هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul


هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul

معماری و دکوراسیون مدرن و متفاوت هتل دیوان آن را به یکی از بی‌نظیرترین و بهترین هتل‌های استانبول در میدان تقسیم تبدیل کرده است. از اقامت در اتاق‌های بزرگ و دنج که طراحی آن‌ها ترکیبی از معماری مدرن و معماری سنتی ترکیه است لذت خواهید برد. بعد از گشت و گذار در استانبول می‌توانید در مرکز اسپای آن یک ماساژ حرفه‌ای بگیرید یا به حمام ترکی سر بزنید. هتل مرکز ورزشی بسیار مجهز هم دارد.

رستوران «دیوان لوکانتا» غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در رستوران ژاپنی «مارومی» می‌توانید غذاهای ژاپنی امتحان کنید. ترکیه به شیرینی‌ها و دسرهایش معروف است و در قنادی هتل انواع شیرینی‌ها، باقلواها و شکلات‌های لذیذ دست ساز فروخته می‌شود.

اگر قرار است سفر هوایی داشته باشید اول از همه فرودگاه‌های استانبول را بشناسید و سپس با یک کلیک خرید بلیط هواپیما استانبول را انجام بدهید یا اصلا می‌توانید با خرید تور استانبول، خیالتان را راحت کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul در فیسبوک
ارسال هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul در تویتر
ارسال هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul در واتس آپ
ارسال هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul در تلگرام
خبرخوان هتل پنج ستاره دیوان استانبول Divan Istanbul

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0