فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance


فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance

جوان تنهای دیترویدی که خوره‌ی موسیقی پاپ است، با دختری ازدواج می‌کند، از رئیس دختر مواد مخدر می‌دزد و سعی می‌کند آن را در هالیوود بفروشد. در این بین، گنگستری که صاحب مواد بوده است در تعقیب آنهاست.

پاتریشیا آرکت در این فیلم خیلی جذاب است. در مورد گری اولدمن خودتان نظر بدهید!

عاشقانه‌ واقعی / True Romance

عاشقانه‌ واقعی / True Romance
عاشقانه‌ واقعی / True Romance

خلاصه داستان فیلم سینمایی عاشقانهٔ واقعی

«کلرنس وورلي» (اسليتر)، فروشنده ي خير اما بي قابليت با دختر مليحي به نام «آلاباما» (آرکت) آشنا و دل باخته اش مي شود. حتي وقتي «کلرنس» مي فهمد که «آلاباما» در واقع از رئيسش پول گرفته تا با او رابطه برقرار کند، باز هم از عشق و علاقه اش به او کاسته نمي شود. «آلاباما» واقعا مايل است با «کلرنس» بماند ولي مطمئن است که رئيسش، «درکسل» (اولدمن) از اين ماجرا زياد خوشحال نخواهد شد.

معرفی و بررسی فیلم عاشقانهٔ واقعی:

فیلم سینمایی عاشقانهٔ واقعی به‌کارگردانی Tony Scott در سال 1372 در گونه جنایی، درام، عاشقانه و مهیج تولید شده است.

بازیگران فیلم عاشقانهٔ واقعی

بازیگران فیلم عاشقانهٔ واقعی چه کسانی هستند؟ در عاشقانهٔ واقعی بازیگرانی چون Christian Slater در نقش Clarence Worley، پاتریشا آرکت در نقش Alabama Whitman، دنیس هاپر در نقش Clifford Worley، وال کیلمر در نقش Mentor، گری الدمن در نقش Drexl Spivey، برد پیت در نقش Floyd – Dick’s Roommate و کریستوفر واکن در نقش Vincenzo Coccotti به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم عاشقانهٔ واقعی حدود 15 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان عاشقانهٔ واقعی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم عاشقانهٔ واقعی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Tony Scott به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری عاشقانهٔ واقعی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم عاشقانهٔ واقعی می‌توان به برانسون پینچوت در نقش Elliot Blitzer، ساموئل ال. جکسون در نقش Big Don، Michael Rapaport در نقش Dick Ritchie، Saul Rubinek در نقش Lee Donowitz، کونچتا فرل در نقش Mary Louise Ravencroft، James Gandolfini در نقش Virgil، Anna Levine در نقش Lucy (as Anna Thomson) و ویکتور آرگو در نقش Lenny اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران عاشقانهٔ واقعی براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 63 سال است که نشان می‌دهد بازیگران عاشقانهٔ واقعی عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم عاشقانهٔ واقعی

از محتوا و داستان فیلم عاشقانهٔ واقعی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه عاشقانهٔ واقعی توسط کوئنتین تارانتینو نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان عاشقانهٔ واقعی منتشر شده است، می‌خوانیم: ««کلرنس وورلي» (اسليتر)، فروشنده ي خير اما بي قابليت با دختر مليحي به نام «آلاباما» (آرکت) آشنا و دل باخته اش مي شود.

حتي وقتي «کلرنس» مي فهمد که «آلاباما» در واقع از رئيسش پول گرفته تا با او رابطه برقرار کند، باز هم از عشق و علاقه اش به او کاسته نمي شود. «آلاباما» واقعا مايل است با «کلرنس» بماند ولي مطمئن است که رئيسش، «درکسل» (اولدمن) از اين ماجرا زياد خوشحال نخواهد شد…»

فیلم عاشقانهٔ واقعی و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم عاشقانهٔ واقعی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم عاشقانهٔ واقعی به طور متوسط فعالیت 11ام بازیگران این اثر است.
براساس امتیاز مردم فیلم عاشقانهٔ واقعی یکی از 4 اثر شاخص Tony Scott در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.

همچنین Tony Scott کارگردان عاشقانهٔ واقعی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Christian Slater، پاتریشا آرکت، دنیس هاپر، گری الدمن، برانسون پینچوت، ساموئل ال. جکسون، Michael Rapaport، Saul Rubinek، کونچتا فرل، Anna Levine و ویکتور آرگو را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران عاشقانهٔ واقعی نیز 100 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 15 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 100 همکاری برای اولین‌مرتبه در عاشقانهٔ واقعی رخ داده است. مانند: Christian Slater و پاتریشا آرکت، دنیس هاپر و وال کیلمر، گری الدمن و برد پیت، کریستوفر واکن و برانسون پینچوت، ساموئل ال. جکسون و Michael Rapaport.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم عاشقانهٔ واقعی فوت‌کرده‌اند؟

از میان عوامل و بازیگران فیلم عاشقانهٔ واقعی، 4 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان James Gandolfini، Tony Scott، دنیس هاپر و ویکتور آرگو.

عوامل فیلم عاشقانهٔ واقعی

در مجموع بیش از 17 نفر در تولید فیلم عاشقانهٔ واقعی نقش داشته‌اند

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance در فیسبوک
ارسال فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance در تویتر
ارسال فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance در واتس آپ
ارسال فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance در تلگرام
خبرخوان فیلم عاشقانه‌ واقعی / True Romance

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0