مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل


مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل

مشکلات جنسی در زندگی زناشویی بر کیفیت رابطه زوجین اثر می‌گذارد و زندگی آنها را با چالشهای زیادی رو به رو می‌کند. بسیاری از کارشناسان امور خانواده بر این عقیده هستند که ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی  عدم برقراری رابطه جنسی با کیفیت است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

به همین دلیل شناخت اختلالات جنسی و تلاش در رفع این مشکلات یکی از موارد مهمی است که تمامی زوجین باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مشکلات جنسی آقایان بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت.

مشکلات جنسی آقایان

مشکلات جنسی آقایان موضوع بسیار مهمی است. اگر مرد در رابطه جنسی نتواند همسر خود را ارضا آسیبهای روحی فراوانی خواهد دید. به همین دلیل بهتر است آقایان شناخت کاملی نسبت به این اختلالات داشته باشند و برای حل آنها اقدام کنند.

مشکلات جنسی آقایان!

مشکلات جنسی آقایان به چند دسته تقسیم می‌شوند که به شرح زیر است:

در ادامه به هریک از این اختلالات می‌پردازیم.

Sexual Problems in Men
Sexual Problems in Men

اختلال نعوظ در مردان چیست؟

در حین رابطه جنسی شدت جریان خون در اندام جنسی آقایان افزایش پیدا می‌کند و همین امر سبب سفتی آلت تناسلی می‌شود. اما گاهی این امر به خوبی رخ نمی‌دهد و آلت تناسلی نمی‌تواند حالت سفتی خود را حفظ کند.

کارشناسان بر این عقیده هستند که مشکلات قلبی و عروقی یکی از دلایل عمده اختلال نعوظ به شمار می‌روند. مطالعات نشان می‎دهند تقریبا دو سوم مردانی که دچار حمله قلبی می‌شوند در چندین سال گذشته به اختلال نعوظ دچار شده بودند.

یکی دیگر از دلایل این امر اضافه وزن است. به طور کلی چاقی و اضافه وزن بر کیفیت رابطه جنسی اثر منفی می‌گذارد. به همین دلیل کارشناسان سلامتی همیشه در مورد کاهش وزن هشدار می‌دهند.

اختلال نعوظ یکی از مشکلات جنسی آقایان است که در چندین سال اخیر بسیار شایع شده است. یکی از دلایل عمده آن می‌تواند پیروی از سبک زندگی ناسالم باشد.

کاهش میل جنسی یکی از مشکلات جنسی آقایان است که بر کیفیت رابطه اثر می‌گذارد!

در گذشته هر گاه صحبت از کاهش میل جنسی می‌شد بیشتر توجهات به طرف زنان برمی‌گشت. اما بهتر است بدانید این اختلال در میان مردان نیز بسیار رایج است.

یکی از دلایل عمده کاهش میل جنسی در آقایان کاهش ترشح هورمون تستوسترون در بدن است. استرس، مشکلات خانوادگی و کمبود خواب سه دلیل عمده تغییر ترشح این هورمون در بدن به شمار می‌ر وند.

اگر میل جنسی در شما کاهش یافته است باید آن را جدی بگیرید. کاهش ترشح هورمون تستوسترون تنها باعث کاهش میل جنسی نمی‌شود، بلکه خطر ابتلا به پوکی استخوان ، دیابت نوع 2 و در موراد حاد خطر مرگ زودرس را افزایش می‌دهد.

انزال زودرس کیفیت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد!

انزال زودرس یکی از مشکلات جنسی آقایان است که اثر بسیار منفی بر کیفیت رابطه جنسی دارد. در این اختلال مرد بسیار سریع ارضا می‌شود اما شریک او هنوز به هیچگونه لذتی دست نیافته است.

یکی از دلایل عمده این اختلال پرکاری غده تیروئید است. همچنین یکی دیگر از دلایل آن مشکلات روانی است. به همین دلیل کسانی که از این اختلال رنج می‌برند باید ابتدا ریشه این بیماری را پیدا کنند.

درد در هنگام انزال یکی از مشکلات جنسی آقایان است!

درد در هنگام انزال سبب می‌شود بسیاری از مردان نسبت به برقراری رابطه جنسی دلسرد شوند. دلیل اصلی این مشکل اسپاسم عضله آلت تناسلی و یا التهاب پروستات است و می‌تواند زنگ خطری برای ابتلا به بیماریهای پروستات باشد.

به همین دلیل افرادی که از این اختلال رنج می‌برند باید هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنند و نسبت به درمان این اختلال اقدام کنند. زیرا اگر به این مشکل رسیدگی نشود احتمال ابتلا به سرطان بالا می‌رود.

آیا دیدن فیلمهای پورنوگرافی بر کیفیت رابطه جنسی اثر می‌گذارد؟

این سوال یکی از سوالات رایجی است که بسیاری از زوجین می‌پرسند. متاسفانه این باور غلط وجود دارد که مشکلات جنسی آقایان با تماشای فیلمهای پورنوگرافی حل می‌شود.

باید بدانید که تماشای این فیلمها کار بسیار اشتباهی است. زیرا دیدن این فیلمها آستانه تحریک جنسی فرد را بالا می‌برد و دیگر فرد با محرکهای معمولی تحریک نمی‌شود و همین امر کیفیت رابطه جنسی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

همچنین با توجه به اینکه در اینگونه فیلمها برخی حالات غیرمعمول دیده می‌شود ممکن است زوجین تصمیم بگیرند که آن حرکات را در رابطه جنسی خود داشته باشند و همین امر به سلامتی آنها آسیب وارد می‌کند.

برای درمان مشکلات جنسی به اورولوژیست یا سکس درمان‌گر مراجعه کنید!

برای درمان مشکلات جنسی در آقایان باید به یک سکس درمان‌گر و یا اورولوژیست مراجعه کنید. اگر ریشه مشکلات جنسی شما روانی است سکس درمان‌گر به رفع این مشکلات کمک می‌کند و اگر ریشه مشکلات جسمی باشد اورولوژیست بهترین کسی است که در رفع این مشکلات می‌تواند به شما کمک کند.

گاهی باید از هر دو گروه برای درمان مشکلات جسنی آقایان کمک گرفت. در این میان استفاده از مکملهای تقویت قوای جنسی با صلاحدید پزشک نیز بسیار موثر است.

بهتر است بدانید میل جنسی یک حس بسیار طبیعی است که خداوند در وجود هر انسانی قرار داده است. بنابراین اگر از مشکلات جنسی رنج می‌برید هرگز نباید آن را پنهان کنید.

در ادامه 10 مورد مهم مشکلات جنسی رایج مردان + راه حل درمان آنرا خدمتتان ارایه میکنیم.

10 مورد مهم مشکلات جنسی رایج مردان + راه حل

علت و درمان برخی مشکلات جنسی مردانه

مشکلات جنسی در رابطه زناشویی یکی از مهمترین علت های جدایی و یا طلاق عاطفی میان زوج ها است. اختلالات جنسی فقط مخصوص خانمها نیست و بیشتر آقایانی که از این بیماری رنج می برند بنابر دلایلی آن را پنهان کرده و خود را سالم وانمود می کنند.
اختلالات جنسی یکی از شایعترین مشکلات در بین مردان است که در گاهی از مواقع موجب نارضایتی طرفین و فروپاشی زندگی زناشویی می شود . این اختلالت در مردان انواع مختلفی دارد و مهم ترین آن ها اختلال در میل جنسی ، اختلال در انزال و نعوظ است . در ادامه این بخش از سلامت جنسی در سایت محشر دات کام، با 10 نوع از اختلالات شایع مردانه و درمان آن ها آشنا خواهید شد بنابراین این مطلب را از دست ندهید.

علل و راه درمان انواع مشکلات جنسی مردان

اختلالات و مشکلات جنسی مردان عبارتند از:

1. اختلالات نعوظ

دلیل احتمالی:مشکلات قلبی- عروقی

اختلالات نعوظ در مردان به علت کاهش جریان خون و چاقی ایجاد می شود . اضافه وزن و چاقی و کاهش جریان خون بیماری عروق کرونری قلب در آینده می گردد . حدود دو سوم مردانی که به حمله قلبی دچار می شوند، در سه سال گذشته با اختلالات نعوظ روبرو بوده اند.

راه حل:

سطح کلسترول خون در 75 درصد مردان مبتلا به اختلالات نعوظ، غیر طبیعی است. برای درمان اختلالات باید از یک رژیم غذایی مناسب و ورزش بهره بگیرید و وزن خود را کم کنید.

نعوظ در مردان
نعوظ در مردان

راه های درمانی برای مشکلات جنسی مردان

مردان دچار چه مشکلات جنسی می شوند؟

2. کاهش میل جنسی

دلیل احتمالی:کاهش هورمون تستوسترون

استرس شغلی، مشکلات خانوادگی و کمبود خواب ممکن است موجب کاهش میل جنسی شود . اگر شما استرس ندارید و دچار مشکلات خانوادگی نیستید احتمال دارد هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است کاهش یافته باشد.

کاهش هورمون تستوسترون  به غیر از کاهش میل جنسی سبب ابتلا به پوکی استخوان، دیابت نوع دو، بیماری عروق کرونری قلب ، سندرم متابولیک، مرگ زودرس نیز می شود.

راه حل:

با یک آزمایش خون ساده سطح تستسترون خود را بررسی کنید و اگر این هورمون کم بود درمان های لازم را انجام دهید.

کاهش میل مردان
کاهش میل مردان

علت انواع مشکلات جنسی مردان چیست؟

شایع ترین مشکلات جنسی در مردان

3. انزال زودرس

دلیل احتمالی:پرکاری غده تیروئید

یکی از شایعترین مشکلات در مردان جوان که زندگی مشترک را مختل می سازد انزال زود رس است.

یک مرد از هر سه مرد دچار انزال زود رس هستند . عوامل مختلفی موجب انزال زودرس می شوند که عبارتند از :مشکلات روانی، اختلال در عملکرد غده تیروئید به خصوص پر کاری تیروئید.

پرکاری تیروئید از دلایل انزال زودرس حدود نیمی از مردان است.

راه حل:

برای درمان مشکل انزال زودرس در آقایان یک آزمایش خون ساده بدهید تا پرکاری تیروئید شما مشخص گردد. سپس نزد دکتر بروید و مشکل تیروئید خود را درمان کنید زیرا دارو درمانی به سرعت انزال زودرس را رفع می کند.

اگر مشکل تیروئید ندارید ، از ورزش، تکنیک های تنفسی، کاندوم و رفتاردرمانی برای درمان انزال زودرس استفاده کنید.

درمان انزال زودرس مردان
درمان انزال زودرس مردان

علت اصلی بزرگترین مشکلات جنسی مردان

علائم مشکلات جنسی در مردان

4. درد در هنگام انزال

دلیل احتمالی:اسپاسم عضله یا التهاب پروستات

از اختلالات جنسی مردان است که ناشی از اختلالات عصبی می شود و در مردان جوان رخ می دهد.از دیگر علت های درد در هنگام انزال ، التهاب غده پروستات است.

راه حل:

نزد یک متخصص کلیه و مجاری ادراری برای درمان این اختلال جنسی بروید.

درد در هنگام انزال
درد در هنگام انزال

لیستی از انواع مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مردان چگونه درمان می شوند؟

5. کاهش سرزندگی و نشاط جنسی

دلیل احتمالی:افسردگی یا مصرف داروهای ضد افسردگی

یکی از اختلالت جنسی که مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند کاهش اشتیاق جنسی و سرزندگی و نشاط جنسی است که اغلب به دنبال درمان افسردگی ایجاد می شود یعنی اینکه داروهای ضد افسردگی سبب کاهش تمایلات جنسی در مردان می شود.

راه حل:

اگر مبتلا به افسردگی هستید و به دنبال درمان او رفته اید حتما پزشک برای شما دارو های ضد افسردگی تجویز می کند که در برخی مواقع موجب کاهش میل جنسی شما می گردد. در این صورت باید به پزشک مراجعه کنید تا او داروی دیگری را جایگزین داروی شما کند و یا به طور موقت داروی شما را قطع نماید تا میل جنسی شما بازگردد.

افسردگی
افسردگی

تکنیک های رفع مشکلات جنسی مردان

علت مشکلات جنسی مردان را بدانید

6. درد در آلت تناسلی در حین رابطه جنسی

دلیل احتمالی:خمیدگی آلت تناسلی در زمان نعوظ (بیماری Peyronie)

یکی دیگر از اختلالات جنسی درد آلت تناسلی هنگام رابطه جنسی است که علت آن تشکیل یک بافت سخت یا فیبروزی غیر طبیعی در زیر پوست آلت تناسلی است و همراه با درد در هنگام برقراری رابطه جنسی است.

راه حل:

این بیماری درمان قطعی ندارد و اغلب با جراحی درمان می شود.

درد آلت تناسلی
درد آلت تناسلی

مشکلات جنسی مردان چه هستند؟

برطرف کردن مشکلات جنسی مردان در رابطه

7. التهاب و تورم بیضه ها

دلیل احتمالی:سرطان بیضه

یکی بیماری های بدون نشانه و بدون درد سرطان بیضه است که از علائم آن تورم و التهاب بافت بیضه می باشد که می توان با دست آن را معاینه کرد .

راه حل:

سرطان بیضه را می توان در مرحله اولیه به راحتی تشخیص داد و درمان نمود بنابراین در صورت مشاهده التهاب و تورم در بیضه سریع نزد پزشک بروید . همچنین برای تشخیص این بیماری هنگامی که در حمام و در زیر دوش آب گرم هستید خود را معاینه کنید زیرا در این زمان عضلات منبسط هستند .

سرطان بیضه
علائم سرطان بیضه

سرطان یکی از مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مردان را جدی بگیرید

8. عدم انزال یا انزال دیررس

دلیل احتمالی:دیابت و اضافه وزن

مشکلات روانی مانند اضطراب، استرس شغلی و تاریخچه سوء استفاده جنسی در دوران کودکی،از عوامل اصلی ابتلا به اختلالات ارگاسم است اما در برخی از مواقع مشکلات مربوط به گیرنده های دستگاه تناسلی ناشی از دیابت موجب نرسیدن به ارگاسم می شود . از دیگر عواملی که بر اختلالات نعوظ و کاهش میل جنسی تاثیر گذار است چاقی و اضافه وزن می باشد.

راه حل:

تغییر سبک زندگی در درمان این مشکل بسیار کمک کننده است بنابراین تغذیه سالم داشته باشید و ورزش کنید و اگر مشکلتان برطرف نشد نزد پزشک بروید.

علت انزال دیررس
علت انزال دیررس

چاقی از عوامل موثر در مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مردان در هنگام نعوظ

9. عدم ایجاد حالت نعوظ به طور ناگهانی

دلیل احتمالی:انسداد رگ به ویژه اگر همراه با پادرد باشد

گاهی مردان مسن دچار کاهش طبیعی هورمون می شوند و به همین امر دچار اختلالات گاهگاهی نعوظ می گردند . اما اگر این اختلالات در جوانان بروز کند موجب انسداد شریان های مربوط به اندام تحتانی و درد پاها می شود . بیماری پارکینسون، MS، دیابت، فشار خون بالا و استعمال دخانیات خطر انسداد شریان ها را افزایش می دهند.

راه حل:

این مشکل مربوط به اختلال در جریان خون است و فردی که دچار این بیماری هاست باید به پزشک مراجعه نماید و درمان شود.

عدم نعوض
عدم نعوض

مشکلات جنسی مردان در نعوظ و انزال

آشنایی با دلایل مشکلات جنسی مردانه

10. عدم خروج مایع منی در هنگام انزال

دلیل احتمالی:داروهای پروستات

مصرف برخی داروهای پروستات سبب عدم خروج منی یا مقدار کم این مایع در هنگام انزال می شوند . آسیب های عصبی نیز در بیماران مبتلا به دیابت نیز سبب عدم خروج مایع منی در هنگام انزال می شود.

راه حل:

این اختلال در کسانی که ناراحت کننده نیست به درمان نیاز ندارد و اگر قصد بچه دار شدن دارید این مشکل را با درمان های دارویی رفع کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل در فیسبوک
ارسال مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل در تویتر
ارسال مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل در واتس آپ
ارسال مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل در تلگرام
خبرخوان مشکلات جنسی آقایان و 10 درمان و راه حل

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0