ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق


ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق

شیک پوشی آقایان چاق و درشت هیکل به سادگی بقیه افراد نیست و این آقایان در پیدا کردن لباس‌های مناسب و داشتن استایل شیک دچار مشکل و محدودیت هستند.

اما ان به معنای غیرممکن بودن شیک پوشی آقایان چاق نیست و این افراد هم می‌توانند طوری لباس بپوشند که جذاب‌تر و لاغرتر به نظر برسند و این کار تنها با رعایت چند نکته و ترفند در انتخاب و ترکیب لباس‌ها امکان پذیر است.

در این مقاله چند ترفند مهم و اثرگذار برای شیک پوشی آقایان چاق و درشت هیکل را بیان خواهیم کرد و این افراد با رعایت این ترفندها می‌توانند استایلی شیک و جذاب داشته باشند و کمتر چاق به نظر برسند.

شیک پوشی برای آقایان چاق

برای داشتن استایل بهتر و شیک‌تر سراغ یک خیاط ماهر بروید

فراموش نکنید این چاقی شما نیست که باعث زشتی استایل شما شده است بلکه نپوشیدن لباس‌های اندازه است که مانع از شیک پوشی آقایان چاق می‌شود. آقایان چاق در پیدا کردن لباس اندازه خود مشکل دارند و مجبورند لباس‌هایی بپوشند که کاملا فیت و مناسب بدنشان نیست و همین مساله باعث خراب شدن استایل آن‌ها می‌شود.

به طور مثال پوشیدن یک شلوار که قسمت کمر و باسن آن تنگ است باعث می‌شود که جیب‌های شلوار شما بد بایستد و استایل شما نامرتب به نظر برسد و یا وقتی کتی پیدا کرده‌اید که برایتان تنگ نیست احتمالا آستین‌های آن بلند است و تیپ شما را بد جلوه می‌دهد. در این شرایط شما یک راه دارید و آن این است که لباس‌های آماده را در نزدیک‌ترین سایز خود تهیه کرده و به خیاط بدهید تا آن را مطابق اندام شما اندازه کند. البته اگر می‌توانید سفارش کامل دوخت لباس را از ابتدا به خیاط بدهید حتما این کار را انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

بلندتر نشان داده پاها یک راه ساده برای شیک پوشی آقایان چاق

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای لاغرتر دیده شدن، کشیده نشان دادن پاها است و برای این کار هم ترفندهای متعددی وجود دارد که می‌توانند در شیک پوشی آقایان چاق بسیا موثر باشند. استفاده از شلوار فاق بلند همراه با کمربندی که رنگ آن با رنگ شلوار شما یکی باشد می‌تواند پاهای شما را بلندتر نشان دهد مثلا اگر شلوار جین تیره پوشیده‌اید بهتر است همراه با آن از کمربند سرمه‌ای استفاده کنید و فراموش نکنید که جین فاق کوتاه گزینه مناسبی برای شما نیست.

سعی کنید از هر نوع خط افقی که استایل شما را به خصوص در قسمت پایین تنه می‌شکند اجتناب کنید مثلا لبه شلوار جین را به سمت بیرون تا نزنید و یا از جورابی که رنگ آن با شلوار و کفش شما متضاد است استفاده نکنید.

شیک پوشی آقایان چاق
شیک پوشی آقایان چاق

بهترین طرح لباس برای شیک پوشی آقایان چاق

همه ما می‌دانیم که اجتناب از طرح‌های با خطوط افقی یکی از اصول اولیه در شیک پوشی آقایان چاق است چون این خطوط باعث عریض شدن اندام و چاق‌تر دیده شدن شما می‌شوند. بیشتر افراد تصور می‌کنند خطوط راه راه عمودی باعث لاغر شدن آن‌ها می‌شود اما قضیه به این سادگی‌ها هم نیست. تصور کنید یک پیراهن راه راه عمودی به تن دارید که در قسمت شکم تنگ شده است، همین مساله باعث می‌شود که خطوط عمودی پیراهن چاقی شکم شما را بیش از حد به نمایش بگذارند و توجه بقیه یه چاقی شکم شما معطوف شود.

در حالی که لباس‌های ساده و بدون طرح و ترجیحا در رنگ‌های تیره این دردسر را ندارند و بهترین دوست شما هستند. بهتر است از هر نوع طرح درشت و توی چشم هم اجتناب کنید و از طرح‌های ریز و رندم برای لباس‌های غیررسمی خود کمک بگیرید.

همچنین به خاطر داشته باشید هر ترکیب رنگی که از رنگ‌های متضاد تشکیل شده باشد گزینه مناسبی برای شما نیست و شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. پس بهتر است سراغ ترکیب‌های رنگی بروید که رنگ‌های تیره و نزدیک به هم دارند مثل مشکی و توسی و یا سرمه‌ای و آبی تیره.

اپل بهترین گزینه برای شیک پوشی آقایان چاق

یک اشتباه رایج آقایان درشت هیکل در انتخاب کت، استفاده نکردن از کت‌هایی است که اپل دارند چون تصور می‌کنند کت اپل دار آن‌ها را چاق‌تر نشان می‌دهد در حالی که قضیه کاملا برعکس است و شما با استفاده از کت‌های اپل دار می‌توانید لاغرتر هم به نظر برسید. به خاطر داشته باشیم اندام V شکل بهترین فرم برای اندام مردانه است و افرادی که شانه‌های عریض دارند لاغر و خوش هیکل به نظر می‌رسند و اپل می‌تواند این فرم اندام را برای شما بازسازی کند. بنابراین کت‌های شل و اسپورت بدون اپل که باعث برجسته‌تر شدن شکم و افتاده شدن شانه‌ها می‌شوند گزینه مناسبی برای شیک پوشی آقایان چاق و درشت هیکل نیستند.

دکمه‌های لباستان را ببندید

یک توصیه مهم برای شیک پوشی آقایان چاق بسته نگه داشتن دکمه‌های کت است اما آقایانی که اندام معمولی یا ریز دارند می‌توانند دکمه‌های کت خود را باز بگذارند. آقایان چاق و درشت هیکل معمولا از بستن دکمه های کت خود هراس دارند چون کتی که انتخاب کرده‌اند انازه بدن آن‌ها نیست و با بستن دکمه‌ها این اندازه بودن بیشتر معلوم و مشخص خواهد شد.

در حالی که اگر کت شما اندازه تن شما دوخته شده باشد با این مشکل مواجه نخواهید بود و به راحتی می‌توانید با بستن دکمه‌های کت لاغرتر و شیک‌تر به نظر برسید و چاقی اندام شما مشخص نباشد. علاوه بر دکمه کت دکمه شلوار هم اهمیت دارد و اگر شما از شلواری استفاده کنید که بیش از یک دکمه دارد لاغرتر به نظر خواهید رسید.

کفش پاشنه دار بپوشید

کفش پاشنه دار فقط مخصوص خانم‌ها نیست اما کفش پاشنه داری که آقایان می‌پوشند تفاوت زیادی با کفش‌های پاشنه بلند زنانه دارد. اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید باید از پوشیدن کفش‌های تخت و بدون پاشنه اجتناب کنید و به جای آن کفشی بپوشید که حداقل سه تا چهار سانتی‌متر ارتفاع دارد. بوت‌های مردانه از این نظر گزینه مناسبی هستند چون به اندازه کافی پاشنه دارند و هنگام پوشیدن آن‌ها جوراب شما مشخص نخواهد بود و مجبور نیستید رنگ جوراب را با رنگ کفش و شلوار ست کنید.

استایل تکرنگ بهترین انتخاب برای شیک پوشی آقایان چاق

گفتیم که تضاد رنگی در لباس‌ها برای آقایان چاق مجاز نیست و آن‌ها باید از لباس‌هایی استفاده کنند که رنگ‌های تیره و نزدیک به هم دارند. حال اگر این رنگ‌ها بیشتر به هم نزدیک شوند به استایل تکرنگ مردانه خواهیم رسید. استایل تکرنگ مردانه بهترین گزینه برای شیک پوشی آقایان چاق است و به سادگی باعث لاغرتر و کشیده‌تر شدن اندام آن‌ها می‌شود. مثلا یک دست کت و شلوار سرمه‌ای یا ذغالی با کمی جزئیات که به استایل شما بافت و تنوع بدهد می‌تواند بهترین استایل برای شیک پوشی و لاغر دیده شدن آقایان چاق باشد.

شخصی کردن استایل

آقایان چاق هم می‌توانند استایل شخصی داشته باشند و از عناصر و نشانه‌های کوچک هم برای لاغر شدن و هم برای شخصی کردن تیپ خود استفاده کنند. هر چیزی که توجه را به سمت شانه‌ها و سینه شما جلب کند بهترین ایده برای شخصی کردن استایل است. مثلا استفاده از کت یقه هفت باز همراه با یک کراوات زیبا و یا پوشتی که طرح و رنگ جذابی دارد و یا کت اسپورتی که روی سرشانه‌های آن چرم براق دوخته شده است علاوه بر لاغر کردن، می‌تواند شما را شیک پوش و صاحب سبک نشان دهد.

رسیدگی به چهره و موها

شیک پوشی آقایان چاق تنها از انتخاب و ترکیب لباس حاصل نمی‌شود بلکه ظاهر چهره و موها هم نقش مهمی در جذابیت شما دارند. فراموش نکنید که مردم همیشه اول به صورت شما نگاه می‌کنند و سپس به اندامتان توجه می‌کنند و معمولا کسانی که صورت چاقی دارند چاق‌تر به نظر می‌رسند. شما برای لاغر نشان دادن صورت می‌توانید کناره‌های موهای خود را کوتاه کرده و قسمت بالای آن را بلند نگه دارید. همچنین بلند کردن ریش به صورت آراسته و مرتب می‌تواند تاثیر زیادی در باریک شدن و لاغر دیده شدن صورت شما داشته باشد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق در فیسبوک
ارسال ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق در تویتر
ارسال ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق در واتس آپ
ارسال ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق در تلگرام
خبرخوان ترفند‌های شیک پوشی آقایان چاق

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0