مد و زيبايي آرایشی و بهداشتی - ماسك براي رفع چروك Mahshar

مد و زيبايي آرایشی و بهداشتی : ماسك براي رفع چروك

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
ماسك براي رفع چروك تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

ماسك براي رفع چروك ماسك براي رفع چروك

ماسك براي رفع چروك تركيبات مورد نياز اين ماسك عبارتند از:

دو فنجان سركه،

نصف فنجان رازيانه خشك،

نصف فنجان بابونه خشك،

نصف فنجان گل رز خشك،

نصف فنجان شبدر قرمز خشك،


براي تهيه اين ماسك گياهان خشك شده را در سركه گذاشته و به آرامي تكان دهيد. در ظرف را بسته و آن را به مدت دو تا سه هفته در دماي 10 تا 15 درجه سانتي گراد نگه داريد. لازم است هر روز ظرف را به مدت 15 دقيقه تكان دهيد.

پس از طي سه هفته، محلول را با صافي صاف كنيد و در يك ظرف تميز بريزيد. براي هر بار مصرف كافي است صورتتان را با آب ولرم شست و شو داده و سپس خشك كنيد. آن گاه محلول (سركه و گياهان خشك) را به نسبت شش به يك با آب مقطر رقيق كنيد و سپس آن را روي صورتتان با حركات چرخشي ماساژ دهيد. دقت كنيد ماساژ حداقل بايد 15 دقيقه ادامه پيدا كند. حركات ماساژ بايد نرم و در جهت صحيح انجام شود تا موجب آسيب به پوست شما نشود. اين محلول كمي قابض بوده و براي پوست هاي شل و كمي چرب و منافذ باز صورت بسيار مناسب است. بهتر است از اين محلول يك روز در ميان براي برطرف كردن چروك هاي صورت استفاده كنيد.


يك راه ديگر براي مقابله با پيري پوست، بخور پوست با گياهان جوان كننده است. براي تهيه اين بخور كافي است يك قاشق سوپخوري بابونه را به همراه يك قاشق سوپ خوري رازيانه و يك قاشق سوپخوري گل رز خشك شده در يك كاسه آب جوش بريزيد.


افرادي كه پوست هاي خشك و حساس دارند بهتر است يك قاشق سوپ خوري گل هميشه بهار را به اين بخور خود اضافه كنند و افرادي كه پوست هاي چرب و آكنه دارند به جاي گل هميشه بهار بهتر است از مرهم ليمو استفاده كنند. سپس طبق مراحلي كه گفته شد، پوست صورتتان را با اين معجون گياهي بخور دهيد.

شايد تصور كنيد كه اين بخور ساده چه فايده اي مي تواند براي پوست شما داشته باشد؟ حق با شماست. تا زماني كه اين بخور را به صورت يك روز در ميان، به همراه شست و شو و ماساژ با محلول سركه ي گفته شده به مدت يك ماه انجام ندهيد، متوجه تاثير معجزه آساي آن نمي شويد!

بخش مد و زيبايي آرایشی و بهداشتی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

ماسك براي رفع چروك
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand