هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul


هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul

یکی از بهترین هتل‌های منطقه تکسیم استانبول که اتفاقا برای سفرهای کاری هم گزینه بسیار مناسبی است،  هتل گرند حایات استانبول است. این هتل علاوه بر سفرهای تفریحی مجهز به اتاق‌های جلسات مدرن و مجهز است. تمام اتاق‌های هتل مجهز به تخت، مبلمان، تلوزیون، کمد، مینی‌بار و حمام‌های تمام مرمر با وان هستند و طراحی و رنگ ملایم اتاق‌ها حس آرامش‌شان را چندین برابر کرده است.

اینترنت وای‌فای در تمام فضای هتل در دسترس است. در روزهای آفتابی مهمانان می‌توانند از باربکیو در کنار استخر روباز هتل لذت ببرند. رستوران ۳۴ غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند و Mezzanine Lounge & Bar یک فضای دنج برای نوشیدن چای و قهوه و دنج کردن است. اگر هم به فضای کافه‌های کلاسیک انگلیسی علاقه دارید از Library Bar غافل نشوید. مثل دیگر هتل‌های ۵ ستاره، این هتل هم مرکز اسپا و سلامت و سالن بدن‌سازی دارد. تجربه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های استانبول را از دست ندهید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul در فیسبوک
ارسال هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul در تویتر
ارسال هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul در واتس آپ
ارسال هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul در تلگرام
خبرخوان هتل گرند حایات استانبول ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0