فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان


فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم‌های دنیا فیلم معجون زمان

فیلم مسافران و یا یازدید کنندگان که در تلویزیون جمهوری اسلام ایران با نام معجون زمان نمایش داده شده است دارای سه نسخه با اسامی زیر است.

Les visiteurs ۱۹۹۳
Les visiteurs ۲ ۱۹۹۸
Les visiteurs ۲۰۰۱

این فیلم داستان شوالیه‌ای است که به همراه غلام خود با معجونی اشتباهی به قرن ۲۰‌ام سفر میکنند این فیلم کمدی است و لحظات خوشی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

فیلم کمدی معجون زمان

۲ نسخه اول این فیلم محصول کشور فرانسه و به نحوی نسخه دوم دنباله داستان نسخه اول است.
نسخه سوم فیلم محصول آمریکاست

پیشنهاد میکنیم هر ۳ نسخه را ببینید ولی به نظر شخص بنده ۲ نسخه اول نسبت به نسخه آمریکایی نه تنها بیشتر هزینه شده و صحنه‌های مهیج و خنده دار بیشتری دارد بلکه نسخه سوم روایت داستانی نیز ضعیف و تغییر داده شده است.

دوبله فارسی هر سه نسخه این فیلم موجود است.

بهترین فیلم‌های دنیا فیلم معجون زمان
بهترین فیلم‌های دنیا فیلم معجون زمان

تصویر درج شده سکانسی از نسخه دوم این فیلم میباشد.

 

معرفی و بررسی فیلم Les visiteurs:

فیلم سینمایی Les visiteurs به‌کارگردانی Jean-Marie Poiré در سال 1372 در گونه کمدی و فانتزی تولید شده است.

بازیگران فیلم Les visiteurs

بازیگران فیلم Les visiteurs چه کسانی هستند؟ در Les visiteurs بازیگرانی چون Christian Clavier، ژان رنو، Valérie Lemercier، Marie-Anne Chazel، Christian Bujeau، Isabelle Nanty و Gérard Séty به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم Les visiteurs حدود 14 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان Les visiteurs را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم Les visiteurs باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Jean-Marie Poiré به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری Les visiteurs توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم Les visiteurs می‌توان به Didier Pain، Jean-Paul Muel، Arielle Sémenoff، Michel Peyrelon، Pierre Vial، François Lalande و Didier Bénureau اشاره کرد.

داستان فیلم Les visiteurs

از محتوا و داستان فیلم Les visiteurs چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه Les visiteurs توسط Jean-Marie Poiré و Christian Clavier نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان Les visiteurs منتشر شده است، می‌خوانیم: «یک شوالیه ( ژان رنو ) و نوکرش ( کریستین کلاویر ) از قرون وسطی، توسط یک جادوگر دیوانه به زمان حال منتقل می شوند. اکنون تنها راه آن ها برای بازگشت به زمان خودشان، پیدا کردن یکی از نوادگان آن جادوگر است…»

فیلم Les visiteurs و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Les visiteurs نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم Les visiteurs به طور متوسط فعالیت 3ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم Les visiteurs بهترین اثر Didier Pain و Didier Bénureau و یکی از 4 اثر شاخص Isabelle Nanty، Gérard Séty و Arielle Sémenoff در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم فیلم Les visiteurs یکی از 4 اثر شاخص Jean-Marie Poiré در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم Les visiteurs براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص Jean-Marie Poiré در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
3 تن از بازیگران Les visiteurs، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در Les visiteurs 3 فیلم اولی بوده‌اند: Christian Bujeau، Jean-Paul Muel و Pierre Vial.
همچنین Jean-Marie Poiré کارگردان Les visiteurs اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Isabelle Nanty، Gérard Séty، Didier Pain، Arielle Sémenoff، Michel Peyrelon، François Lalande و Didier Bénureau را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران Les visiteurs نیز 86 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 14 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 86 همکاری برای اولین‌مرتبه در Les visiteurs رخ داده است. مانند: Christian Clavier و Christian Bujeau، ژان رنو و Marie-Anne Chazel، Valérie Lemercier و Isabelle Nanty، Gérard Séty و Didier Pain، Jean-Paul Muel و Arielle Sémenoff.
آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم Les visiteurs فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم Les visiteurs، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان Gérard Séty و Michel Peyrelon.

عوامل فیلم Les visiteurs

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم Les visiteurs نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان در فیسبوک
ارسال فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان در تویتر
ارسال فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان در واتس آپ
ارسال فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان در تلگرام
خبرخوان فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

One thought on “فیلم کمدی معجون زمان و یا مسافران منتخبی از بهترین فیلم های کمدی جهان

  • ژانویه 26, 2021 at 7:04 ب.ظ
    Permalink

    سلام چرا نسخه دوم نیمه تمام شد ایا غیر از نسخه سومی که ادامه نسخه دوم نیست
    نسخه دیگری ساخته شد که ادامه دوم باشد؟
    با تشکر

Comments are closed.


0