فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)


فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)

در جنگل‌های حوالی بورکیتسویل، موجودی مخوف زندگی می‌کند. به گفته‌ی اهالی، یا یک جادوگر است، یا روح جادوگر یا موجود ترسناکی که بچه‌ها را می‌کشد. هرچه که هست، هیچ‌کس دوست ندارد بعد از تاریکی هوا، با آن مواجه شود، به‌غیراز هتر دوناهوی مستندساز که برای ساخت فیلم خود، گروه فیلمبرداری را به درون جنگل می‌برد.

چرا ترسناک است؟

برخلاف بسیاری از فیلم‌های ژانر فاند فوتیج (found footage) ، که تدوین‌های بی‌دلیل دارد و معمولا فردی را که دوربین به دست دارد نادیده می‌گیرد، در فیلم «پروژه‌ی جادوگر بلر» همه‌ی حس ترس و وحشت به بیننده منتقل می‌شود، چرا که بازیگران همه‌ی فیلمبرداری‌ها را انجام داده‌اند. در فیلم‌های سبک فاند فوتیج، حوادث از طریق دوربین کاراکترها دیده‌ می‌شوند و معمولا تکان‌های مداوم دوربین، صحنه‌ها را واقعی و باورپذیرتر می‌کنند. درواقع فیلم «پروژه جادوگر بلر»، سبک مدرنی از سینمای وحشت فاند فوتیج را ابداع کرد و در مقایسه با فیلم‌های مشابه، این ژانر را بهتر به کار گرفت. صحنه‌ی نهایی فیلم، یکی از نقاط قوت فیلم است که هرگز فراموش نمی‌کنید.

فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)

فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)
فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)

معرفی و بررسی فیلم پروژه جادوگر بلر:

فیلم سینمایی پروژه جادوگر بلر به‌کارگردانی Daniel Myrick و Eduardo Sánchez در سال 1378 در گونه ترسناک و معمایی تولید شده است.

بازیگران فیلم پروژه جادوگر بلر

بازیگران فیلم پروژه جادوگر بلر چه کسانی هستند؟ در پروژه جادوگر بلر بازیگرانی چون Heather Donahue در نقش Heather Donahue، Michael C. Williams در نقش Michael ‘Mike’ Williams (as Michael Williams)، Joshua Leonard در نقش Joshua ‘Josh’ Leonard، Bob Griffin در نقش Short Fisherman، Jim King در نقش Interviewee، Sandra Sánchez در نقش Waitress (as Sandra Sanchez) و Ed Swanson در نقش Fisherman With Glasses به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم پروژه جادوگر بلر حدود 10 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان پروژه جادوگر بلر را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم پروژه جادوگر بلر باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Daniel Myrick و Eduardo Sánchez به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری پروژه جادوگر بلر توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم پروژه جادوگر بلر می‌توان به Patricia DeCou در نقش Mary Brown، Mark Mason در نقش Man in Yellow Hat و Jackie Hallex در نقش Interviewee with Child اشاره کرد.

داستان فیلم پروژه جادوگر بلر

از محتوا و داستان فیلم پروژه جادوگر بلر چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه پروژه جادوگر بلر توسط Daniel Myrick و Eduardo Sánchez نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان پروژه جادوگر بلر منتشر شده است، می‌خوانیم: «بر مبناي اظهارات اهالي سالخورده ي شهر، حادثه ي «جادوگر بلر» يک افسانه قديمي درباره ي جادوگراني است که در سال هاي بسيار دور نوجوانان بسياري را شکنجه کردند و کشتند. حالا سه دانشجوي سينما که براي انجام پروژه شان به عمق جنگل رفته اند، به علت گم کردن نقشه به سرنوشت شومي دچار مي شوند.»

فیلم پروژه جادوگر بلر و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم پروژه جادوگر بلر نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم پروژه جادوگر بلر به طور متوسط فعالیت 1ام بازیگران این اثر است.
براساس امتیاز مردم فیلم پروژه جادوگر بلر یکی از 4 اثر شاخص Daniel Myrick در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم پروژه جادوگر بلر براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص Daniel Myrick در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
10 تن از بازیگران پروژه جادوگر بلر، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در پروژه جادوگر بلر 10 فیلم اولی بوده‌اند: Heather Donahue، Michael C. Williams، Joshua Leonard، Bob Griffin، Jim King، Sandra Sánchez، Ed Swanson، Patricia DeCou، Mark Mason و Jackie Hallex.
در میان بازیگران پروژه جادوگر بلر نیز 45 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 10 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 45 همکاری برای اولین‌مرتبه در پروژه جادوگر بلر رخ داده است. مانند: Heather Donahue و Michael C. Williams، Joshua Leonard و Bob Griffin، Jim King و Sandra Sánchez، Ed Swanson و Patricia DeCou، Mark Mason و Jackie Hallex.
آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم پروژه جادوگر بلر فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم پروژه جادوگر بلر، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان Patricia DeCou.

عوامل فیلم پروژه جادوگر بلر

در مجموع بیش از 12 نفر در تولید فیلم پروژه جادوگر بلر نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project) در فیسبوک
ارسال فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project) در تویتر
ارسال فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project) در واتس آپ
ارسال فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project) در تلگرام
خبرخوان فیلم پروژه‌ جادوگر بلر (The Blair Witch Project)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0