و فلفل وروغن به مقدار کافي

قارچهارا چرخ کنيد ويا ريز ريز خرد کرده و تخم مرغها را به آن اضافه نموده مقداري آرد الک شده روي آن بپاشيد و خوب به هم بزنيد . سپس روغن را در ظرفي روي حرارت گرم نموده و مواد را با قاشق به صورت گرد در روغن داغ شده بريزيد . درب ظرف را گذاشته و پس از مدتي که ته آن سرخ شد بر گردانيد تا طرف ديگز آن سرخ شود . سپس نوش جان کنيد .


بخش خانه و خانه داري وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

جشنواره قارچ !! انواع غذهای خوشمزه  با قارچ :سوفله قارچ ، ماکاروني با قارچ ، قارچ شور ، سوپ قارچ ،  ( آموزش )
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand