فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc)


فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc)

فیلمی بی‌نظیر و عالی که مانند فیلم‌های بزرگ تاریخی (که ممکن است برای بعضی‌ها خسته‌کننده باشند) اصلا کسل‌کننده نیست.

سازندگان فیلم به‌خوبی ایمان قوی و روح عدالت‌خواه ژاندارک را به تصویر کشیده‌اند. بازی میلا یوویچ نیز در نقش ژاندارک بسیار درخشان است و مخاطب را مجذوب می‌کند.

معرفی و بررسی فیلم پیام آور:

پیام آور
پیام آور

فیلم سینمایی پیام آور به‌کارگردانی لوک بسون در سال 1378 در گونه ماجراجویی، زندگی‌نامه‌ای، درام، تاریخی و جنگی تولید شده است.

بازیگران فیلم پیام آور

بازیگران فیلم پیام آور چه کسانی هستند؟ در پیام آور بازیگرانی چون میلا یوویچ ، جان مالکوویچ Rab Affleck ، Stéphane Algoud ، Edwin Apps ، David Bailie و David Barber به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم پیام آور حدود 16 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان پیام آور را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم پیام آور باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا لوک بسون به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری پیام آور توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم پیام آور می‌توان به Christian Barbier ، Timothy Bateson ، David Begg ، Christian Bergner ، Andrew Birkin ، Dominic Borrelli ، John Boswall و Paul Brooke اشاره کرد.

داستان فیلم پیام آور

از محتوا و داستان فیلم پیام آور چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه پیام آور توسط لوک بسون و Andrew Birkin نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان پیام آور منتشر شده است، می‌خوانیم: «این فیلم داستان «ژاندارک» قهرمان ملی فرانسه را در طی جنگ صدساله روایت می کند…»

فیلم پیام آور و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم پیام آور نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم پیام آور به طور متوسط فعالیت 4ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم پیام آور یکی از 4 اثر شاخص میلا یوویچ در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

همچنین براساس امتیاز مردم فیلم پیام آور بدترین اثر جان مالکوویچ، David Bailie، Timothy Bateson، Paul Brooke و Bruce Byron در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

7 تن از بازیگران پیام آور، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در پیام آور 7 فیلم اولی بوده‌اند: Rab Affleck، Edwin Apps، David Barber، Christian Barbier، David Begg، Christian Bergner و Andrew Birkin.

همچنین لوک بسون کارگردان پیام آور اولین همکاری خود با بازیگرانی چون جان مالکوویچ، Stéphane Algoud، David Bailie، Timothy Bateson، Dominic Borrelli، John Boswall، Paul Brooke و Bruce Byron را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران پیام آور نیز 120 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 16 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 120 همکاری برای اولین‌مرتبه در پیام آور رخ داده است. مانند: میلا یوویچ و جان مالکوویچ، Rab Affleck و Stéphane Algoud، Edwin Apps و David Bailie، David Barber و Christian Barbier، Timothy Bateson و David Begg.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم پیام آور فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم پیام آور، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان Timothy Bateson و John Boswall.

عوامل فیلم پیام آور

در مجموع بیش از 17 نفر در تولید فیلم پیام آور نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc) در فیسبوک
ارسال فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc) در تویتر
ارسال فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc) در واتس آپ
ارسال فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc) در تلگرام
خبرخوان فیلم پیام‌آور: داستان ژان ارک (The Messenger: The Story of Joan of Arc)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0