هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول


هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول

به یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول در میدان تقسیم یعنی هتل شانگری لابسفروس رسیدیم. این هتل لوکس بین کاخ دلمه باغچه و موزه ناوال قرار دارد و تا میدان تقسیم چند دقیقه بیشتر فاصله ندارد.

این هتل در سال ۲۰۱۴ و بلافاصله پس از بازگشایی به عنوان یکی از بهترین هتل‌های تازه تاسیس جهان شناخته شد و در حال حاضر هم یکی از بهترین هتل‌های استانبول به شمار می‌آید. معماری مجلل شرقی و عثمانی آن در ظاهر و نمای داخلی در کنار قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول، یعنی در کنار تنگه بسفر، مهر تاییدی بر ماندگاری این هتل در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول است.

بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی مهمانان هتل است و خدمات تبدیل ارز هم ارائه می‌دهد. با این حال برای راحتی مهمانان دستگاه خودپردازی در این بخش وجود دارد تا افراد بتوانند در صورت داشتن کارت بانکی معتبر، در هر زمان عملیات بانکی‌شان را انجام دهند.

این هتل لوکس تعدادی سالن بزرگ و مجلل برای جلسات رسمی و غیررسمی دارد که در صورتی که قصد دارید در شهر استانبول همایش یا جشنی برگزار کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه هر کدام از این سالن‌ها را کرایه کنید.

شانگری لابسفروس از ۱۸۶ اتاق و سوئیت تشکیل شده که به ۱۲ نوع مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که منظره، بالکن، امکانات، تجهیزات و متراژ آن‌ها معیار این طبقه‌بندی است. اما خالی از لطف نیست که بدانید این هتل برای در صدر ماندن، از بهترین امکانات استفاده می‌کند؛ بنابراین این که شما در کدام یک از انواع اتاق‌های این هتل اقامت داشته باشید، تفاوتی ندارد و همه نیازهای شما برای داشتن یک سفر استثنایی برآورده می‌شود.

از جمله امکانات و خدمات این هتل عبارتند از: تلفن با خطوط بین‌الملل، اینترنت رایگان، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه‌ساز، مینی‌بار، میز کار، گاوصندوق الکترونیکی، تلویزیون ماهواره‌ای یا کابلی و تلویزیون ۱۹ اینچی جاسازی شده در آینده سرویس بهداشتی

همچنین در این هتل سرویس‌ها و خدمات عمومی مانند پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی، آرایشگاه، باشگاه، بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی و ماساژدرمانی هم ارائه می‌شود.

از رستوران‌های لوکس این هتل مجلل غافل نشویم. در این هتل دو رستوران با نام‌های IST TOO و SHANG PALACE وجود دارد که به ترتیب مخصوص سرو غذاهای مدیترانه‌ای و چینی با بالاترین کیفیت هستند. مهر تایید کیفیت این رستوران‌ها، نظر مهمانان هتل است که اعلام کرده‌اند با وجود کافه‌ها و رستوران‌های فراوان در اطراف هتل، به خاطر کیفیت خوب خوشمزه‌های این دو رستوران، از رفتن به رستوران‌های خارج از هتل صرف‌نظر کرده‌اند.

یکی از نکات جالب توجه در مورد این هتل این است که برخلاف هتل دیوان، در صورت درخواست، حیوانات خانگی اجازه ورود دارند و حتی می‌توانند در کل هتل بچرخند و مشکلی پیش نمی‌آید.

زیبایی، کیفیت، تمیزی، اتاق‌های خوب و بزرگ، رفتار دوستانه و محترمانه پرسنل، غذاهای با کیفیت و قرار گرفتن در مرکز شهر و راحتی رفت و آمد از مهمترین مزایایی است که مهمانان این هتل را به مهمانانی وفادار تبدیل می‌کند که در سفرهای بعدی هم این هتل را ترجیح می‌دهند.

لوکیشن هتل شانگری لابسفروس روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول در فیسبوک
ارسال هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول در تویتر
ارسال هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول در واتس آپ
ارسال هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول در تلگرام
خبرخوان هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0