خانه و خانه داري - جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش ) Mahshar

خانه و خانه داري : جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش )

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش ) تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش ) جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش )

جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش ) مواد لازم:

قارچ نيم کيلو _ پياز رنده شده 3عدد _تخم مرغ 4عدد _ روغن ونمک وفلفل به مقدار لازم _ کمي زعفران و مقداري جعفري

قارچهارا تميز کرده ساطوري نمائيد و سه عدد پياز رنده شده را در روغن کمي تفت بدهيد وسپس قارچهارا اضافه کرده ونيم سرخ کنيد . مقداري آب و يا اگر موجود باشد مقداري آب گوشت به همراه نمک وفلفل به آن اضافه کنيد و بگذاريد بپزد . تخم مرغ ها را با مقداري زعفران بزنيد و ظرف را از روي حرارت برداشته تخم مرغ هارا به آن اضافه کنيدو دوباره روي حرارت کم قرار دهيد قدري که بسته شد مقداري جعفري خرد شده روي آن بپاشيد و با چند دانه زيتون ميل نمائيد .

کباب قارچ
---------------
نوع اول
قارچ صدفي را در کره يا روغن بغلتانيد. و سپس به آن نمک و فلفل زده به مدت 20 الي 30 دقيقه صبر کنيد تا مزه بگيرد .بعد به سيخ کشيده ويا لاي طوري سيمي قرار دهيد بر روي آتش ذغال کباب کنيد.(خواباندن در پياز توصيه نمي شودزيرا باعث دنبه اي شدن قارچها ميشود )

کباب قارچ به نوعي ديگر
---------------------------
تخم مرغ يک عدد آرد سوخاري يک قاشق روغن يا کره به مقدار کافي
تخم مرغ را خوب به هم بزنيد و آرد سوخاري را کم کم به آن اضافه کرده به هم بزنيد. قارچهارا در مايع فوق غلتانده و بر روي سيني فر که قبلا با روغن يا کره چرب کرده ايد بچينيد . ميتوانيد بر روي آنها سبزيجات معطرهم بپاشيد . سيني را در فر گذاشته به مدت ده دقيقه در حرارت 180 درجه کباب کنيد .

سس قارچ
--------------
مقداري قارچ را با چند دانه پياز خرد شده در مقداري آب گوشت بپزيد و له کنيد، سپس دو زرده تخم مرغ را بزنيد و داخل مايع نماييد و به مدت 10 دقيقه روي آتش بجوشانيد بعد آنرا صاف کنيد و از آن استفاده نماييد. اين سس بيشتر براي غذاهايي که گوشت دارد استفاده مي شود.

پاي قارچ
---------------
پاي غذائي است سرخ شدني و خشک .
قارچ 250 گرم برنج 2پيمانه پياز يک عدد تخم مدغ آب پز 3 عدد خمير نان 120 گرم تخم مرغ زده شده 1عدد نمک و فلفل و ادويه به مقدار کافي
برنج را آب کش کنيد . قارچ خرد شده و پياز را با هم سرخ کنيد .نمک و ادويه وفلفل را اضافه کنيد . در ظرف ديگري يک لايه برنج و يک لايه از مواد قارچ ويک لا يه تخم مرغ بچينيد و دوباره يک لايه برنج و........ تابالاي ظرف ادامه دهيد سپس روي ظرف رابا خمير نان بپوشانيد و تخم مرغ زده شده را روي آن بماليد و در فر به مدت 15 دقيقه در درجه بالا قرار دهيد تا طلائي شود . و سپس ميل کنيد .





بخش خانه و خانه داري وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

جشنواره قارچ !! انواع غذا با قارچ : کباب قارچ ، پاي قارچ و سس قارچ ( آموزش )
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand